اخبار فارس من افکار سنجی دانشکده انتشارات توانا فارس نوجوان

استانها

سرپرست هیئت ورزش سه‌گانه مازندران:

جذب اسپانسر و کشف استعداد در اولویت هیئت سه‌گانه ورزشی مازندران است

سرپرست هیئت ورزش سه‌گانه مازندران گفت: جذب اسپانسر و کشف استعداد در اولویت و حرفه‌ای کردن ورزش سه‌گانه در استان است.

جذب اسپانسر و کشف استعداد در اولویت هیئت سه‌گانه ورزشی مازندران است

فرامرز نادری در گفت‌وگو با خبرنگار فارس در شهرستان ساری اظهار داشت: ورزش سه‌گانه از سخت‌ترین رشته‌های ورزشی در کشور است که یک ورزشکار باید همزمان سه ورزش را انجام داد.

وی با اشاره به المپیکی بودن این رشته ورزشی تصریح کرد: ورزش سه‌گانه (تری اتلون) شامل سه رشته ورزشی شنا، دوچرخه‌سواری و دویدن است.

سرپرست هیئت ورزش سه‌گانه مازندران افزود: این ورزش با توجه به اینکه به صورت پی‌در پی انجام می‌شود از جذابیت خاصی برخوردار بوده و نوعی سازگاری انسان با طبیعت محسوب می‌شود.

نادری با اشاره به هوازی خواندن و سلامتی تناسب اندام و دستگاه قلب و عروق اظهار داشت: هیئت ورزش سه‌گانه مازندران برای آموزش و گسترش این ورزش در تمامی رده‌های سنی آقایان و بانوان ثبت‌نام می‌کند.

وی درباره بعد مسافت ورزش سه‌گانه در رقابت‌های قهرمانی کشور اظهار داشت: در مسابقه ورزش سه‌گانه همزمان یک ورزشکار باید یک‌هزار و 500 متر کیلومتر شنا کند،40کیلومتر دوچرخه‌سواری کند و 20 کیلومتر نیز بدود.

سرپرست هیئت ورزش سه‌گانه در ادامه ابراز داشت: بعد مسافت ورزش سه‌گانه در رقابت‌های بین‌المللی، کشوری و استانی متفاوت است.

نادری در پایان با اشاره به سازماندهی هیئت‌های ورزشی در سراسر استان افزود: به‌زودی با کمک دوستداران ورزش سه‌گانه مازندران در تمامی شهرها گسترش و توسعه می‌یابد.

انتهای پیام/86005/ح20/ض1002

این مطلب را برای صفحه اول پیشنهاد کنید
نظرات
دیدگاه های ارسال شده توسط شما، پس از تایید توسط خبرگزاری فارس در وب سایت منتشر خواهد شد پیام هایی که حاوی تهمت یا افترا باشد منتشر نخواهد شد
Captcha
لطفا پیام خود را وارد نمایید.
پیام شما با موفقیت ثبت گردید.
لطفا کد اعتبارسنجی را صحیح وارد نمایید.
مشکلی پیش آمده است. لطفا دوباره تلاش نمایید.

پر بازدید ها

    پر بحث ترین ها

      بیشترین اشتراک

        اخبار گردشگری globe
        تازه های کتاب
        اخبار کسب و کار تریبون
        همراه اول