اخبار فارس من افکار سنجی دانشکده انتشارات توانا فارس نوجوان

استانها

در نخستین ویژه برنامه هفته جوان انجام شد

تقدیر مسئولان ورزش و جوانان قم از خانواده شهید کلهری

معاونت فرهنگی و امور جوانان اداره کل ورزش و جوانان استان قم در نخستین ویژه برنامه هفته جوان از خانواده شهید کلهری در قم تقدیر کرد.

تقدیر مسئولان ورزش و جوانان قم از خانواده شهید کلهری

به گزارش خبرگزاری فارس از قم، دیدار با خانواده شهید کلهری یکی از جوانان خوشنام قم در سال‌های منتهی به پیروزی شکوهمند انقلاب اسلامی و جنگ تحمیلی و تقدیر از خانواده این شهید سرافراز نخستین برنامه از ویژه برنامه‌های معاونت فرهنگی و امور جوانان اداره کل ورزش و جوانان استان قم در آستانه فرارسیدن هفته جوان بود.

روح الله رمضانی معاون فرهنگی و امور جوانان اداره کل ورزش و جوانان استان قم در این خصوص اظهار داشت: برنامه‌های هفته جوان با دیدار خانواده محترم شهید کلهری و ادای احترام به مقام والای شهدا با حضور جمعی از دبیران سمن‌های جوان آغاز شد.

وی ادامه داد: جوانان دهه‌های 1350 و 1360 رسالت سنگینی را بر دوش داشتند و نهال انقلاب را با جانفشانی و تحمل مرارت‌ها و سختی‌های فراوان کاشتند و این عزیزان با پشت کردن به تمام مادیات، جوانی خود را در راه خدا گذراندند و در روز قیامت به این سوال که جوانیت را در چه راهی گذرانده‌ای ؟ پاسخی سرافرازانه خواهند داد.

رمضانی در دیدار با مادر شهید کلهری ضمن تقدیر از این خانواده که یکی از جوانان خود را در راه اسلام و انقلاب فدا کردند و تبریک میلاد مسعود حضرت علی اکبر(علیه السلام) و آغاز هفته جوان، تصریح کرد: ما جوانان همواره قدردان خانواده‌های شهدا خواهیم ماند و با دعای خیر مادران شهید، موفقیت در برنامه‌ها و فعالیت‌های خود را تضمین می‌کنیم.

عروج ملکوتی شهید کلهری در عملیات بدر سال 1363

در ادامه برادر شهید کلهری خاطره‌ای از این شهید گرانقدر در ایام مبارزات قبل از پیروزی انقلاب بیان کرد و ابراز داشت: شهید کلهری در زمان حوادث قبل از انقلاب همواره در فعالیت و مبارزه بود و در یکی از برنامه‌های مبارزاتی خود همراه با تعدادی از جوانان محل به چنگال نیروهای ساواک افتاد.

کلهری افزود: در مواجهه با نیروهای ساواک با اصابت گلوله به پای این شهید در زندان قصر در حالی که از یک پا شدیدا مجروح بود دوران سخت و جانکاهی را تحمل کرد ولی با روحیه بالا همیشه پدر و مادر و خانواده خود را آرامش می‌داد و بعد از انقلاب نیز به محض شروع جنگ تحمیلی در جبهه حاضر شد و در عملیات‌های متعدد شرکت کرد.

بردار شهید کلهری اضافه کرد: شهید کلهری در سال 1363 در حالی که فقط چند ماه از تشکیل خانواده و ازدواجش گذشته بود در عملیات بدر شرکت کرد و به درجه رفیع شهادت نائل آمد.

انتهای پیام/78002/ش30/چ3000

این مطلب را برای صفحه اول پیشنهاد کنید
نظرات
دیدگاه های ارسال شده توسط شما، پس از تایید توسط خبرگزاری فارس در وب سایت منتشر خواهد شد پیام هایی که حاوی تهمت یا افترا باشد منتشر نخواهد شد
Captcha
لطفا پیام خود را وارد نمایید.
پیام شما با موفقیت ثبت گردید.
لطفا کد اعتبارسنجی را صحیح وارد نمایید.
مشکلی پیش آمده است. لطفا دوباره تلاش نمایید.

پر بازدید ها

    پر بحث ترین ها

      بیشترین اشتراک

        اخبار گردشگری globe
        تازه های کتاب
        اخبار کسب و کار تریبون
        همراه اول