اخبار فارس من افکار سنجی دانشکده انتشارات توانا فارس نوجوان

استانها

مسئول دبیرخانه کانون‌های مساجد استان اردبیل:

300 پایگاه اوقات فراغت در اردبیل راه می‌افتد

مسئول دبیرخانه کانون‌های مساجد استان اردبیل گفت: تابستان امسال 300 پایگاه به همت کانون‌های فرهنگی ـ هنری استان اردبیل برای غنی‌سازی اوقات فراغت دانش‌آموزان و دانشجویان تدارک دیده شده است.

300 پایگاه اوقات فراغت در اردبیل راه می‌افتد

به گزارش خبرگزاری فارس از اردبیل نادر سقا ظهر امروز در نشست مطبوعاتی اظهار داشت: حضور حداکثری مردم در انتخابات اوج طراوت، دلبستگی و دشمن‌شناسی ملت ایران را به جهانیان نشان داد و همه دنیا فهمیدند که این انقلاب از مشارکت حداکثری مردم و ظرفیت حضور واقعی مردم ایران برخوردار است.

وی با اشاره به اینکه برای مشارکت بالای مردم کانون‌های فرهنگی – هنری با تدارک برنامه‌های مختلف سعی کرد حضور دشمن‌شکن ملت را زمینه‌ساز شود، خاطرنشان کرد: ما با برگزاری مسابقات فرهنگی – هنری،‌ شکل‌گیری حلقه‌های بصیرتی در انتخاب اصلح،‌ ارسال پیامک دینی – قرآنی با محوریت انتخاب اصلح و همچنین تلاش در فضای مجازی سعی کردیم تا زمینه‌ساز یک حضور پر شور و نشاط در جامعه باشیم.

مسئول دبیرخانه کانون‌های مساجد استان اردبیل در بخش دیگری از سخنان خود با قدردانی از فعالیت افراد گمنامی که در سنگر مساجد و در کانون‌های فرهنگی – هنری فعالیت می‌کنند، افزود: ‌ما در سال گذشته به دنبال برگزاری برنامه‌های خلاقانه و با نوآوری‌های حقیقی در جایگاه سوم فعال‌ترین استان‌های کشور قرار گرفتیم و امسال نیز سعی داریم این جایگاه را ارتقا ببخشیم.

سقا از تدارک فعالیت‌های متنوع با محوریت غنی‌سازی اوقات فراغت در قالب طرح آسمانی‌ها خبر داد و یادآور شد: مسجد و مدرسه همچنان به عنوان دو نهاد تأثیر‌گذار با ارتباط‌گیری مستقیم و چهره به چهره همچنان در حوزه تبلیغ از جایگاه برتری برخوردار است که اهمیت و نقش کانون‌های مساجد و فعالیت‌های تدارک دیده شده حوزه اوقات فراغت یک فعالیت شاخص و ممتاز به شمار می‌رود.

این مسئول تأکید کرد:‌ ما در تابستان امسال نیز با بستر‌سازی مناسب به دنبال جذب حداکثری جوانان و نوجوانان در برنامه‌های اوقات فراغت هستیم؛ به طوری که تقارن این ایام با ماه مبارک رمضان وظیفه ما را خطیر‌تر و سنگین‌تر کرده تا با برنامه‌های متنوع بتوانیم نسل آینده را به سمت یک تربیت و اخلاق‌ محوری واقعی سوق دهیم.

به گزارش خبرگزاری فارس از اردبیل، مسئول دبیرخانه کانون‌های مساجد استان اردبیل، ضرورت کشف استعدادهای هنری و علمی و همچنین تدارک برنامه‌های متنوع خدماتی و رفاهی را در قالب طرح‌های تابستانی یادآور شد و ادامه داد:‌ بیشترین تمرکز ما در مناطق محروم و روستایی است چرا که معتقدیم در این مناطق برنامه‌های فرهنگی،‌ آموزشی،‌ هنری،‌ ورزشی و تربیتی مغفول مانده و آنگونه که شایسته بوده نتوانستیم بستر تفریحات سالم و تحولی را فراهم کنیم.

سقا گفت:‌ 300 پایگاه تابستانی برای غنی‌سازی اوقات فراغت دانش‌آموزان تدارک دیده‌ایم تا با همکاری 30 دستگاه اجرایی و فرهنگی بتوانیم از ظرفیت مساجد در غنی‌سازی اوقات فراغت استفاده کنیم.

وی تصریح کرد: در معرفی و شناساندن این برنامه‌ها پوسترهای تبلیغی به صورت یکدست طراحی شده و در ورودی مساجد و کانون‌ها ساعت برنامه‌ها و نوع آن به صورت مشخص قید شده است تا افراد مراجعه کننده بتوانند انتخاب صحیح خود را انجام دهند.

به گزارش خبرگزاری فارس از اردبیل، مسئول دبیرخانه کانون‌های مساجد استان اردبیل در پایان سخنان خود اذعان داشت:‌ امسال علاوه بر برنامه‌های معمول، دایر کردن رشته‌های جدید متناسب با فناوری‌های نو و خلاقانه را برای جوانان مدنظر قرار دادیم به طوری که امسال سعی داریم 2 هزار نفر را در اردوهای آموزشی و فرهنگی مشارکت دهیم که از این بین 100 نفر نیز به اردوهای کشوری مشهد مقدس اعزام می‌شوند.

انتهای پیام/62005/ذ30/چ3000

این مطلب را برای صفحه اول پیشنهاد کنید

اخبار مرتبط

نظرات
دیدگاه های ارسال شده توسط شما، پس از تایید توسط خبرگزاری فارس در وب سایت منتشر خواهد شد پیام هایی که حاوی تهمت یا افترا باشد منتشر نخواهد شد
Captcha
لطفا پیام خود را وارد نمایید.
پیام شما با موفقیت ثبت گردید.
لطفا کد اعتبارسنجی را صحیح وارد نمایید.
مشکلی پیش آمده است. لطفا دوباره تلاش نمایید.

پر بازدید ها

    پر بحث ترین ها

      بیشترین اشتراک

        اخبار گردشگری globe
        تازه های کتاب
        اخبار کسب و کار تریبون
        همراه اول