اخبار فارس من افکار سنجی دانشکده انتشارات توانا فارس نوجوان

استانها

غیاثی به فارس خبر داد

برنامه‌ریزی دقیق برای شناخت استعدادهای ورزش قهرمانی در اوقات فراغت

معاون توسعه امور ورزش اداره کل ورزش و جوانان استان قم از برنامه‌ریزی دقیق به منظور شناسایی استعدادهای ورزش قهرمانی در طرح اوقات فراغت سال جاری خبر داد.

برنامه‌ریزی دقیق برای شناخت استعدادهای ورزش قهرمانی در اوقات فراغت

سید مهدی غیاثی امروز در گفت‌وگو با خبرنگار فارس در قم تصریح کرد: ما می‌دانیم که در برنامه‌های متنوعی که می‌تواند در فصل تابستان زمینه سرگرمی مطلوب نوجوانان و جوانان دانش‌آموز را فراهم کند، ورزش بیشتر مورد استقبال مردم و خانواده‌ها قرار می‌گیرد.

وی ادامه داد: ورزش همواره به سبب اینکه از نظر روحی و جسمی یک سرگرمی فوق‌العاده مفید و مناسب برای نوجوانان و جوانان به شمار می‌رود، در فصل تابستان بیشترین مراجعه کننده را دارد و آمار قابل توجهی که برای فصل تابستان به پایگاه‌های اوقات فراغت ورزش مراجعه کرده‌اند، گویای این مهم است.

معاون توسعه امور ورزش اداره کل ورزش و جوانان استان قم افزود: اینکه مردم به ورزش گرایش دارند و آن را بهترین فضا و محیط برای حضور فرزندان خود می‌دانند، برای ما یک سرمایه است و به شکلی برنامه‌ریزی می‌کنیم که بتوانیم پاسخ اعتماد مردم را بدهیم.

آموزش دختران و پسران قمی در تمام رشته‌های ورزشی

وی یادآور شد: در طرح اوقات فراغت تابستان امسال هیئت‌های ورزشی استان قم در تمام رشته‌ها به صورت جدی و فعال به آموزش در هر دو بخش دختران و پسران می‌پردازند و یکی از اهداف ما این است که بتوانیم استعدادهای ورزش قهرمانی را از بین آنها شناسایی کنیم.

غیاثی بیان داشت: قهرمانانی که امروز در عرصه رقابت‌های داخلی و برون مرزی اعم از آسیایی، جهانی و بین‌المللی برای ورزش قم افتخار کسب می‌کنند و همه ما به آنها می‌بالیم در واقع محصولات استعدادیابی از چنین فضاهایی هستند و مطمئنا امسال نیز می‌توانیم در تمام رشته‌ها چهره‌های خوب و مستعدی را شناسایی کنیم و در آینده شاهد درخشش آنها در میادین مهم ورزشی باشیم.

وی در ادامه به ویژه برنامه در نظر گرفته شده توسط این اداره کل برای آغاز برنامه‌های ورزشی اوقات فراغت تابستان سال جاری اشاره کرد و ابراز داشت: به مناسبت ولادت با سعادت حضرت مهدی (عج) این اداره کل در نظر دارد مراسم افتتاحیه جشنواره اوقات فراغت استان قم را با حضور مسئولین بلند مرتبه استانی، ورزشکاران و خانواده‌های آنها برگزار کند.

آغاز برنامه‌های ورزشی تابستان با برگزاری جشنواره ویژه اوقات فراغت

غیاثی اضافه کرد: طبق زمان‌بندی در نظر گرفته شده، این مراسم در مجموعه ورزشی تختی برگزار می‌شود به همین خاطر از روسا، نایب رئیسان و دبیران هیئت‌ها به منظور شرکت در این مراسم دعوت کرده‌ایم تا ان‌شاءالله مراسم باشکوهی داشته باشیم.

معاون توسعه امور ورزش اداره کل ورزش و جوانان استان قم افزود: حداقل 30 نفر از ورزشکاران رده سنی نونهالان، نوجوانان و جوانان هر رشته به همراه مربی مربوطه و با لباس متحدالشکل در بخش رژه مراسم افتتاح برنامه‌های ورزشی طرح اوقات فراغت شرکت می‌کنند.

وی خاطرنشان کرد: پوستر جشنواره اوقات فراغت استان نیز به تمام نقاط استان ارسال شده است و زمان برگزاری این جشنواره از ساعت 18 تا 20 و 30 دقیقه روز چهارشنبه پنجم تیر ماه در مجموعه ورزشی تختی قم خواهد بود.

انتهای پیام/78002/ب40/چ3000

این مطلب را برای صفحه اول پیشنهاد کنید
نظرات
دیدگاه های ارسال شده توسط شما، پس از تایید توسط خبرگزاری فارس در وب سایت منتشر خواهد شد پیام هایی که حاوی تهمت یا افترا باشد منتشر نخواهد شد
Captcha
لطفا پیام خود را وارد نمایید.
پیام شما با موفقیت ثبت گردید.
لطفا کد اعتبارسنجی را صحیح وارد نمایید.
مشکلی پیش آمده است. لطفا دوباره تلاش نمایید.

پر بازدید ها

    پر بحث ترین ها

      بیشترین اشتراک

        اخبار گردشگری globe
        تازه های کتاب
        اخبار کسب و کار تریبون
        همراه اول