اخبار فارس من افکار سنجی دانشکده انتشارات توانا فارس نوجوان

استانها

معاون فرماندار شهرستان بهار:

12 آموزشگاه برای اسکان مسافران تابستانی تجهیز شد

معاون فرماندار شهرستان بهار گفت: 12 آموزشگاه و سه هتل و هتل‌آپارتمان برای اسکان مسافران با تجهیزات کامل در نظر گرفته شده است.

12 آموزشگاه برای اسکان مسافران تابستانی تجهیز شد

به گزارش خبرگزاری فارس از بهار، علی‌اکبر سلطانی‌راد بعد از ظهر امروز در دومین ستاد تسهیلات تابستانی شهرستان بهار با اشاره به اینکه شهرستان بهار از ظرفیت‌های گردشگری بالقوه‌ای برخوردار است، اظهار داشت: برای توسعه صنعت گردشگری در این شهر باید دستگاه‌های متولی این امر با همکاری و هماهنگی بیشتر و با استفاده از ظرفیت‌های موجود در افزایش میزان مسافر بکوشند.

وی اعلام داشت: دستگاه‌های عضو ستاد تسهیلات باید با تجهیز تابلوهای ورودی ـ خروجی شهر، نصب تابلوهای راهنما در مسیرهای ارتباطی حساس به خصوص ورودی شهر لالجین، آماده‌سازی سرویس‌های بهداشتی و مساجد بین راهی، برپایی ستادهای اطلاع‌رسانی و آماده‌سازی جایگاه‌های سوخت اقدام کنند.

معاون فرماندار بهار گفت: طرح استقرار پایگاه‌های امدادرسانی از اول خرداد ماه سال جاری آغاز و تا 31 شهریور ماه نیز برای ارائه خدمات درمانی به مسافران برقرار است.

وی ادامه داد: شبکه بهداشت و درمان شهرستان برای خدمات‌رسانی بهتر به مسافران در تابستان اقدام به اجرای برنامه‌هایی از قبیل ارائه تمام خدمات بهداشتی ـ درمانی در مراکز درمانی و خانه‌های بهداشت شهرستان، نظارت بر تأمین بهداشت آب شرب مراکز اسکان، بازدید از مراکز فروش اغذیه، توزیع تراکت‌های آموزشی، نظارت بر ارائه خدمات درمانی ـ بهداشتی مراکز درمانی شهرستان کرده است.

سلطانی‌راد تصریح کرد: شهرستان بهار دارای 192 اثر تاریخی است که باید توسط هلال احمر و گردشگری اطلاع‌رسانی لازم صورت گیرد.

وی گفت: همچنین 12 آموزشگاه و سه هتل و هتل‌آپارتمان برای اسکان مسافران با تجهیزات کامل در نظر گرفته شده و دو واحد نانوایی نیز به صورت شبانه‌روزی پخت نان را انجام می‌دهد.

انتهای پیام/2499/ت20/ژ1001

این مطلب را برای صفحه اول پیشنهاد کنید
نظرات
دیدگاه های ارسال شده توسط شما، پس از تایید توسط خبرگزاری فارس در وب سایت منتشر خواهد شد پیام هایی که حاوی تهمت یا افترا باشد منتشر نخواهد شد
Captcha
لطفا پیام خود را وارد نمایید.
پیام شما با موفقیت ثبت گردید.
لطفا کد اعتبارسنجی را صحیح وارد نمایید.
مشکلی پیش آمده است. لطفا دوباره تلاش نمایید.

پر بازدید ها

    پر بحث ترین ها

      بیشترین اشتراک

        اخبار گردشگری globe
        تازه های کتاب
        اخبار کسب و کار تریبون
        همراه اول