اخبار فارس من افکار سنجی دانشکده انتشارات توانا فارس نوجوان

استانها

رئیس اداره ورزش و جوانان سوادکوه:

سوادکوه 5 هزار ورزشکاران سازمان یافته دارد

رئیس اداره ورزش و جوانان سوادکوه با اشاره به فعالیت‌های ورزشی شهرستان سوادکوه، گفت: ورزشکاران سازمان یافته سوادکوه به پنج هزار نفر می‌رسد.

سوادکوه 5 هزار ورزشکاران سازمان یافته دارد

به گزارش خبرنگار خبرگزاری فارس در سوادکوه، رضا احمدزاده بعدازظهر امروز در جمع فعالان ورزشی سوادکوه با اشاره به اینکه ورزشکاران سازمان یافته از مهم‌ترین شاخص‌های ورزشی محسوب می‌شود، گفت: با برنامه‌ریزی‌های انجام شده و همکاری هیئت ورزشی تعداد ورزشکاران سازمان یافته به پنج هزار نفر می‌رسد.

رئیس اداره ورزش و جوانان سوادکوه با بیان اینکه 49 هیئت ورزشی فعال در سوادکوه حضور دارند، افزود: ساماندهی استعدادهای ورزشی و تلاش برای رشد کمی و کیفی رشته‌های ورزشی در دستور کار هیئت قرار گیرد.

وی با اشاره به تلاش مربیان رشته‌های مختلف ورزشی در سوادکوه برای شناسایی استعدادها و استفاده از ظرفیت‌های ورزشی در رده های مختلف سنی، خاطرنشان کرد: 94 مربی در باشگاه‌های ورزشی سوادکوه مشغول به آموزش علاقه‌مندان به رشته‌های مختلف ورزشی هستند.

احمدزاده افزود: 28 داور ورزشی نیز در سوادکوه دارای کارت داوری هستند.

عضو شورای اداری شهرستان سوادکوه به فعالیت 18 سالن ورزشی دولتی و خصوصی در سوادکوه اشاره و یادآور شد: 10 سالن دولتی و 18 سالن خصوصی در سوادکوه وجود دارد و هشت سالن نیز در دست ساخت قرار دارد.

انتها ی پیام/86015/ت20/ض1002

این مطلب را برای صفحه اول پیشنهاد کنید
نظرات
دیدگاه های ارسال شده توسط شما، پس از تایید توسط خبرگزاری فارس در وب سایت منتشر خواهد شد پیام هایی که حاوی تهمت یا افترا باشد منتشر نخواهد شد
Captcha
لطفا پیام خود را وارد نمایید.
پیام شما با موفقیت ثبت گردید.
لطفا کد اعتبارسنجی را صحیح وارد نمایید.
مشکلی پیش آمده است. لطفا دوباره تلاش نمایید.

پر بازدید ها

    پر بحث ترین ها

      بیشترین اشتراک

        اخبار گردشگری globe
        تازه های کتاب
        اخبار کسب و کار تریبون
        همراه اول