اخبار فارس من افکار سنجی دانشکده انتشارات توانا فارس نوجوان

استانها

مسئول نمایندگی ولی فقیه در سپاه شاهرود:

شکست دشمنان با حضور آگاهانه مردم در انتخابات رقم خورد

مسئول نمایندگی ولی فقیه در سپاه شهرستان شاهرود گفت: بار دیگر سرخوردگی و شکست دشمنان نظام و انقلاب با حضور آگاهانه و هوشمندانه مردم در انتخابات 24 خرداد ماه رقم خورد.

شکست دشمنان با حضور آگاهانه مردم در انتخابات رقم خورد

به گزارش خبرگزاری فارس از استان سمنان، حجت‏الاسلام حسین قرغی صبح امروز در نشستی که با حضور مسئولان عقیدتی، نظارت و قسمت‏های زیرمجموعه حوزه‏ها و کانون‏های بسیج و بخش‏های مختلف زیرپوشش نمایندگی ولی فقیه در سپاه در حرم شهدای گمنام در ارتفاعات شاهرود برگزار شد، در سخنانی با تبریک اعیاد شعبانیه اظهار داشت: در این مکان یاد و نام شهدای گرانقدر انقلاب اسلامی و دفاع مقدس و 5 شهید شاهد را گرامی داشته و امیدواریم در انجام مسئولیت‏های خود به نحو شایسته کوشا باشیم.

وی با اشاره به انتخابات بیان کرد: فرصتی که گذشت، انتخابات بود و دغدغه این بود که چه کسی رئیس جمهور می‏شود و گروه‏ها و احزاب چه می‏کنند.

مسئول نمایندگی ولی فقیه در سپاه شهرستان شاهرود افزود: به فرموده مقام معظم رهبری، «انتخابات می‏تواند هم فرصت باشد و هم تهدید».

قرغی تصریح کرد: فرصت از این باب که ملت را با همه گرایش‏ها و تیپ‏های فکری باز هم سر صندوق‏های رأی می‏آورد و همه باز هم به نظام رأی می‏دهند و در نهایت، حماسه سیاسی که مدنظر رهبر فرزانه انقلاب اسلامی بود، رقم خورد.

وی با اشاره به فرصت تهدید انتخابات گفت: انتخابات می‏توانست تهدید باشد که البته تهدید هم گذشت و با درایت مقام معظم رهبری، این فرصت هم از دشمن گرفته شد.

مسئول نمایندگی ولی فقیه در سپاه شهرستان شاهرود با اشاره به حضور موفق بسیجیان در تمام عرصه‏ها بیان کرد: بسیجی با برخورداری از روحیه ایمان، اخلاص و ایثار سند دین و انقلاب است و بسیجیان و پاسداران مایه افتخار انقلاب هستند.

در پایان این نشست، از احمد عرب‏عامری، محمدقاسم مویدی و زینب کریمی به دلیل انجام مطلوب برنامه‏ها با اهدای لوح سپاس و هدیه‏ای تجلیل شد.

انتهای پیام/74003/ح20/ث3001

این مطلب را برای صفحه اول پیشنهاد کنید
نظرات
دیدگاه های ارسال شده توسط شما، پس از تایید توسط خبرگزاری فارس در وب سایت منتشر خواهد شد پیام هایی که حاوی تهمت یا افترا باشد منتشر نخواهد شد
Captcha
لطفا پیام خود را وارد نمایید.
پیام شما با موفقیت ثبت گردید.
لطفا کد اعتبارسنجی را صحیح وارد نمایید.
مشکلی پیش آمده است. لطفا دوباره تلاش نمایید.

پر بازدید ها

    پر بحث ترین ها

      بیشترین اشتراک

        اخبار گردشگری globe
        تازه های کتاب
        اخبار کسب و کار تریبون
        همراه اول