اخبار فارس من افکار سنجی دانشکده انتشارات توانا فارس نوجوان

استانها

عضو هیئت علمی دانشگاه آزاد شهرضا:

انتخابات ایران برترین نماد دموکراسی در دنیا است

عضو هیئت علمی دانشگاه آزاد شهرضا با اشاره به اینکه انتخابات ایران برترین نماد دموکراسی در دنیا است گفت: انتخاب دولت اعتدال و تدبیر نشان می‌دهد که مردم ایران برای پیشبرد اهداف سیاسی و اقتصادی تنها خواستار فضایی آرام با امنیت شغلی هستند.

انتخابات ایران برترین نماد دموکراسی در دنیا است

بهرام منتظری در گفت‌و‌گو با خبرنگار فارس در اصفهان اظهار کرد: مردم ایران در پاسخ به ندای رهبر معظم انقلاب حضور پرشوری در انتخابات داشتند که نه تنها چشم جهانیان را خیره کرد بلکه برخی مسئولان داخلی نیز توقع حضوری چنین چشمگیر را نداشتند.

وی افزود: با توجه به فشارهای اقتصادی داخلی و خارجی و وضعیت اقتصادی کشور برخی انتظار چنین حضور پرشوری را از ملت ایران نداشتند اما حضور حداکثری ملت ایران در انتخابات نشان می‌دهد که ملت ایران تنها تابع رهبر معظم انقلاب هستند و تحت تاثیر القائات غربی‌ها قرار نمی‌گیرند.

عضو هیئت علمی دانشگاه آزاد شهرضا تاکید کرد: رهبر معظم انقلاب از مردم خلق حماسه سیاسی را طلب کردند و مردم ایران نیز با لبیک به این ندا و انتخاب خود نشان دادند که حماسه ساز هستند.

وی اضافه کرد: انتخاب رئیس‌جمهوری که اعتدال، تدبیر و عقلانیت شعار آن است نشان می‌دهد که مردم ایران برای پیشبرد اهداف سیاسی و اقتصادی خود دنبال ایجاد تشنج در داخل و خارج از کشور نیستند بلکه خواستار فضایی آرام و توام با امنیت شغلی، کاری و فکری هستند.

منتظری تاکید کرد: از سویی غربی‌ها سعی در القای این نکته داشتند که در کشور ایران دموکراسی وجود ندارد و هشت سال بود که روی این مسئله مانور می‌دادند اما مردم ایران با حضور پرشور خود در انتخابات بر این تفکر خط بطلانی کشانده و ثابت کردند انتخابات ایران برترین نماد دموکراسی است.

انتهای پیام/63008/ع20/ژ1001

این مطلب را برای صفحه اول پیشنهاد کنید
نظرات
دیدگاه های ارسال شده توسط شما، پس از تایید توسط خبرگزاری فارس در وب سایت منتشر خواهد شد پیام هایی که حاوی تهمت یا افترا باشد منتشر نخواهد شد
Captcha
لطفا پیام خود را وارد نمایید.
پیام شما با موفقیت ثبت گردید.
لطفا کد اعتبارسنجی را صحیح وارد نمایید.
مشکلی پیش آمده است. لطفا دوباره تلاش نمایید.

پر بازدید ها

    پر بحث ترین ها

      بیشترین اشتراک

        اخبار گردشگری globe
        تازه های کتاب
        اخبار کسب و کار تریبون
        همراه اول