اخبار فارس من افکار سنجی دانشکده انتشارات توانا فارس نوجوان

استانها

فرماندار مشگین‌شهر:

افزایش ماندگاری مسافر در مشگین‌شهر اولویت ماست

فرماندار شهرستان مشگین‌شهر گفت: افزایش مدت اقامت گردشگران و مسافران تابستانی تا دو روز جزو اولویت‌ها و سیاست‌گذاری‌های اصلی است.

افزایش ماندگاری مسافر در مشگین‌شهر اولویت ماست

به گزارش خبرگزاری فارس از اردبیل، سیدحمید عباداللهی صبح امروز در جلسه ستاد تسهیلات سفر در شهرستان مشگین‌شهر اظهار داشت:‌ ما اگر بتوانیم مدت ماندگاری مسافران و گردشگران را ارتقا ببخشیم در حقیقت به منبع در‌آمدی بیشتر و همچنین معرفی جاذبه‌های گسترده اعم از طبیعی،‌ تاریخی، فرهنگی و اکوتوریسم کمک کرده‌ایم.

وی از فعالیت ستاد تسهیلات سفر در شهرستان مشگین‌شهر از روزهای گذشته و برگزاری جلسات هماهنگی در استقبال شایسته از مسافران و گردشگران تابستانی عنوان کرد: با همکاری آموزش و پرورش و نهادهای دولتی و خدمات‌رسان از تمام ظرفیت‌های اقامتی، پذیرایی و گردشگری استفاده می‌کنیم تا یک رضایت‌مندی حداکثری را فراهم کنیم.

فرماندار شهرستان مشگین‌شهر با بیان اینکه پیش‌بینی می‌کنیم تابستان امسال حدود 700 هزار تا یک میلیون گردشگر وارد مشگین‌شهر شده و از ظرفیت‌های این شهرستان بهره بگیرند، افزود: وجود تفرجگاه‌های طبیعی، آب‌های گرم و سرد، ابنیه‌های تاریخی و اماکن پر جاذبه و همچنین باغات و ییلاقات بی‌نظیر از قابلیتهای عمده گردشگری شهرستان مشگین‌شهر است که قطعاً وجود این ظرفیت می‌تواند ماندگاری مسافران را بالا ببرد.

عباداللهی ادامه داد: البته در بحث برقراری امنیت و انتظام خاص برای گردشگران هماهنگی لازم با نیروی انتظامی با هدف برقراری نظم و آرامش بیشتر و جلوگیری از برخی فضاسازی‌های کاذب صورت گیرد تا در این زمینه انحرافی به وجود نیاید.

این مسئول از راه‌اندازی تورهای گردشگری و همچنین فعالیت راهنمایان گردشگری در شهرستان مشگین‌شهر خبر داد و تصریح کرد: در این زمینه فعالیت این گروه‌ها می‌تواند به ترغیب و تشویق گردشگران و مسافران بیش از گذشته کمک کند.

به گزارش خبرگزاری فارس از اردبیل، فرماندار شهرستان مشگین‌شهر در پایان سخنان خود اذعان داشت: اکثر آب‌های گرم این شهرستان مدرن‌سازی شده و یا در حال مدرن‌سازی است که اگر این روند به شکل کامل و زنجیره مطلوب صورت بگیرد به یقین بیشترین گرایش گردشگران را به استفاده از آب‌های گرم و سرد منطقه که در دنیا بی‌نظیر است شاهد خواهیم بود.

انتهای پیام/62001/ط30/چ3000

این مطلب را برای صفحه اول پیشنهاد کنید

اخبار مرتبط

نظرات
دیدگاه های ارسال شده توسط شما، پس از تایید توسط خبرگزاری فارس در وب سایت منتشر خواهد شد پیام هایی که حاوی تهمت یا افترا باشد منتشر نخواهد شد
Captcha
لطفا پیام خود را وارد نمایید.
پیام شما با موفقیت ثبت گردید.
لطفا کد اعتبارسنجی را صحیح وارد نمایید.
مشکلی پیش آمده است. لطفا دوباره تلاش نمایید.

پر بازدید ها

    پر بحث ترین ها

      بیشترین اشتراک

        اخبار گردشگری globe
        تازه های کتاب
        اخبار کسب و کار تریبون
        همراه اول