اخبار فارس من افکار سنجی دانشکده انتشارات توانا فارس نوجوان

استانها

رئیس هیئت بدمینتون چهارمحال و بختیاری خبر داد

آغاز کلاس‌های طرح تابستانی اوقات فراغت از 15 تیرماه

رئیس هیئت بدمینتون چهارمحال و بختیاری از آغاز کلاس‌های طرح تابستانی اوقات فراغت این استان از 15 تیرماه جاری خبر داد.

آغاز کلاس‌های طرح تابستانی اوقات فراغت از 15 تیرماه

اسماعیل ریاحی امروز در گفت‌و‌گو با خبرنگار فارس در شهرکرد اظهار کرد: در استان چهارمحال و بختیاری بیشتر علاقمندان به رشته بدمینتون را خانم‌ها تشکیل می‌دهند و این رشته مورد بی‌مهری آقایان واقع شده است.

وی افزود: با توجه با اینکه بیشتر اعضای تیم ‌ها و باشگاه‌های ورزشی  رشته بدمینتون متعلق به خانم‌هاست در نتیجه برگزاری مسابقات نیز در میان این گروه نیز بیشتر است.

رئیس هیئت بدمینتون چهارمحال و بختیاری از اتمام طرح استعدادیابی در بخش خانم‌ها خبر داد و گفت: با استقبال فراوان خواهران علاقمند استعدادیابی در بخش نونهالان و نوجوانان این استان با موفقیت انجام شد.

ریاحی وضعیت فعالیت هیئت‌های بدمینتون این استان را مطلوب عنوان کرد و اذعان داشت: در شهرهای بروجن، گندمان، فارسان، هفشجان، فرخشهر، سامان و اردل هیئت‌ فعال داریم که در طول سال کلاس برگزار می‌کنند.

وی ادامه داد: کلاس‌های اوقات فراغت از 15 تیر شروع می‌شود و هیئت بدمینتون این استان با ارائه زمین بازی و اعتبارات لازم از تمامی هیئت‌های استان حمایت خواهد کرد.

این مسئول ادامه داد: شهرکرد نیز 50 عضو ورزشکار خواهر فعال دارد که در چندین مسابقه در طول سال شرکت می‌کنند و در اکثر موارد مقام‌های خوبی کسب کردند.

ریاحی از برگزاری مستمر دوره‌ها و کلاس‌های مربیگری و داوری در این استان خبر داد و یادآور شد:  ابن بخش از فعالیت‌ها همیشه مورد تاکید هیئت بدمینتون این استان بوده و در نظر داریم در سال جاری نیز به این مهم بپردازیم.

انتهای پیام/68006/صا20/پ3003

این مطلب را برای صفحه اول پیشنهاد کنید
نظرات
دیدگاه های ارسال شده توسط شما، پس از تایید توسط خبرگزاری فارس در وب سایت منتشر خواهد شد پیام هایی که حاوی تهمت یا افترا باشد منتشر نخواهد شد
Captcha
لطفا پیام خود را وارد نمایید.
پیام شما با موفقیت ثبت گردید.
لطفا کد اعتبارسنجی را صحیح وارد نمایید.
مشکلی پیش آمده است. لطفا دوباره تلاش نمایید.

پر بازدید ها

    پر بحث ترین ها

      بیشترین اشتراک

        اخبار گردشگری globe
        تازه های کتاب
        اخبار کسب و کار تریبون
        همراه اول