اخبار فارس من افکار سنجی دانشکده انتشارات توانا فارس نوجوان

استانها

شهردار قم:

شهرداری از ورزش همگانی در قم حمایت می‌کند

شهردار قم گفت: شهرداری قم نسبت به توسعه و ترویج ورزش همگانی در قم اهتمام ویژه‌ای دارد.

شهرداری از ورزش همگانی در قم حمایت می‌کند

به گزارش خبرگزاری فارس از قم به نقل از ستاد خبری جشن تجلیل از قهرمانان ورزشی استان قم، محمد دلبری با بیان اینکه اخلاق در ورزش اهمیت بسیار زیادی دارد، اظهار داشت: ورزشکاران و قهرمانان ما باید همیشه اخلاق و سیره علوی را سرلوحه کارهای خود قرار دهند.

وی با بیان اینکه قهرمانان و ورزشکاران ما با رعایت اخلاق همیشه در تمام رویایی‌های ورزشی درخشش خواهند داشت تصریح کرد: ورزشکاران باید توجه داشته باشند که برد و باخت روزی به فراموشی سپرده خواهد شد ولی ورزشکاری که با اخلاق و دارای منش پهلوانی باشد هیچگاه فراموش نخواهد شد.

شهردار قم با بیان اینکه رمز جاودانگی پوریای ولی و جهان پهلوان تختی اخلاق در ورزش بوده است، یادآور شد: همه می‌دانند که جهان پهلوان تختی در یکی از مبارزات خود هرگز به پای آسیب دیده حریف خود دست نزد و همین امر باعث شد تا این کار او به عنوان یک ورزشکار ارزشی در ذهن حریفش جاودان شود.

وی با بیان اینکه ورزش همگانی یکی از ابزارهایی است که می‌شود منش و رفتار پهلوانی را در جامعه گسترش داد خاطرنشان کرد: شهرداری قم در سال‌های اخیر برنامه‌های خوبی در راستای حمایت از ورزش همگانی در قم اجرا کرده است.

دلبری با اشاره به راه‌اندازی ایستگاه‌های دوچرخه در قم یادآور شد: یکی از برنامه‌های شهرداری قم در راستای توسعه ورزش همگانی راه‌اندازی ایستگاه‌های دوچرخه در سطح شهر قم است تا بتوان از این طریق فرهنگ استفاده از دوچرخه را در بین مردم نهادینه کرد.

وی اضافه کرد: همچنین نصب ست لوازم ورزشی در بوستان‌های شهر قم نشان از توجه مسئولان شهری و شهرداری قم نسبت به امر ورزش و تندرستی مردم قم دارد و خوشبختانه با استقبال خوبی از سوی مردم قم مواجه شده است.

شهردار قم گفت: همچنین مسئولان شهری قم با همکاری اداره کل ورزش و جوانان قم اقدام به برگزاری ورزش صبحگاهی در برخی از بوستان‌های قم کرده است که این امر نیز با استقبال خوبی مواجه شده است.

انتهای پیام/2258/و/چ3000

این مطلب را برای صفحه اول پیشنهاد کنید
نظرات
دیدگاه های ارسال شده توسط شما، پس از تایید توسط خبرگزاری فارس در وب سایت منتشر خواهد شد پیام هایی که حاوی تهمت یا افترا باشد منتشر نخواهد شد
Captcha
لطفا پیام خود را وارد نمایید.
پیام شما با موفقیت ثبت گردید.
لطفا کد اعتبارسنجی را صحیح وارد نمایید.
مشکلی پیش آمده است. لطفا دوباره تلاش نمایید.

پر بازدید ها

    پر بحث ترین ها

      بیشترین اشتراک

        اخبار گردشگری globe
        تازه های کتاب
        اخبار کسب و کار تریبون
        همراه اول