اخبار فارس من افکار سنجی دانشکده انتشارات توانا فارس نوجوان

استانها

مدیر کانون بسیج ورزشکاران شاهرود:

طرح‏های غنی‏سازی اوقات فراغت هدفمند شود

مدیر کانون بسیج ورزشکاران شهرستان شاهرود گفت: هیئت‏های ورزشی باید با کمک بسیج ورزشکاران و اداره ورزش و جوانان این شهرستان در غنی‏سازی صحیح و هدفمند اوقات فراغت نسل جوان تلاش کنند.

طرح‏های غنی‏سازی اوقات فراغت هدفمند شود

به گزارش خبرگزاری فارس از استان سمنان، حسین ناظمی عصر امروز در جلسه شورای اندیشه و هم‏فکری کانون بسیج ورزشکاران شاهرود با اشاره به اهمیت بسیج در جامعه و تشکیل اقشار مختلف بسیج برای ایجاد تعامل و همکاری بیشتر اقشار در امر بسیج اظهار کرد: بسیج ورزشکاران با توجه به اینکه قشر عظیمی از جامعه ورزشکار هستند و به فعالیت‌های مختلف ورزشی می‌پردازند، از اهمیت ویژه‌ای برخوردار است.

وی افزود: هدف از برپایی این جلسه و تشکیل این شورا، ایجاد یک اتاق فکر و اندیشه در جهت بهره‌برداری مناسب از ظرفیت‌های ورزشکاران در قالب بسیج است.

مدیر کانون بسیج ورزشکاران شهرستان شاهرود تصریح کرد: باید با استفاده از توانمندی‌های همه فعالان این عرصه در هر چه بهتر و هدفمندتر شدن برنامه‌ها برای استفاده از تمام ظرفیت‌های ورزشکاران بسیجی تلاش کنیم و این نیاز به برنامه‌ریزی و شورای مشورتی دارد.

ناظمی بیان کرد: با توجه به اینکه در آستانه تابستان و اوقات فراغت دانش‌آموزان هستیم و این اقشار با هجمه گسترده‌ای رو به ورزش‌های تخصصی می‌آورند، باید با برنامه‌ریزی در کنار پرورش جسم در پرورش روح آنان نیز تلاش کنیم.

مدیر کانون بسیج ورزشکاران شهرستان شاهرود تاکید کرد: هیئت‌های ورزشی باید با کمک بسیج ورزشکاران و اداره ورزش و جوانان این شهرستان در راستای غنی‌سازی درست و هدفمند نسل جوان تلاش کنند و این هدف با همدلی و همکاری محقق می‌شود.

رئیس شورای اندیشه و هم‏فکری کانون بسیج ورزشکاران شاهرود نیز در سخنانی با تاکید بر اهمیت غنی‌سازی اوقات فراغت و نقش ورزش در این میان گفت: ورزش می‌تواند ظرفیت‌های آزاد نشده را آزاد کند و ما باید از این فرصت در جهت تربیت جسم و روح افراد توأمان استفاده کنیم.

حسن شریعتی افزود: این شورا باید فکر و اندیشه پرورش دهد و با هدایت بسیج ورزشکاران در جهت برنامه‌ریزی درست و منطقی در استفاده تمام ظرفیت‌های ورزشکاران بسیجی موفق باشد.

بر اساس این گزارش، در این جلسه مقرر شد تا اعضا برنامه‌های خود را در جهت هر چه بهتر برگزار شدن طرح غنی‏سازی اوقات فراغت در تابستان به کانون بسیج ورزشکاران شاهرود ارائه کنند.

انتهای پیام/2249/ت30/ث3001

این مطلب را برای صفحه اول پیشنهاد کنید
نظرات
دیدگاه های ارسال شده توسط شما، پس از تایید توسط خبرگزاری فارس در وب سایت منتشر خواهد شد پیام هایی که حاوی تهمت یا افترا باشد منتشر نخواهد شد
Captcha
لطفا پیام خود را وارد نمایید.
پیام شما با موفقیت ثبت گردید.
لطفا کد اعتبارسنجی را صحیح وارد نمایید.
مشکلی پیش آمده است. لطفا دوباره تلاش نمایید.

پر بازدید ها

    پر بحث ترین ها

      بیشترین اشتراک

        اخبار گردشگری globe
        تازه های کتاب
        اخبار کسب و کار تریبون
        همراه اول