اخبار فارس من افکار سنجی دانشکده انتشارات توانا فارس نوجوان

استانها

در شورای فرهنگ عمومی کرمان صورت گرفت

تقدیر نماینده ولی‌فقیه از دست‌اندرکاران برگزاری انتخابات

نماینده ولی‌فقیه در استان کرمان از دست‌اندرکاران برگزاری انتخابات قدردانی کرد.

تقدیر نماینده ولی‌فقیه از دست‌اندرکاران برگزاری انتخابات

به گزارش خبرگزاری فارس از کرمان، آیت‌الله سید یحیی جعفری شامگاه سه‌شنبه در یک‌صد و هشتاد و چهارمین جلسه شورای فرهنگ عمومی استان کرمان از دست‌اندرکاران برگزاری انتخابات در این استان قدردانی کرد.

امام جمعه کرمان اظهار داشت: 24 خرداد ماه سال جاری با همت و تلاش مسئولان و حضور بی‌نظیر مردم در تاریخ جمهوری اسلامی ایران ماندگار شد.

جواد کمالی معاون سیاسی امنیتی استاندار کرمان در این جلسه اظهار داشت: ملت ایران در شرایطی که تمام دنیا دست در دست هم گذاشته بودند تا 24 خرداد ماه در ایران رقم نخورد و یا کم‌رنگ جلوه کند، پاسخی واقعی به ندای رهبر خود دادند.

وی افزود: حضور بیش از 70 درصدی مردم در انتخابات نشان از ولایتمداری آنان و اطاعت از فرمان رهبر معظم انقلاب دارد.

کمالی با اشاره به رعایت قانون از سوی تمام کاندیداها و هواداران تصریح کرد: درس بزرگ انتخابات 24 خرداد ماه این بود که همه حاضران در عرصه به منتخب مردم تبریک گفتند.

وی با اشاره به حضور 77.3 درصدی مردم استان کرمان در انتخابات ابراز داشت: حدود 6 هزار صندوق اخذ رأی در استان کرمان با تلاش و همت 60 هزار نفر نیرو انتخابات را به بهترین نحو ممکن برگزار کردند.

مدیرکل فرهنگ و ارشاد اسلامی استان کرمان در این جلسه اظهار داشت: حضور مردم کرمان در انتخابات 24 خرداد ماه شش درصد از میانگین کشوری بالاتر بود و این امر حاصل تلاش همه دست‌اندرکاران اعم از مسئولان اجرایی، کاندیداها و رسانه‌ها است.

احمد سعیدی با اشاره به حضور امام جمعه، فرماندار و مدیر ارشاد شهرستان رفسنجان در جلسه شورای فرهنگ عمومی استان عنوان کرد: شورای فرهنگ عمومی شهرستان رفسنجان جزو شوراهای نمونه استان کرمان است.

وی افزود: شورای فرهنگ عمومی شهرستان رفسنجان طی سال گذشته با برگزاری 11 جلسه با 18 موضوع اساسی مصوبات خوبی را نهایی کرده است.

انتهای پیام/80017/ی20/د1000

این مطلب را برای صفحه اول پیشنهاد کنید

اخبار مرتبط

نظرات
دیدگاه های ارسال شده توسط شما، پس از تایید توسط خبرگزاری فارس در وب سایت منتشر خواهد شد پیام هایی که حاوی تهمت یا افترا باشد منتشر نخواهد شد
Captcha
لطفا پیام خود را وارد نمایید.
پیام شما با موفقیت ثبت گردید.
لطفا کد اعتبارسنجی را صحیح وارد نمایید.
مشکلی پیش آمده است. لطفا دوباره تلاش نمایید.

پر بازدید ها

    پر بحث ترین ها

      بیشترین اشتراک

        اخبار گردشگری globe
        تازه های کتاب
        اخبار کسب و کار تریبون
        همراه اول