اخبار فارس من افکار سنجی دانشکده انتشارات توانا فارس نوجوان

استانها

فرماندار چایپاره:

حضور در انتخابات بیانگر حساسیت مردم به سرنوشت کشور است

فرماندار چایپاره گفت: حضور حداکثری اقشار مختلف مردم در انتخابات‌های ریاست‌جمهوری، میان‌دوره‌ای مجلس خبرگان رهبری و شورای اسلامی شهر این موضوع را ثابت می‌کند که همه به سرنوشت کشور حساس هستند.

حضور در انتخابات بیانگر حساسیت مردم به سرنوشت کشور است

به گزارش خبرگزاری فارس از چایپاره، جلیل غفاری ظهر امروز در آئین دیدار با اعضای منتخب شورای اسلامی شهر قره‌ضیاالدین که در محل سالن جلسات فرمانداری این شهرستان ترتیب یافت، اظهار داشت: حضور 84 درصدی مردم چایپاره در انتخابات، نشان از ولایتمداری و لبیک‌گویی به فرمان مقام معظم رهبری دارد به طوری که  در خلق حماسه سیاسی موفق شدند.

وی افزود: این حضور حماسی حجت را بر همه و به ویژه منتخب‌های جدید تمام کرده است و شوراها باید قدر این آرای مردمی و حضور گسترده مردم در صحنه انتخابات را بدانند و از این ظرفیت مردمی برای پیشبرد اهداف شوراها و پیشرفت شهر استفاده کنند.

فرماندار چایپاره با بیان اینکه بیش از 84 درصد از مردم این شهرستان در انتخابات شرکت کرده بودند گفت: این میزان مشارکت مردم چایپاره، 12 درصد نسبت به میانگین کشوری و 19 درصد نسبت به میانگین استانی بیشتر است.

غفاری با بیان اینکه مشکلات شهر تنها مشکلات عمرانی نیست از شوراهای جدید خواست در برنامه‌های خود، مشکلات اجتماعی و فرهنگی را در اولویت قرار دهند.

در این دوره هفت نفر به عنوان شورای شهر قره ضیاالدین از طرف مردم انتخاب شده‌اند که نسبت به دوره قبل دو نفر بیشتر است.

انتهای پیام/61009/ی20/ظ1004

این مطلب را برای صفحه اول پیشنهاد کنید

اخبار مرتبط

نظرات
دیدگاه های ارسال شده توسط شما، پس از تایید توسط خبرگزاری فارس در وب سایت منتشر خواهد شد پیام هایی که حاوی تهمت یا افترا باشد منتشر نخواهد شد
Captcha
لطفا پیام خود را وارد نمایید.
پیام شما با موفقیت ثبت گردید.
لطفا کد اعتبارسنجی را صحیح وارد نمایید.
مشکلی پیش آمده است. لطفا دوباره تلاش نمایید.

پر بازدید ها

    پر بحث ترین ها

      بیشترین اشتراک

        اخبار گردشگری globe
        تازه های کتاب
        اخبار کسب و کار تریبون
        همراه اول