اخبار فارس من افکار سنجی دانشکده انتشارات توانا فارس نوجوان

استانها

مسئول نمایندگی ولی‌فقیه در سپاه صاحب‌الزمان استان اصفهان مطرح کرد

اعلام آمادگی اصولگرایان برای همکاری با منتخب ملت مهم‌ترین ویژگی انتخابات 92

مسئول نمایندگی ولی‌فقیه در سپاه صاحب‌الزمان استان اصفهان با اشاره به پیام‌های تبریک نامزدهای انتخاباتی به رئیس جمهور منتخب ملت گفت: اعلام آمادگی برای همکاری با فرد منتخب ملت توسط اصولگریان مهم‌ترین ویژگی انتخابات بود.

اعلام آمادگی اصولگرایان برای همکاری با منتخب ملت مهم‌ترین ویژگی انتخابات 92

به گزارش خبرگزاری فارس از کاشان، حجت‌الاسلام رضا غفاری در آیین معارفه و تودیع نمایندگی ولی‌فقیه در سپاه کاشان در سالن شهدای پاسدار سپاه کاشان اظهار داشت: مطرح کردن انتخابات آزاد، تقلب و یا مهندسی انتخابات، پروژه‌هایی بود که دشمن قصد داشت انتخابات را به سمت فتنه 88 برده و هزینه‌ای دیگر را به نظام تحمیل کند.

وی افزود: مطرح شدن انتخابات آزاد، تقلب و یا مهندسی انتخابات نه تنها از زبان دشمن خارجی؛ بلکه توسط افرادی که بلندگوی دشمن در داخل کشور بودند شنیده شد تا بتوانند افرادی را که در فتنه سال 88 دست داشتند در انتخابات شرکت دهند.

مسئول نمایندگی ولی‌فقیه در سپاه صاحب‌الزمان استان اصفهان در ادامه فرمان‌برداری از قانون بعد از رد صلاحیت‌ها و بعد از انتخابات و همچنین تبریک نامزدهای انتخابات به رئیس جمهور منتخب مردم را از ویژگی‌ها و نقاط قوت انتخابات 24 خرداد امسال نام برد و گفت: پیش از آغاز انتخابات رهنمودهای مقام معظم رهبری مبنی بر اینکه رأی دادن به هر یک از هشت نفر نامزد ریاست جمهوری، رأی به نظام محسوب می‌شود در برگزاری با نشاط انتخابات بسیار حکیمانه و مؤثر بود.

وی، همچنین حضور 72 درصدی مردم در انتخابات 24 خردادماه در خنثی کردن توطئه دشمن برای تحریم انتخابات و یا کم‌رنگ کردن آن را یکی دیگر از نقاط قوت انتخابات اعلام و تصریح کرد: علاوه بر این، دشمن بسیار تلاش کرد تا فضای انتخابات را ناامن کند، اما نیروهای سپاه که بیش از 70 درصد امنیت انتخابات را بر عهده داشتند به وظیفه خود به خوبی عمل کردند.

مسئول نمایندگی ولی‌فقیه در سپاه صاحب‌الزمان استان اصفهان، از سلامت انتخابات به عنوان یکی دیگر از ویژگی‌ها و نقاط قوت انتخابات نام برد و افزود: بعد از انتخابات نیز تبریک به رئیس جمهور منتخب مردم و اعلام آمادگی برای همکاری با فرد منتخب ملت توسط اصولگرایان مهم‌ترین ویژگی انتخابات بود.

غفاری در ادامه، کناره‌گیری عارف به نفع روحانی، افتراق و چندگانگی بین اصولگرایان، سرخوردگی مردم از مجموعه دولت و تعمیم آن به اصولگرایان، تنزل مواضع تصمیم‌گیرنده، نزاع بین نامزدهای اصولگرا، اصرار نامزدهای اصولگرا برای ماندن در صحنه رقابت و ضعف توان تحلیل اصولگرایان از تحلیل تحریم‌ها را از مهم‌ترین عوامل ناکامی نامزدهای اصولگرا در انتخابات برشمرد.

در ادامه این مراسم، فرمانده ناحیه مقاومت سپاه کاشان با تبریک میلاد امام عصر(عج) و تجلیل از پنج سال فعالیت حجت‌الاسلام سیدمحسن حسینی‌دیباجی به عنوان سرپرست نمایندگی ولی‌فقیه در سپاه کاشان گفت: حسینی‌دیباجی، فرزند شهیدی است که با محور قراردادن آیت‌الله نمازی، نماینده ولی‌فقیه و امام جمعه کاشان در فعالیت‌ها، سخنرانی‌های روشنگری هفتگی، برگزاری یادواره شهدای طلبه و روحانی، تعامل و هماهنگی بین دستگاه‌ها توانسته است فعالیت‌های چشمگیری را در مدت پنج سال فعالیت خود در این حوزه به ثبت برساند.

جواد نائینی، ارتباط با خانواده شهدا، توجه به میدانی کردن مأموریت‌های حوزه نمایندگی، حضور روشنگرانه درحوزه‌های علمیه، برگزاری اردوهای معرفتی و اعتقادی را تنها بخش کوچکی از خدمات حوزه نمایندگی ولی‌فقیه در سپاه کاشان طی پنج سال گذشته عنوان کرد.

در پایان این مراسم که با حضور مسئول نمایندگی ولی‌فقیه در سپاه صاحب الزمان استان اصفهان، فرماندهان پایگاه‌ها و حوزه‌های مقاومت بسیج کاشان، روحانیون و طلاب و مسئولان شهرستان کاشان در حسینیه شهدای پاسدار سپاه کاشان برگزار شد، ضمن تقدیر از زحمات پنج ساله حجت‌الاسلام سیدمحسن حسینی دیباجی، حجت‌الاسلام احسان‌الله محمدی به عنوان سرپرست جدید حوزه نمایندگی ولی‌فقیه در سپاه کاشان معرفی شد.

حجت‌الاسلام احسان‌الله محمدی، مسئول جدید نمایندگی ولی‌فقیه در سپاه کاشان پیش از این مسئول نمایندگی ولی‌فقیه در استان لرستان و در شهرستان بروجرد را بر عهده داشته است.

انتهای پیام/2406/ذ40/ث3001

این مطلب را برای صفحه اول پیشنهاد کنید
نظرات
دیدگاه های ارسال شده توسط شما، پس از تایید توسط خبرگزاری فارس در وب سایت منتشر خواهد شد پیام هایی که حاوی تهمت یا افترا باشد منتشر نخواهد شد
Captcha
لطفا پیام خود را وارد نمایید.
پیام شما با موفقیت ثبت گردید.
لطفا کد اعتبارسنجی را صحیح وارد نمایید.
مشکلی پیش آمده است. لطفا دوباره تلاش نمایید.

پر بازدید ها

    پر بحث ترین ها

      بیشترین اشتراک

        اخبار گردشگری globe
        تازه های کتاب
        اخبار کسب و کار تریبون
        همراه اول