اخبار فارس من افکار سنجی دانشکده انتشارات توانا فارس نوجوان

استانها

به دلیل آشنا نبودن با فنون شنا

مسافر اصفهانی در دریای آستارا غرق شد

فرمانده انتظامی گیلان از غرق شدن یک نفر مسافر اصفهانی در دریای آستارا و نوجوان 13 ساله در رودخانه آستانه‌اشرفیه به دلیل آشنا نبودن به فنون شنا خبر داد.

مسافر اصفهانی در دریای آستارا غرق شد

به گزارش خبرگزاری فارس از رشت، ابراهیم قائدرحمتی صبح امروز در جلسه انتظامی استان با اشاره به فرا رسیدن فصل تابستان و شنا، بر ضرورت توجه و دقت در این زمینه تأکید کرد.

وی با بیان اینکه در دو حادثه ناگوار یک نوجوان و جوان جان خود را بر اثر ناآشنایی به فنون شنا از دست دادند، اظهار کرد: رعایت نکردن اصول ایمنی در امر شنا جان دو نفر را در آستانه‌اشرفیه و آستارا گرفت.

این مسئول ادامه داد: در دو حادثه تلخ و ناگوار در دو شهرستان مذکور دو نفر جوان به دلیل آشنا نبودن به فنون شنا و رعایت نکردن اصول ایمنی جان خود را از دست دادند.

به گفته وی، حادثه نخست در آستانه‌اشرفیه رخ داد و حسین 13 ساله هنگامی که برای شنا به رودخانه‌ای رفته بود به دلیل جریان تند آب و آشنا نبودن به فنون شنا غرق و جسد وی پس از طی مراحل قانونی به سردخانه منتقل شد.

قائدرحمتی با تشریح حادثه دوم اذعان کرد: در حادثه دوم نیز سعید 26 ساله اهل و ساکن اصفهان که برای مسافرت و تفریح به آستارا سفر کرده بود با توجه به آشنا نبودن به فنون شنا در دریا غرق شد و حادثه‌ای تلخ برای خانواده‌اش در این سفر رقم زد.

وی با تأکید بر ضرورت رعایت ایمنی شنا، از مسافران و شهروندان خواست تا در استفاده از مواهب طبیعی اصول ایمنی و موارد احتیاط را رعایت کنند تا در آینده چنین حوادث تلخی رخ ندهد.

انتهای پیام/2300/خ20/ظ1004

این مطلب را برای صفحه اول پیشنهاد کنید
نظرات
دیدگاه های ارسال شده توسط شما، پس از تایید توسط خبرگزاری فارس در وب سایت منتشر خواهد شد پیام هایی که حاوی تهمت یا افترا باشد منتشر نخواهد شد
Captcha
لطفا پیام خود را وارد نمایید.
پیام شما با موفقیت ثبت گردید.
لطفا کد اعتبارسنجی را صحیح وارد نمایید.
مشکلی پیش آمده است. لطفا دوباره تلاش نمایید.

پر بازدید ها

    پر بحث ترین ها

      بیشترین اشتراک

        اخبار گردشگری globe
        تازه های کتاب
        اخبار کسب و کار تریبون
        همراه اول