اخبار فارس من افکار سنجی دانشکده انتشارات توانا فارس نوجوان

استانها

مسئول هیئت ورزش‌های همگانی آذربایجان غربی اعلام کرد

برگزاری هفت جشنواره ورزش‌های همگانی در آذربایجان غربی

مسئول هیئت ورزش‌های همگانی آذربایجان غربی گفت: هفته المپیک، هفت جشنواره ورزش‌های همگانی در آذربایجان غربی برگزاری می‌شود.

برگزاری هفت جشنواره ورزش‌های همگانی در آذربایجان غربی

فریدون نوری امروز در گفت‌وگو با خبرنگار فارس در میاندوآب، اظهار داشت: با توجه به اینکه در آستانه هفته جهانی المپیک قرار داریم در این رابطه وزارت ورزش و جوانان ، فدراسیون ورزش های همگانی ، اداره ورزش و جوانان استان و شهرستان با مشارکت‌ها و هماهنگی‌های به عمل آمده اقدام به برگزاری جشنواره‌ها و برنامه‌های مختلف ورزشی کرده است که یکی از آنها جشنواره ماهیگیری در شهرستان میاندوآب بود که به صورت آزاد و با حضور خانواده‌های علاقه‌مند برگزار شد.

وی تصریح کرد: با توجه به اینکه مردم به دنبال شور و نشاط و شادمانی سالم و تنوع کاری و پر کردن اوقات فراغت خود و فرزندانشان هستند از چنین برنامه‌هایی استقبال می‌کنند و اگر مسئولین امر نیز چنین اموری را در استان و شهرستان آماده و برنامه‌ریزی کنند قطعا مردم استقبال خواهند کرد.

وی تأکید کرد: به طور حتم مردم از اینکه در فضای باز و به همراه خانواده می‌خواهند در محیطی شاد و مفرح روز خود را سپری کنند استقبال می‌کنند و طبیعتا برای انجام هر چه بهتر امور روزمره در طول هفته ذخیره انرژی خواهند داشت.

نوری تصریح کرد: برای هفته المپیک برنامه‌های مختلف و متنوعی در سطح گسترده پیش‌بینی شده است که نمونه آن برگزاری هفت جشنواره در طول هفته در شهرستان‌های استان نسبت به وسع و توان ادارات ورزش و جوانان آن شهر در چند رشته برگزار خواهد شد.

وی افزود: این جشنواره‌ها در رشته هایی چون پیاده روی خانوادگی ، فریزبی ، آمادگی جسمانی ایروبیک ، مسابقات و افتتاح دوره‌های مربیگری برگزار خواهد شد.

مسئول هیئت ورزش های همگانی آذربایجان غربی عنوان کرد : یکی از اهدافی که ورزش های همگانی دنبال می‌کنند این است که مردم را به طرف ورزش سوق دهند و در این رابطه باید از تمام ابزارها و امکانات لازم استفاده شود.

وی تصریح کرد: ما در ورزش های همگانی جهت کشف و شناسایی استعدادهای جوانان ، رشته‌ها و افراد مستعد که ظرفیت‌های لازم برای حضور در عرصه ورزش های قهرمانی را دارند بستر سازی می‌کنیم.

فریدون نوری در مورد ورزش ماهیگیری، عنوان کرد: در این ورزش نیز چون ورزشی مفرح و شور و نشاط بخش است سرمایه‌گذاری شده و تأکید مسئولین بر این بوده است که در این رشته در جاهایی که امکاناتی مانند بسترهای آبی ، رودخانه ها و سدها وجود دارند مسابقات و جشنواره های ماهیگیری برگزار شود.

وی اظهار داشت : این جشنواره در ارومیه ، مهاباد و سد ارس نیز برگزار خواهد شد و برای نفرات برتر جوایزی مانند کیف ماهیگیری ، امکانات ورزشی ، اینترنت پرسرعت و... در نظر گرفته شده است.

انتهای پیام/61006/خ30/ظ1004

این مطلب را برای صفحه اول پیشنهاد کنید

اخبار مرتبط

نظرات
دیدگاه های ارسال شده توسط شما، پس از تایید توسط خبرگزاری فارس در وب سایت منتشر خواهد شد پیام هایی که حاوی تهمت یا افترا باشد منتشر نخواهد شد
Captcha
لطفا پیام خود را وارد نمایید.
پیام شما با موفقیت ثبت گردید.
لطفا کد اعتبارسنجی را صحیح وارد نمایید.
مشکلی پیش آمده است. لطفا دوباره تلاش نمایید.

پر بازدید ها

    پر بحث ترین ها

      بیشترین اشتراک

        اخبار گردشگری globe
        تازه های کتاب
        اخبار کسب و کار تریبون
        همراه اول