اخبار فارس من افکار سنجی دانشکده انتشارات توانا فارس نوجوان

استانها

امام جمعه نرماشیر:

مساجد نرماشیر غرق در نور و شادی می‌شوند

مساجد شهرستان نرماشیر در شامگاه نیمه شعبان غرق در نور و شادی می‌شوند.

مساجد نرماشیر غرق در نور و شادی می‌شوند

به گزارش خبرگزاری فارس از نرماشیر، مساجد شهرستان نرماشیر در شامگاه نیمه شعبان غرق در نور و شادی می‌شوند.

حجت‌الاسلام روح‌الله ایرانژاد امروز در گفت‌و‌گو با خبرنگار فارس در نرماشیر با اشاره به این‌که مساجد نرماشیر در شب میلاد امام عصر (عج) غرق در نور و شادی است، اظهار داشت: برگزاری نشست پرسش و پاسخ مهدوی، برپایی جشن میلاد همراه با مولودی‌خوانی، ختم صلوات و ختم قرآن کریم برای سلامتی و تعجیل در فرج حضرت ولی‌عصر (عج) از برنامه‌های کانون‌های فرهنگی ـ هنری مساجد نرماشیر در شب میلاد امام زمان (عج) است.

امام جمعه نرماشیر گفت: ایستگاه‌های صلواتی در ورودی و خروجی شهر و پخش شربت و شیرینی در مساجد از دیگر محورهای برنامه‌های فرهنگی این شهرستان در شب نیمه شعبان است.

وی تصریح کرد: فضای مصلای بزرگ علی‌بن‌ابیطالب (ع) نرماشیر مهیای برپایی جشن بزرگ میلاد شده است و از گروه‌های فرهنگی خارج استان کرمان برای اجرای برنامه‌های شاد فرهنگی دعوت شده است.

ایرانژاد خاطر نشان کرد: توزیع بسته‌های فرهنگی مرتبط با مهدویت نیز در سطح شهر نرماشیر در حال اجرا است.

فرهنگ انتظار خطری بزرگ برای دشمن

امام جمعه روداب نیز به خبرنگار فارس گفت: فرهنگ انتظار و اعتقاد راسخ به امام زمان (عج) را دشمن به عنوان یک خطر بزرگ برای خود شناخته است.

حجت‌الاسلام سید مهدی مصطفویان با بیان این‌که در مصلای نظامشهر مرکز بخش روداب جشن بزرگ میلاد برگزار می‌شود، افزود: اجرای برنامه‌های شاد فرهنگی، برگزاری مسابقه دل‌نوشته‌ای به امام زمان (عج)، ایستگاه صلواتی در تمام روستاهای بخش، مولودی‌خوانی و اهدای جوایز نفیس از مهمترین برنامه‌های فرهنگی نهاد امامت جمعه در بخش روداب است.

خطیب نماز جمعه روداب تصریح کرد: در قالب برنامه‌های شاد فرهنگی باید فرهنگ انتظار به نسل جوان آموزش داده شود.

مصطفویان عنوان کرد: آن چه را که دشمن به عنوان یک خطر بزرگ برای خود شناخته است، فرهنگ انتظار و اعتقاد راسخ به امام زمان (عج) است که باید برنامه‌ریزی شود تا آن فرهنگ در جامعه اسلامی ما روز‌به‌روز بیشتر شود و همگان امام زمان (عج) را در امورات زندگی خود ناظر بدانند.

انتهای پیام/80026/م40/د1000

این مطلب را برای صفحه اول پیشنهاد کنید

اخبار مرتبط

نظرات
دیدگاه های ارسال شده توسط شما، پس از تایید توسط خبرگزاری فارس در وب سایت منتشر خواهد شد پیام هایی که حاوی تهمت یا افترا باشد منتشر نخواهد شد
Captcha
لطفا پیام خود را وارد نمایید.
پیام شما با موفقیت ثبت گردید.
لطفا کد اعتبارسنجی را صحیح وارد نمایید.
مشکلی پیش آمده است. لطفا دوباره تلاش نمایید.

پر بازدید ها

    پر بحث ترین ها

      بیشترین اشتراک

        اخبار گردشگری globe
        تازه های کتاب
        اخبار کسب و کار تریبون
        همراه اول