اخبار فارس من افکار سنجی دانشکده انتشارات توانا فارس نوجوان

استانها

معاون توسعه امور ورزش اداره کل ورزش و جوانان همدان:

سرانه ورزشی شهرستان بهار 58 صدم درصد است

معاون توسعه امور ورزش اداره کل ورزش و جوانان استان همدان گفت: سرانه ورزشی هر نفر در شهرستان بهار 58 صدم است که با تکمیل پروژه‌ها به 90 صدم می‌رسد.

سرانه ورزشی شهرستان بهار 58 صدم درصد است

 به گزارش خبرگزاری فارس از بهار، رسول منعم پیش از ظهر امروز گردهمایی مسئولان هیئت‌های ورزشی شهرستان بهار ایجاد پایگاه‌های استعدادیابی، نخبه‌پروری، حمایت از ورزش حرفه‌ای و قهرمانی، ایجاد بستر و فضای ورزشی در شهرستان، تکمیل پروژه‌های عمرانی، افزایش سرانه ورزشی شهرستان را از اولویت‌ها عنوان کرد.

وی افزود: سرانه ورزشی هر نفر در شهرستان بهار 58 صدم است که با تکمیل پروژه‌ها به 90 صدم می‌رسد.

معاون توسعه امور ورزش اداره و جوانان استان همدان در بخش دیگری از سخنان خود توجه به مقوله فرهنگ را در توسعه ورزشی یک امر ضروری و تفکیک‌ناپذیر دانست و گفت: روح ورزش در جامعه ما برگرفته از آموزه‌های دینی و جوانمردی است لذا توسعه ورزش در کشور ما بدون رنگ و بوی فرهنگی و ارزشی از سوی جامعه پس زده می‌شود.

وی یادآور شد:‌ تجربه‌های تاریخی جامعه ما ثابت کرده ورزشکارانی که در کنار تقویت جسم به تقویت روح می‌پردازند در ذهن مردم ماندگار باقی می‌مانند که در این خصوص می‌توان به پوریای ولی و جهان‌پهلوان تختی اشاره کرد.

منعم در بخش دیگری از سخنان خود با اشاره به تاکیدات مقام معظم رهبری در  زمینه همگانی کردن ورزش در بین خانواده‌ها گفت: همگانی کردن ورزش در بین خانواده‌ها با توجه به ماشینی شدن و تغییر شیوه زندگی تبدیل به یک امر ضروری و اولویت‌دار شده است.

انتهای پیام/2499/ط20/ژ1001

این مطلب را برای صفحه اول پیشنهاد کنید
نظرات
دیدگاه های ارسال شده توسط شما، پس از تایید توسط خبرگزاری فارس در وب سایت منتشر خواهد شد پیام هایی که حاوی تهمت یا افترا باشد منتشر نخواهد شد
Captcha
لطفا پیام خود را وارد نمایید.
پیام شما با موفقیت ثبت گردید.
لطفا کد اعتبارسنجی را صحیح وارد نمایید.
مشکلی پیش آمده است. لطفا دوباره تلاش نمایید.

پر بازدید ها

    پر بحث ترین ها

      بیشترین اشتراک

        اخبار گردشگری globe
        تازه های کتاب
        اخبار کسب و کار تریبون
        همراه اول