اخبار فارس من افکار سنجی دانشکده انتشارات توانا فارس نوجوان

استانها

مسئول دبیرخانه کانون‌های فرهنگی مساجد کهگیلویه و بویراحمد تأکید کرد

لزوم توجه مسئولان اجرایی به برنامه‌های اوقات فراغت نوجوانان و جوانان

مسئول دبیرخانه کانون‌های فرهنگی مساجد کهگیلویه و بویراحمد گفت: توجه به برنامه‌های اوقات فراغت نوجوانان و جوانان باید مدنظر مسئولان و متولیان امر استان قرار گرفته شود.

لزوم توجه مسئولان اجرایی به برنامه‌های اوقات فراغت نوجوانان و جوانان

حجت‌الاسلام رضا قاسمی در گفت‌وگو با خبرنگار فارس در یاسوج توجه به برنامه‌های اوقات فراغت نوجوانان و جوانان در زمان‌‌های مختلف را مهم و ضروری دانست و اظهار داشت: مسئولان و متولیان اوقات فراغت باید نیازهای افراد جامعه هدف را شناسایی و متناسب با علاقه افراد برنامه‌ریزی کنند.

وی ادامه داد: برنامه‌‌ و فعالیت‌‌های مورد علاقه نوجوانان و جوانان باید در رأس برنامه‌های مسئولان مربوطه قرار گرفته شود.

مسئول دبیرخانه کانون‌های فرهنگی مساجد کهگیلویه و بویراحمد با بیان این‌که اوقات فراغت می‌تواند فرصتی برای شکوفایی و تحقق استعدادهای جامعه هدف باشد، عنوان کرد: فرد در فعالیت‌های اوقات فراغت بدون تحمیل شرایط، استعداد و علاقه خود را مورد سنجش قرار می‌دهد و بر اساس علاقه و استعداد در کلاس‌های اوقات فراغت حاضر می‌شود.

این مسئول تصریح کرد: همزمان با فرارسیدن فصل تابستان و اجرای طرح غنی‌‌سازی اوقات فراغت کلاس‌های متنوعی شامل احکام، اخلاق، قرآن و همچنین در رشته‌های هنری که شامل هنرهای تجسمی، هنرهای نمایشی، سرود، داستان‌نویسی و اردوهای برون استانی است در پایگاه‌های اوقات فراغت استان برگزار می‌شود.

مسئول دبیرخانه کانون‌های فرهنگی مساجد کهگیلویه و بویراحمد با بیان این‌که در زمینه اوقات فراغت باید فعالیت‌های گسترده‌ای انجام گیرد، خاطرنشان کرد: در اجرای برنامه‌های اوقات فراغت باید به گونه‌ای عمل شود که خروجی کار نیز به نحو مطلوب باشد از این رو این امر مستلزم تدوین‌ و کار مناسب در این زمینه است.

قاسمی با بیان این‌که مشکلات کانون‌ها تنها در بحث بودجه و اعتبار نیست، عنوان کرد: عمده مشکلات کانون‌های مساجد در حیطه مدیریت است که باید دقت و اهتمام بیشتری در این راستا انجام گیرد.

این مسئول فرهنگی و مذهبی توجه به برنامه‌های اوقات فراغت نوجوانان و جوانان استان را امری مهم و حساس برشمرد و گفت: اجرای طرح غنی‌سازی اوقات فراغت باید به صورت ویژه مد نظر مسئولان و متولیان قرار گرفته شود.

انتهای پیام/82011/م30/پ3003

این مطلب را برای صفحه اول پیشنهاد کنید

اخبار مرتبط

نظرات
دیدگاه های ارسال شده توسط شما، پس از تایید توسط خبرگزاری فارس در وب سایت منتشر خواهد شد پیام هایی که حاوی تهمت یا افترا باشد منتشر نخواهد شد
Captcha
لطفا پیام خود را وارد نمایید.
پیام شما با موفقیت ثبت گردید.
لطفا کد اعتبارسنجی را صحیح وارد نمایید.
مشکلی پیش آمده است. لطفا دوباره تلاش نمایید.

پر بازدید ها

    پر بحث ترین ها

      بیشترین اشتراک

        اخبار گردشگری globe
        تازه های کتاب
        اخبار کسب و کار تریبون
        همراه اول