اخبار فارس من افکار سنجی دانشکده انتشارات توانا فارس نوجوان

استانها

فرماندار شهرستان دهگلان خبر داد

مشارکت 78 درصدی دهگلانی‌ها در انتخابات

فرماندار دهگلان از مشارکت 87 درصدی مردم این شهرستان در انتخابات 24 خرداد خبر داد و گفت: نقش اصناف و بازاریان در خلق حماسه 24 خرداد بی‌بدیل بود.

مشارکت 78 درصدی دهگلانی‌ها در انتخابات

به گزارش خبرگزاری فارس از دهگلان، محمد رضائی دوشنبه‌شب در همایش تجلیل از بازاریان شهرستان دهگلان که در کانون شهید مطهری این شهرستان برگزار شد با بیان اینکه اصناف و کسبه نقش مهمی در خلق حماسه سیاسی 24 خردادماه داشتند، اظهار کرد: توطئه‌ها و تلاش‌های شبانه روزی دشمنان ما برای برگزار شدن انتخابات در فضایی سرد با حضور حداکثری مردم بی‌نتیجه ماند.

وی از مشارکت 87 درصدی مردم شهرستان دهگلان در انتخابات خبر داد و تصریح کرد: مشارکت مردم دهگلان در انتخابات از میانگین کشوری و استانی نیز بالاتر بود.

فرماندار شهرستان دهگلان در ادامه به پیشرفت‌های کشور در عرصه‌های مختلف اشاره کرد و گفت:‌ امنیت و آسایش امروز ایران اسلامی از برکات پایان ناپذیر انقلاب، رهبری‌های عالمانه امام راحل و جانشین برحقشان و مشارکت همیشگی مردم در عرصه‌های مختلف است.

فرماندار دهگلان در ادامه ضمن گرامیداشت روز ملی اصناف، بیان داشت: اصناف و بازاریان در پیروزی و شکل‌گیری انقلاب و تثبیت آن نقش مهم و اساسی داشته‌اند.

وی تصریح کرد:‌ نقش مهم و کلیدی اصناف در دوران هشت سال جنگ تحمیلی نیز ادامه پیدا کرد و هم اکنون نیز با حضور این قشر عظیم در صحنه‌های مختلف سیاسی و اجتماعی تمامی توطئه‌های دشمنان انقلاب نقش بر آب شده است.

رئیس اداره صنعت و معدن و  تجارت شهرستان دهگلان نیز در این همایش اظهار کرد‌: 17درصد تولید ناخالص کشور توسط اصناف صورت می‌گیرد.

به گفته وی، در حال حاضر 2 هزار و 700 واحد صنفی در  بخش‌های تولید، توزیع و خدمات فنی در این شهرستان فعال هستند.

وی، مردمی کردن اقتصاد و کاهش تصدیگری دولت در بخش اقتصاد را از اهداف عالی دولت بر شمرد و گفت: نقشی که اصناف در امور سیاسی، اقتصادی و روند توسعه کشور دارند، بی‌بدیل است.

گفتنی است؛ در پایان این همایش از اصناف و بازاریان خوش برخورد و منصف شهرستان دهگلان تقدیر شد.

انتهای پیام/79013/ذ20/ژ1001

این مطلب را برای صفحه اول پیشنهاد کنید
نظرات
دیدگاه های ارسال شده توسط شما، پس از تایید توسط خبرگزاری فارس در وب سایت منتشر خواهد شد پیام هایی که حاوی تهمت یا افترا باشد منتشر نخواهد شد
Captcha
لطفا پیام خود را وارد نمایید.
پیام شما با موفقیت ثبت گردید.
لطفا کد اعتبارسنجی را صحیح وارد نمایید.
مشکلی پیش آمده است. لطفا دوباره تلاش نمایید.

پر بازدید ها

    پر بحث ترین ها

      بیشترین اشتراک

        اخبار گردشگری globe
        تازه های کتاب
        اخبار کسب و کار تریبون
        همراه اول