اخبار فارس من افکار سنجی دانشکده انتشارات توانا فارس نوجوان

استانها

عضو دوره سوم شورای اسلامی شهر پاکدشت:

پیروز حقیقی انتخابات 24خرداد مردم هستند

عضو دوره سوم شورای اسلامی شهر پاکدشت با اشاره به سخنان مقام معظم رهبری گفت: پیروز حقیقی انتخابات 24 خردادماه مردم هستند.

پیروز حقیقی انتخابات 24خرداد مردم هستند

به گزارش خبرگزاری فارس از جنوب استان تهران، مجید صبائی در جشن میلاد یگانه منجی عالم بشریت حضرت مهدی (عج) در جمع فعالان ستاد انتخابات حجت‌الاسلام حسن روحانی در شهرستان پاکدشت اظهار داشت: مردم بار دیگر به ندای رهبر انقلاب و فراتر از مسئولان در خلق حماسه سیاسی گام‌های استوار خود را همچون دوران گذشته به منظور تجدیدپیمان با رهبر انقلاب، آرمان‌های امام و شهدا برداشتند؛ از این رو در این آزمون بزرگ سربلند و سرافراز خارج شدند که شیرینی خلق این حماسه بر مردم شریف پاکدشت و ملت عزیز ایران گوارا باد. 

عضو دوره سوم شورای اسلامی شهر پاکدشت در ادامه با اشاره به شخصیت رئیس مجمع تشخیص مصلحت نظام خاطرنشان کرد: صبوری هاشمی و بردباری ایشان حاکی از عمق احترام و تعهد به امام عظیم‌الشأن انقلاب و نظام و پایبندی به ولایت فقیه که چشم امید دشمنان را که طمع ایجاد اختلاف بین ملت و مسئولین را داشتند، کور کرد. 

صبائی افزود: این عمل آقای هاشمی سبب دلخوری افراط گرایان شد و موجب دلخوشی و دلگرمی خیل عظیمی که به پای صندوق‌های رأی روانه شدند. 

عضو دوره سوم شورای اسلامی شهر پاکدشت در ادامه با اشاره به اقدام مثبت عارف در زمان نامزدی انتخابات ریاست جمهوری اضافه کرد: انصراف عارف از نامزدی ریاست جمهوری در گرماگرم رقابت‌ها به ویژه که دارای پایگاه رأی مطلوبی نیز بود، در جهت وحدت اصولگرایان معتدل و اصلاح‌طلبان دلسوز نظام در تاریخ ماندگار خواهد بود و مردم این حرکت ایشان که درس اخلاق، ایثار و گذشت از خود، برای اعتلا و سربلندی ایران عزیز بود، می‌ستایند و به‌طور کلی بدین معناست که اخلاق باید ستاره فروزان دولت مردان باید باشد. 

انتهای پیام/2462/ذ20/پ3003

این مطلب را برای صفحه اول پیشنهاد کنید

اخبار مرتبط

نظرات
دیدگاه های ارسال شده توسط شما، پس از تایید توسط خبرگزاری فارس در وب سایت منتشر خواهد شد پیام هایی که حاوی تهمت یا افترا باشد منتشر نخواهد شد
Captcha
لطفا پیام خود را وارد نمایید.
پیام شما با موفقیت ثبت گردید.
لطفا کد اعتبارسنجی را صحیح وارد نمایید.
مشکلی پیش آمده است. لطفا دوباره تلاش نمایید.

پر بازدید ها

    پر بحث ترین ها

      بیشترین اشتراک

        اخبار گردشگری globe
        تازه های کتاب
        اخبار کسب و کار تریبون
        همراه اول