اخبار فارس من افکار سنجی دانشکده انتشارات توانا فارس نوجوان

استانها

آبان ماه امسال صورت می‌گیرد

اعزام 2 مربی و ورزشکار قمی به مسابقات جهانی تیراندازی با کمان

دو مربی و ورزشکار قمی امسال به نمایندگی از هیئت ورزش‌های جانبازان و معلولین استان قم راهی رقابت‌های قهرمانی جهان می‌شوند.

اعزام 2 مربی و ورزشکار قمی به مسابقات جهانی تیراندازی با کمان

به گزارش خبرگزاری فارس از قم، رقابت‌های جهانی تیراندازی با کمان یکی از مهمترین رویدادهایی است که در سال جاری پیش روی ورزشکاران جانباز و معلول استان قم قرارداد و دو نماینده قم در آستانه حضور در این رقابت‌ها قرار دارند.

ورزشکاران جانباز و معلول قم در سال‌های اخیر در رشته‌هایی همچون بسکتبال با ویلچر، والیبال نشسته، دو و میدانی، تنیس با ویلچر، شنا، وزنه برداری و همچنین تیراندازی با کمان موفقیت‌های بسیار ارزنده‌ای در مسابقات قهرمانی ورزش جانبازان و معلولین کشور به ارمغان آورده‌اند.

بعد از نایب قهرمانی لیگ برتر بسکتبال با ویلچر جانبازان و معلولین باشگاه‌های کشور توسط تیم ایثار قم، حضور دو والیبالیست قمی در تیم ملی والیبال نشسته جوانان کشور، قهرمانی محمد محمدنژاد با تیم بسکتبال با ویلچر جوانان در مسابقات قهرمانی آسیا و راه‌یابی به رقابت‌های جهانی، حالا دو ورزشکار و مربی تیراندازی با کمان جانبازان و معلولین قم در آستانه اعزام به رقابت‌های جهانی هستند.

رقابت‌های جهانی تیراندازی با کمان قرار است در سال جاری میلادی به میزبانی کشور تایلند به انجام برسد و فدراسیون جهانی این رشته آبان ماه امسال را برای برگزاری رقابت‌های جهانی تیراندازی با کمان در نظر گرفته است و کمانداران ایرانی تا آن زمان چهار ماه برای کسب آمادگی فرصت دارند.

به همین خاطر با دعوت از کمانداران مورد نظر کادر فنی تیم‌های ملی مردان و بانوان معلول کشورمان برای حضور در مسابقات جهانی، اردوی این تیم از شنبه اول تیر ماه آغاز می‌شود و در مدت زمان اردو به صورت متوسط کمانداران معلول هر روز شش ساعت تمرین خواهند داشت.

مربیان تیم ملی نیز پس از پایان اردو نیز با ارائه برنامه تمرینی به کمانداران به آنها کمک می‌کنند تا در فاصله بین دو اردو، آمادگی خود را حفظ کنند، ضمن اینکه روند تمرینات و آمادگی آنها در آغاز مرحله بعدی مورد سنجش مربیان قرار می‌گیرد.

این در حالی است که با توجه به موفقیت‌های رشته تیر و کمان در رقابت‌های پارالمپیک لندن، موج خوبی برای اقبال به این رشته ایجاد شده است و این امر مستلزم توجه بیشتری از سوی مسئولین است زیرا رشته تیر و کمان در زمره رشته‌هایی است که ادامه دادن آن مستلزم تهیه تجهیزات و امکاناتی است.

در نخستین مرحله تمرینات تیم ملی از کمانداران استان‌های تهران، کرمان، مازندران، خراسان رضوی، قم، آذربایجان شرقی و فارس دعوت به عمل آمده است و این تیم تمرینات خود را زیر نظر حجت‌الله واعظی، سرمربی تیم ملی، مصطفی حبیبیان و فاطمه متقی کاشانی، مربیان تیم ملی انجام می‌دهد، ضمن اینکه نخستین اردوی آمادگی از اول تا هشتم تیر ماه به میزبانی تهران انجام می‌شود.

انتهای پیام/78002/ب30/چ3000

این مطلب را برای صفحه اول پیشنهاد کنید
نظرات
دیدگاه های ارسال شده توسط شما، پس از تایید توسط خبرگزاری فارس در وب سایت منتشر خواهد شد پیام هایی که حاوی تهمت یا افترا باشد منتشر نخواهد شد
Captcha
لطفا پیام خود را وارد نمایید.
پیام شما با موفقیت ثبت گردید.
لطفا کد اعتبارسنجی را صحیح وارد نمایید.
مشکلی پیش آمده است. لطفا دوباره تلاش نمایید.

پر بازدید ها

    پر بحث ترین ها

      بیشترین اشتراک

        اخبار گردشگری globe
        تازه های کتاب
        اخبار کسب و کار تریبون
        همراه اول