اخبار فارس من افکار سنجی دانشکده انتشارات توانا فارس نوجوان

استانها

نماینده مردم بوشهر در مجلس:

مسئولان دغدغه‌های کسبه را رفع کنند

نماینده مردم بوشهر، گناوه و دیلم در مجلس شورای اسلامی گفت: مسئولان باید مشکلات اهالی بازار و کسبه را شناسایی کرده و دغدغه و نگرانی آنان را رفع کنند.

مسئولان دغدغه‌های کسبه را رفع کنند

به گزارش خبرگزاری فارس از بوشهر، عبدالکریم جمیری صبح امروز در جمع فعالان اقتصادی بوشهر اظهار داشت: یکی از ارکان مهم اقتصادی بازار است و باید با دقت کامل مسائل و مشکلات بازار را احصا کرده و حل کنیم.

وی بیان کرد: نمایندگان مجلس استان در خانه ملت، تلاش خود را برای حل مشکلات بازاریان انجام می‌دهند و انتظار داریم با همفکری و تعامل مشکلات این قشر را حل کنیم.

جمیری ادامه داد: بزرگانی که بر مسائل و مشکلات بازار احاطه و بر ضعف‌های قانونی بازار اشرافیت دارند، باید این ضعف‌ها را شناسایی کرده تا در تصویب قوانین در جهت حل آنها تلاش کنیم.

نماینده بوشهر، گناوه و دیلم همچنین تاکید کرد: مدیران ما نباید نگران ارتباط با مردم باشند، مدیران باید یا طرف مقابل را متقاعد کنند و یا خود متقاعد شوند و جای تاسف دارد اگر مسئولی نتواند حداقل در برخورد، ارتباط خوبی با مردم و مجموعه خود داشته باشد.

وی خاطرنشان کرد: در برخورد با افراد باید شان و منزلت آنها حفظ شود و از دیدگاه اعتقادی و دینی نیز قابل قبول نیست که شخصیت فردی ضایع شود، احترام و اخلاق افراد مسئول که نمایندگان این نظام مقدس هستند باید نشان از فرهنگ غنی نظام مقدس جمهوری اسلامی باشد.

نماینده مردم بوشهر بیان داشت: مدیرانی که در پست‌های مهم این استان انجام وظیفه می‌کنند، برای تصدی پست و ریاست بر مردم نیامده‌اند و قطعا باید کار و مسئولیتی را که بر عهده گرفته‌اند به نحو شایسته تنظیم کنند.

وی با بیان اینکه باید با روابط اخلاق‌مدارانه آرامش را بر فضای بازار بوشهر حاکم کرد، گفت: قطعا مدیران و مسئولان باید معدل قابل قبولی در برخورد با مردم و نیز در اجرای وظایف خود داشته باشند و این پذیرفته نیست که نگاه ها به افراد، متفاوت باشد.

جمیری تصریح کرد: مدیر کارآمد و شایسته کسی است که با کسانی که کار می‌کند، رابطه‌ای صمیمی و درکی متقابل در ارتباطات خود داشته باشد.

جمیری اظهار داشت: مسئولان مرتبط با بازار و کسبه بوشهر باید ضعف‌ها را شناسایی، کاستی‌هایی که ناشی از سوء مدیریت است را برطرف و مشکلات مشهود بازار و نگرانی‌هایی که بین فروشندگان وجود دارد را به نحو احسن پیگیری و رسیدگی کنند.

وی افزود: در رابطه با نوع ارتباط در سیستم بازار و بحث مالیات و نیز سود اندک 20 درصد برای کسبه بندرنشین بوشهری باید راهکارهای مناسبی طراحی و اجرایی شود تا بازاریان بیش از این متحمل زیان نشوند.

جمیری تاکید کرد: در این راه اگر نیاز به اصلاح ساختار و قانون باشد اعلام کنند و اگر ضعف از ناظرین و عدم هماهنگی بین دستگاه‌های مرتبط با آنها است باید بررسی و حل شود.

انتهای پیام/66006/ب30/ث3001

این مطلب را برای صفحه اول پیشنهاد کنید
نظرات
دیدگاه های ارسال شده توسط شما، پس از تایید توسط خبرگزاری فارس در وب سایت منتشر خواهد شد پیام هایی که حاوی تهمت یا افترا باشد منتشر نخواهد شد
Captcha
لطفا پیام خود را وارد نمایید.
پیام شما با موفقیت ثبت گردید.
لطفا کد اعتبارسنجی را صحیح وارد نمایید.
مشکلی پیش آمده است. لطفا دوباره تلاش نمایید.

پر بازدید ها

    پر بحث ترین ها

      بیشترین اشتراک

        اخبار گردشگری globe
        تازه های کتاب
        اخبار کسب و کار تریبون
        همراه اول