اخبار فارس من افکار سنجی دانشکده انتشارات توانا فارس نوجوان

استانها

شهردار منطقه 7 اصفهان:

باغ فدک با ظرفیت 3 هزار خودرو آماده پذیرایی از مسافران است

شهردار منطقه 7 گفت: باغ فدک را برای پذیرایی از مسافران تابستانی با ظرفیت 3هزار خودرو آماده کردیم.

باغ فدک با ظرفیت 3 هزار خودرو آماده پذیرایی از مسافران است

احمدرضا مصور در گفت‌وگو با خبرنگار فارس در اصفهان اظهار کرد: با توجه به این که مدارس تعطیل شده و به دنبال آن دور نخست سفرهای تابستانی آغاز شده است و همواره شهر اصفهان یکی از شهرهای توریستی و از انتخاب‌های نخست هموطنان است مسافران به محلی برای اسکان نیاز دارند.

وی ادامه داد: استقبال بسیار خوبی از این مجموعه توسط مسافران صورت گرفته است به طوری که تا ساعت21  ظرفیت باغ تکمیل می‌کرد در ایام تعطیلی خرداد ماه باغ فدک پذیرای 3 هزار نفر از هموطنان از جای جای کشور بود برای ایام تابستان نیز باغ فدک ظرفیت پذیرایی 3 هزار خودرو و 10 هزار نفر را دارد.

شهردار منطقه 7 تصریح کرد: در باغ فدک اقدام به احداث سکو به منظور نصب چادر کرده‌ایم البته باغ ظرفیت بیشتری برای پذیرش مسافران دارد، اما به دلایل امنیتی و رفاهی نمی‌توانیم افراد بیشتری را پذیرا باشیم وهمچنین ‌بزرگ‌ترین پارک آموزشی ترافیک در کشور در شهر اصفهان و در باغ فدک احداث شده و دریاچه مصنوعی نیز یکی از جاذبه‌های این باغ محسوب می‌شود.

وی افزود: جهت افزایش امکانات رفاهی مسافران اقدام به کرایه دادن چادرهای مسافرتی و پتو در باغ می‌کنیم و همچنین در باغ فدک امکاناتی چون بازارچه خرید، وسایل بازی و پارکینگ نیز وجود دارد و برای امنیت هر چه بیشتر مسافران آتش نشانی به صورت شبانه روزی حضور دارد و برای رفاه حال مردم در صورت بروز مشکل اورژانس در محوطه باغ مستقر است.

انتهای پیام/63021/صا20/ژ1001

این مطلب را برای صفحه اول پیشنهاد کنید
نظرات
دیدگاه های ارسال شده توسط شما، پس از تایید توسط خبرگزاری فارس در وب سایت منتشر خواهد شد پیام هایی که حاوی تهمت یا افترا باشد منتشر نخواهد شد
Captcha
لطفا پیام خود را وارد نمایید.
پیام شما با موفقیت ثبت گردید.
لطفا کد اعتبارسنجی را صحیح وارد نمایید.
مشکلی پیش آمده است. لطفا دوباره تلاش نمایید.

پر بازدید ها

    پر بحث ترین ها

      بیشترین اشتراک

        اخبار گردشگری globe
        تازه های کتاب
        اخبار کسب و کار تریبون
        همراه اول