اخبار فارس من افکار سنجی دانشکده انتشارات توانا فارس نوجوان

استانها

معاون توسعه امور ورزش اداره کل ورزش و جوانان استان قم:

توسعه ورزش همگانی را همزمان با جهش در ورزش قهرمانی پیگیری می‌کنیم

معاون توسعه امور ورزش اداره کل ورزش و جوانان استان قم از توجه ویژه به توسعه ورزش همگانی همزمان با تلاش برای جهش و پیشرفت در ورزش قهرمانی خبر داد.

توسعه ورزش همگانی را همزمان با جهش در ورزش قهرمانی پیگیری می‌کنیم

سیدمهدی غیاثی امروز در گفت‌وگو با خبرنگار فارس در قم تصریح کرد: از آغاز سال چند برنامه مهم ورزش همگانی در سطح استان قم به مناسبت‌های مختلف برگزار کرده‌ایم و قطعا با توجه به شور و شوقی که مردم از خود نشان می‌دهند برنامه‌های متنوعی دیگری نیز پیش‌بینی خواهیم کرد.

وی با بیان اینکه شهروندان قمی اهمیت ورزش همگانی را به خوبی درک کرده‌اند و استقبال آنها از برنامه‌های ورزش همگانی افزایش یافته است اضافه کرد: در گذشته‌ها برای اجرای یک برنامه‌ همگانی در ورزش باید تبلیغات گسترده و اقدامات بسیار زیادی انجام می‌دادیم تا مردم را به سمت و سوی ورزش سوق دهیم اما امروز این مردم هستند که از ما برنامه و حرکت جدید مطالبه می‌کنند.

معاون توسعه امور ورزش اداره کل ورزش و جوانان استان قم افزود: این مهم بیانگر این است که مردم فهیم جامعه به ویژه در استان قم، اهمیت پرداختن به ورزش و روی آوردن به این عرصه سالم و پاک را به خوبی درک کرده‌اند و امروز دیگر برای برگزاری برنامه‌‌های مختلف در بخش همگانی ورزش با اشتیاق آنها به دنبال راهکارهای جدید توسعه ورزش همگانی هستیم.

وی افزود: ورزش همگانی در استان قم با حمایت‌های همه جانبه مسئولان استان قم و اداره کل ورزش و جوانان به عنوان متولی امر ورزش، رشد و توسعه چشمگیری داشته است و سبب دلگرمی تمام دست‌اندرکاران امر ورزش برای اجرای برنامه‌های جدید در حوزه ورزش همگانی شده است.

غیاثی در ادامه به توجه بسیار زیاد وزارت ورزش و جوانان و فدراسیون ورزش‌های همگانی به ورزش نیز اشاره کرد و اظهار داشت: خوشبختانه این نگاه هر روز نسبت به ورزش همگانی تقویت می‌شود و در راستای اجرای منویات مقام معظم رهبری که به ورزش همگانی سفارش زیادی فرموده‌اند، گام‌های بلندی برداشته شده و هیئت همگانی قم مجری سیاست‌های این اداره کل در توسعه ورزش همگانی است.

وی تاکید کرد: در ورزش قهرمانی قم یکی از استان‌های موفق کشور است و در تمام عرصه‌های داخلی و خارجی حضور جدی و موفقی را از ورزشکاران و تیم‌های ورزشی قم شاهد هستیم، اما توفیق مهم ما این است که ورزش‌های همگانی بین مردم نهادینه شده و مردم در فضاهای ورزشی حضور همه جانبه دارند و نیاز روحی و جسمی خود را با ورزش تامین می‌کنند.

معاون توسعه امور ورزش اداره کل ورزش و جوانان استان قم افزود: در سال جاری نیز سعی در برگزاری ورزش‌های همگانی داریم که به پاس حضور پرشور مردم برنامه‌های خوبی نیز همچون دوره‌های گذشته برای این مهم در نظر گرفته‌ایم.‌

انتهای پیام/78002/ع30/چ3000

این مطلب را برای صفحه اول پیشنهاد کنید
نظرات
دیدگاه های ارسال شده توسط شما، پس از تایید توسط خبرگزاری فارس در وب سایت منتشر خواهد شد پیام هایی که حاوی تهمت یا افترا باشد منتشر نخواهد شد
Captcha
لطفا پیام خود را وارد نمایید.
پیام شما با موفقیت ثبت گردید.
لطفا کد اعتبارسنجی را صحیح وارد نمایید.
مشکلی پیش آمده است. لطفا دوباره تلاش نمایید.

پر بازدید ها

    پر بحث ترین ها

      بیشترین اشتراک

        اخبار گردشگری globe
        تازه های کتاب
        اخبار کسب و کار تریبون
        همراه اول