اخبار فارس من افکار سنجی دانشکده انتشارات توانا فارس نوجوان

استانها

رئیس سازمان قضایی نیروهای مسلح گلستان:

هیچ مشکل امنیتی در انتخابات گزارش نشد/ پیشگیری اولویت سازمان قضایی نیروهای مسلح

رئیس سازمان قضایی نیروهای مسلح گلستان با بیان اینکه با تلاش نیروهای انتظامی و امنیتی هیچ‎گونه مورد امنیتی و تخلف گزارش نشده است گفت: برنامه‎های پیشگیرانه اولویت سازمان قضایی نیروهای مسلح است.

هیچ مشکل امنیتی در انتخابات گزارش نشد/ پیشگیری اولویت سازمان قضایی نیروهای مسلح

به گزارش خبرگزاری فارس از گرگان، محمدحسن یوسفی شامگاه یکشنبه در جمع نیروهای نظامی و انتظامی گلستان اظهار داشت: فراموش نکنیم در روزهای گذشته با تلاش مردم استان گلستان و تلاش نیروهای انتظامی و امنیتی در خلق حماسه سیاسی بی‎نظیر این امر با بالاترین ضریب امنیت برگزار شد و هیچ‌گونه مشکل امنیتی و حادثه گزارش نشده است.

وی ادامه داد: لازم به ذکر است سازمان قضایی نیروهای مسلح علاوه بر رسیدگی کیفری اقدام‎ها پیشگیرانه بسیار خوبی را در اجرای اصل 156 قانون اساسی جمهوری اسلامی از سال 1376 آغاز کرده است.

یوسفی ابراز داشت: این اقدام موجب رضایتمندی نیروهای مسلح و فرماندهان و کاهش جرائم و جمعیت کیفری گردیده است.

وی افزود: این استان نیز از این امر مستثنی نیست و با بهره‎گیری از تمام ظرفیت‎ها و استفاده از قاضیان مجرب و تعامل و همکاری نیروهای مسلح استان اقدام‎های پیشگیرانه خوبی را انجام داده است.

سال گذشته 22 هزار نفر ساعت کلاس آموزشی برگزار شد

رئیس سازمان قضایی نیروهای مسلح گلستان تصریح کرد: در سال گذشته 22 هزار نفر ساعت کارگاه آموزشی در سطح نیروهای مسلح آموزش حقوقی و قضایی برگزار شده است.

وی متذکر شد: این سازمان در سال گذشته نظارت ویژه‎ای به زندان و زندانیان و امور زندانبانی بند نظامیان صورت گرفته و علاوه بر برنامه‎ریزی و نظارت و بازدیدهای رئیس سازمان و دادستان و دادیار ناظر زندان که به طور فصلی و ماهانه و هفتگی صورت می‎گیرد.

یوسفی تاکید کرد: اصلاح امور زندانیان و پیگیری برنامه‎های حرفه‎ای و ورزش و امور فرهنگی نیز مورد توجه قرار گرفته است که لازم است در اینجا از همکاری و تعامل و زحمت‎های مسئولان زندان و به خصوص در بند نظامیان تقدیر و تشکر کنم.

به دنبال کاهش جمعیت کیفری و کاهش جرائم در سطح استان هستیم

رئیس سازمان قضایی نیروهای مسلح گلستان گفت: این سازمان سالانه با اجرای مجمع همایش پیشگیری از وقوع جرم و تشکیل شورای پیشگیری از وقوع جرم به صورت فصلی و جلسات هم‎اندیشی با فرماندهان و مسئولان ذی‌ربط به دنبال کاهش جمعیت کیفری و کاهش جرائم در سطح استان است.

وی افزود: این در حالی است که نیروهای مسلح مستقر در استان گلستان با کمترین نرخ وقوع جرم در حال انجام وظیفه بوده و اگر هم مرتکب برخی از جرائم می‎شوند به لحاظ نوع ماموریت آنان است که بیشتر در معرض آسیب قرار می‎گیرند.

یوسفی اظهار امیدواری کرد: با رویکرد پیشگیرانه این سازمان و همکاری فرماندهان برای رفع این مشکلات تلاش می‎کنیم.

انتهای پیام/83004/ح30/ف4004

این مطلب را برای صفحه اول پیشنهاد کنید
نظرات
دیدگاه های ارسال شده توسط شما، پس از تایید توسط خبرگزاری فارس در وب سایت منتشر خواهد شد پیام هایی که حاوی تهمت یا افترا باشد منتشر نخواهد شد
Captcha
لطفا پیام خود را وارد نمایید.
پیام شما با موفقیت ثبت گردید.
لطفا کد اعتبارسنجی را صحیح وارد نمایید.
مشکلی پیش آمده است. لطفا دوباره تلاش نمایید.

پر بازدید ها

    پر بحث ترین ها

      بیشترین اشتراک

        اخبار گردشگری globe
        تازه های کتاب
        اخبار کسب و کار تریبون
        همراه اول