اخبار فارس من افکار سنجی دانشکده انتشارات توانا فارس نوجوان

استانها

مسئول کارگروه ورزش بانوان اداره کل ورزش و جوانان اصفهان:

تنها 3 درصد بانوان اصفهانی به ورزش می‌پردازند

مسئول کارگروه ورزش بانوان اداره کل ورزش وجوانان استان اصفهان گفت: با همه تلاش‌های صورت گرفته تنها سه درصد جمعیت بانوان استان اصفهان ورزش می‌کنند که به هیچ عنوان آمار قابل قبولی نیست.

تنها 3 درصد بانوان اصفهانی به ورزش می‌پردازند

به گزارش خبرگزاری فارس از اصفهان، نسرین شاکری‌فر پیش از ظهر امروز در نشست مشترک مسئولان ورزش بانوان شهرستان‌های اصفهان و نواب رئیس هیئت‌های ورزشی استان که در محل سرای ورزشکاران برگزار شد، اظهار کرد: همان طوری که مشاهده کردیم، صعود تیم ملی شور و شعف زیادی در بین مردم ایجاد کرد و می‌توانیم انتظار داشته باشیم که مدال آوری بانوان نیز چنین موجی را در بین افکار عمومی به وجود بیاورد.

وی با بیان اینکه در ورزش همگانی بانوان از آقایان پیش افتاده‌اند، تصریح کرد: در حال حاضر 78 ایستگاه ورزشی در سطح استان اصفهان فعال است که نسبت به سال گذشته ارتقا داشته است.

مسئول کارگروه ورزش بانوان اداره کل ورزش و جوانان استان اصفهان ادامه داد: 44 ایستگاه ورزشی به بانوان اختصاص داشته و 4 ایستگاه نیز به ورزش عصرگاهی بانوان اختصاص پیدا کرده است.

وی با بیان اینکه باید بانوان به سمت ورزش کشیده شوند، تصریح کرد: باید نواب رئیس هیئت‌های ورزشی برنامه‌ای را در هیئت‌ها تدوین کنند که بانوان علاقه بیشتری برای مشارکت در بحث ورزش داشته باشند.

شاکری‌فر خطاب به نواب رئیس حاضر در این نشست گفت: امیدواریم با تلاش نواب رئیس و عزم راسخی که وجود دارد، بتوانیم در حوزه ورزش قهرمانی فعالیت منسجمی داشته باشیم زیرا مسولان استانی نیز نگاه ویژه‌ای به ورزش بانوان دارند.

انتهای پیام/63006/ع20/ژ1001

این مطلب را برای صفحه اول پیشنهاد کنید
نظرات
دیدگاه های ارسال شده توسط شما، پس از تایید توسط خبرگزاری فارس در وب سایت منتشر خواهد شد پیام هایی که حاوی تهمت یا افترا باشد منتشر نخواهد شد
Captcha
لطفا پیام خود را وارد نمایید.
پیام شما با موفقیت ثبت گردید.
لطفا کد اعتبارسنجی را صحیح وارد نمایید.
مشکلی پیش آمده است. لطفا دوباره تلاش نمایید.

پر بازدید ها

    پر بحث ترین ها

      بیشترین اشتراک

        اخبار گردشگری globe
        تازه های کتاب
        اخبار کسب و کار تریبون
        همراه اول