اخبار فارس من افکار سنجی دانشکده انتشارات توانا فارس نوجوان

استانها

در چهارمحال و بختیاری

1048 کلاس درس میزبان مسافران تابستانی است

رئیس اداره تعاون و امور رفاهی آموزش و پرورش چهارمحال و بختیاری از ساماندهی یک هزار و 48 کلاس درس برای اسکان مسافران تابستانی در این استان خبر داد.

1048 کلاس درس میزبان مسافران تابستانی است

خیرالله محمدی امروز در گفت‌وگو با خبرنگار فارس در شهرکرد اظهار کرد: استان چهارمحال و بختیاری به دلیل برخورداری از موقعیت جغرافیایی ویژه و آب و هوایی خنک و معتدل در ایام گرم تابستان مورد استقبال مسافران تابستانی است، به طوری که تعداد مسافران به ویژه فرهنگیان که در ایام تعطیلات به استان سفر می‌کنند بسیار چشمگیر است.

وی از آمادگی 15 پایگاه در سراسر استان خبر داد و گفت: در سطح شهرستان شهرکرد تمامی پایگاه‌ها آمادگی ثبت نام از متقاضیان اسکان را دارند، در حال حاضر مراحل ثبت نام به صورت الکترونیکی صورت می‌گیرد.

محمدی با اشاره به ساماندهی یک‌هزار و 48 کلاس درس برای اسکان فرهنگیان، خاطرنشان کرد: 136 مدرسه استان، سازمان دانش‌آموزی، مجموعه‌های ورزشی، هشت مرکز آموزشی و رفاهی آماده استقبال از مسافران تابستانی است.

رئیس اداره تعاون و امور رفاهی آموزش و پرورش چهارمحال و بختیاری از اسکان 32 هزار نفر در تابستان گذشته خبر داد و اذعان داشت: پیش‌بینی می‎شود 70 هزار مسافر برای اقامت در این مراکز در تابستان امسال ثبت نام کنند.

وی افزود: در ایام تعطیلات نوروز 92 بیش از 50 هزار نفر در مدارس استان اسکان داشتند.

این مسئول از ارائه تخفیف به فرهنگیان خبر داد و یادآور شد: به‌منظور رفاه حال فرهنگیانی که این استان را برای گذراندن تعطیلات تابستانی انتخاب کرده‌اند تخفیف ویژه ارائه داده می‎شود، همچنین تمامی امکانات رفاهی  و سکونتی برای مسافران فراهم است.

انتهای پیام/68006/

این مطلب را برای صفحه اول پیشنهاد کنید
نظرات
دیدگاه های ارسال شده توسط شما، پس از تایید توسط خبرگزاری فارس در وب سایت منتشر خواهد شد پیام هایی که حاوی تهمت یا افترا باشد منتشر نخواهد شد
Captcha
لطفا پیام خود را وارد نمایید.
پیام شما با موفقیت ثبت گردید.
لطفا کد اعتبارسنجی را صحیح وارد نمایید.
مشکلی پیش آمده است. لطفا دوباره تلاش نمایید.

پر بازدید ها

    پر بحث ترین ها

      بیشترین اشتراک

        اخبار گردشگری globe
        تازه های کتاب
        اخبار کسب و کار تریبون
        همراه اول