اخبار فارس من افکار سنجی دانشکده انتشارات توانا فارس نوجوان

استانها

در آذربایجان غربی صورت گرفت

برپایی 410 پایگاه اوقات فراغت تابستان در کانون‌های فرهنگی و هنری

مسئول دبیرخانه کانون‌های فرهنگی و هنری مساجد آذربایجان غربی گفت: سال گذشته 410 پایگاه اوقات فراغت تابستان در مناطق مختلف آذربایجان غربی بر پا شده است.

برپایی 410 پایگاه اوقات فراغت تابستان در کانون‌های فرهنگی و هنری

محمد‌رضا بابازاده امروز در گفت‌و‌گو با خبرنگار فارس در ارومیه، اظهار داشت: خرداد ماه سال 91، چهار جلسه هماهنگی ستادی استانی در شهرهای ارومیه، خوی و میاندوآب تشکیل شده است.

وی ادامه داد: جلسات توجیهی مدیران کانون‌ها در ارتباط با چگونگی برگزاری برنامه‌های اوقات فراغت، تشکیل کلاس‌های قرآنی، فرهنگی، هنری، ورزشی و اردویی و ارسال گزارش‌ها، آمار و فعالیت‌های فراغت در سه منطقه جنوب، شمال و مرکز استان آذربایجان غربی تشکیل شده است.

بابازاده تصریح کرد: تفاهم‌نامه‌ای بین دبیرخانه و کانون‌ها قبل از فعالیت سالانه و طرح اوقات فراغت منعقد شده است.

وی با بیان اینکه از کانون‌ها سالانه 6 میلیون و 500 هزار ریال حمایت مالی می‌شود، افزود: در ابتدای آغاز اجرای طرح اوقات فراغت در سال 91 به میزان 2 میلیون و 500 هزار ریال به حساب کانون‌ها واریز شده است.

بابازاده با بیان اینکه 410 پایگاه اوقات فراغت تابستان در اقصی نقاط و روستاهای آذربایجان غربی بر پا است، خاطرنشان کرد: تعدادی از کانون‌های تخصصی آذربایجان غربی به برپایی پایگاه فراغت تابستانی در بیش از 10 مسجد منطقه و روستاها اقدام کرده‌اند.

وی تصریح کرد: سال گذشته بیش از 30 هزار نفر از اعضای کانون‌های مساجد در طرح اوقات فراغت تابستان حضور داشته‌اند.

بابازاده اعلام کرد: آموزش توسط مربیان درون و برون‌کانونی در کانون‌های مساجد، اجرای برنامه‌های ویژه ماه مبارک رمضان و شب‌های تابستان از دیگر برنامه‌های ما است.

مسئول دبیرخانه کانون‌های فرهنگی و هنری مساجد آذربایجان غربی با اشاره به اهمیت مساجد، اظهار داشت: کسی که به سوی مسجد گام برمی‌دارد در هر قدم 10 حسنه برای وی وجود دارد، 10 گناهش پاک می‌شود و 10 درجه به درجه‌هایش افزوده می‌شود تا آنکه به خانه‌اش برگردد.

انتهای پیام/61009/ی30/ظ1004

این مطلب را برای صفحه اول پیشنهاد کنید

اخبار مرتبط

نظرات
دیدگاه های ارسال شده توسط شما، پس از تایید توسط خبرگزاری فارس در وب سایت منتشر خواهد شد پیام هایی که حاوی تهمت یا افترا باشد منتشر نخواهد شد
Captcha
لطفا پیام خود را وارد نمایید.
پیام شما با موفقیت ثبت گردید.
لطفا کد اعتبارسنجی را صحیح وارد نمایید.
مشکلی پیش آمده است. لطفا دوباره تلاش نمایید.

پر بازدید ها

    پر بحث ترین ها

      بیشترین اشتراک

        اخبار گردشگری globe
        تازه های کتاب
        اخبار کسب و کار تریبون
        همراه اول