اخبار فارس من افکار سنجی دانشکده انتشارات توانا فارس نوجوان

استانها

معاون توسعه و برنامه ریزی اداره کل ورزش وجوانان استان اصفهان:

حفظ نخبگان ورزشی بر استعدادیابی مقدم است

معاون توسعه و برنامه ریزی اداره کل ورزش وجوانان استان اصفهان گفت: برخی از ورزشکاران ما در حال حاضر به دلیل شرایط فعلی با سرخوردگی و بی‌انگیزگی روبرو شده‌اند و از این رو حفط نخبگان ورزشی باید در اولویت قرار داشه باشد.

حفظ نخبگان ورزشی بر استعدادیابی مقدم است

به گزارش خبرگزاری فارس از اصفهان، غلام ابراهیمی پیش از ظهر امروز در نشست مشترک مسئولان ورزش بانوان شهرستان‌های اصفهان و نواب رئیس هیئت‌های ورزشی استان که در محل سرای ورزشکاران برگزار شد، اظهار کرد: نکته مهمی که باید هیئت‌های ورزشی بدان توجه داشته باشند، حفظ نخبگان ورزشی است زیرا برخی از ورزشکاران ما در حال حاضر به دلیل شرایطی که بوجود آمده است، با مشکل بی‌انگیزگی مواجه هستند و باید راهکارهایی برای بازگرداندن انگیزه و هیجان این گروه برای ادامه قهرمانی و الگو قرار دادن برای نسل جدید باشیم.

وی ادامه داد: از این رو حفظ نخبگان ورزشی باید مقدم بر کار استعدادیابی و پرورش نیروهای تازه قرار گیرد.

معاون توسعه و برنامه‌ریزی اداره کل ورزش وجوانان استان اصفهان آغاز فصل تابستان را فرصتی طلایی دانست و بیان کرد: باید علاوه بر شناسایی و برنامه‌ریزی برای استعدادیابی به حفظ نخبگان ورزشی استان نیز بپردازیم تا همچون عرصه‌های علمی با فرار ورزشکاران روبرو نشویم.

وی ادامه داد: شرایط فعلی به گونه‌ای است که باید از حداقل امکانات، حداکثر امتیازات را کسب کنیم.

ابراهیمی با بیان اینکه با توجه به شروع فصل تابستان این فرصت به عنوان امتیازی طلایی برای تمامی هیئت‌هاست، تصریح کرد: فصل تابستان فرصت مغتنمی است تا هیئت‌ها به استعدادیابی و شناسایی نیروهای پایه خود بپردازند و هیئتی در این امر موفق است که بتواند با برنامه‌ریزی و نمایش جذابیت‌های رشته خود، بتواند با شناسایی نیروهای با استعداد در طی سال نیز این روند را ادامه دهد و پشتوانه خوبی برای تیم های خود در تمامی رده‌های سنی تربیت کند.

انتهای پیام/63006/ع20/ژ1001

این مطلب را برای صفحه اول پیشنهاد کنید
نظرات
دیدگاه های ارسال شده توسط شما، پس از تایید توسط خبرگزاری فارس در وب سایت منتشر خواهد شد پیام هایی که حاوی تهمت یا افترا باشد منتشر نخواهد شد
Captcha
لطفا پیام خود را وارد نمایید.
پیام شما با موفقیت ثبت گردید.
لطفا کد اعتبارسنجی را صحیح وارد نمایید.
مشکلی پیش آمده است. لطفا دوباره تلاش نمایید.

پر بازدید ها

    پر بحث ترین ها

      بیشترین اشتراک

        اخبار گردشگری globe
        تازه های کتاب
        اخبار کسب و کار تریبون
        همراه اول