اخبار فارس من افکار سنجی دانشکده انتشارات توانا فارس نوجوان

استانها

امام جمعه شاهرود:

مردم‏سالاری دینی در انتخابات 24 خرداد به تصویر کشیده شد

امام جمعه شاهرود گفت: ملت ایران با حضور گسترده در انتخابات و خلق حماسه سیاسی، مردم‏سالاری دینی مورد نظر رهبر فرزانه انقلاب اسلامی را به تصویر کشیدند.

مردم‏سالاری دینی در انتخابات 24 خرداد به تصویر کشیده شد

به گزارش خبرگزاری فارس از استان سمنان، حجت‏الاسلام محمود ترابی صبح امروز در گردهمایی شورای اندیشه و هم‏فکری طلاب و روحانیان شاهرود که با حضور ائمه جمعه، اساتید حوزه و دانشگاه و موثران طلاب و روحانی شهرستان شاهرود برگزار شد، در سخنانی با تقدیر از حضور حماسی و ماندگار ملت بزرگ ایران در انتخابات 24 خرداد اظهار کرد: امیدواریم با ثبت این حماسه سیاسی و تعامل، وحدت و هم‏فکری و همچنین تلاش در کار و سازندگی، به سر منزل مقصود برسیم و پیشرفت و عدالت بیش از پیش در جامعه گسترش یابد.

وی افزود: همگان باید بعد از حماسه سیاسی به فکر خلق حماسه اقتصادی بوده و دولت و مردم در کنار هم در تحقق این شعار بکوشند و با وحدت و همدلی در صحنه حضور داشته باشند.

رئیس شورای اندیشه و هم‏فکری بسیج طلاب و روحانیان شاهرود با بیان نقش روحانیت در جامعه اظهار کرد: روحانیت در جامعه نقش هدایت و راهبری را بر عهده دارند و همه روحانیان باید با تقویت بصیرت و معرفت خود در راهبری جامعه به سمت سعادت و رستگاری تلاش کنند.

ترابی تصریح کرد: همه باید تلاش کنیم و بدانیم که برای مردم و جامعه الگوی معلم دین و اخلاق هستیم و باید این الگو را حفظ و با خودسازی در راه جامعه‏سازی تلاش کنیم.

حجت‏الاسلام عباسعلی ترشیزی، مسئول بسیج طلاب و روحانیان شاهرود نیز در ابتدای این گردهمایی با اشاره به اهمیت تشکیل جلسات شورای اندیشه و هم‏فکری بسیج طلاب و روحانیان، بر حضور و تاثیرگذاری نخبگان طلبه و روحانی در این گردهمایی‏ها تاکید کرد.

در پایان نیز شرکت کنندگان نقطه نظرات و دیدگاه‏های خود را در جهت تقویت و تولید اندیشه و فکر در سازمان بسیج طلاب و روحانیان بیان کردند.

انتهای پیام/74002/ح20/ث3001

این مطلب را برای صفحه اول پیشنهاد کنید
نظرات
دیدگاه های ارسال شده توسط شما، پس از تایید توسط خبرگزاری فارس در وب سایت منتشر خواهد شد پیام هایی که حاوی تهمت یا افترا باشد منتشر نخواهد شد
Captcha
لطفا پیام خود را وارد نمایید.
پیام شما با موفقیت ثبت گردید.
لطفا کد اعتبارسنجی را صحیح وارد نمایید.
مشکلی پیش آمده است. لطفا دوباره تلاش نمایید.

پر بازدید ها

    پر بحث ترین ها

      بیشترین اشتراک

        اخبار گردشگری globe
        تازه های کتاب
        اخبار کسب و کار تریبون
        همراه اول