اخبار فارس من افکار سنجی دانشکده انتشارات توانا فارس نوجوان

استانها

پیام تبریک به مناسبت صعود ایران به جام جهانی

ورزش توان تولید شور و نشاط اجتماعی را با شاخصه‌های ممتازش دارد

مدیرکل ورزش و جوانان استان اردبیل گفت: ورزش با تمام مزیت‌هایی که در حفظ تندرستی و سلامت دارد به شور و نشاط بیشتر در اجتماع کمک کرده و زمینه یک تحرک روحی، روانی را فراهم می‌آورد.

ورزش توان تولید شور و نشاط اجتماعی را با شاخصه‌های ممتازش دارد

به گزارش خبرگزاری فارس از اردبیل، احد پازاج در پیام تبریکی که عصر امروز و به دنبال پیروزی قاطع فوتبالیست‌های ایران در برابر کره جنوبی و راهیابی مستقیم به جام جهانی به دست آوردند، اعلام کرد که این پیروزی‌ها نقطه حماسی ملتی است که در یک هفته توانستند دو بار جشن ملی برپا کرده و حماسه سیاسی و ورزشی را پاس بدارند.

در بخشی از این پیام آمده است: صعود مقتدرانه و غرورآفرین تیم ملی فوتبال کشورمان به جام جهانی 2014 برزیل نتیجه تلاش، غیرت و همیت جوانان این مرز و بوم است که برای سربلندی این کشور توانشان را به کار گرفتند تا این بار در سنگر فوتبال بر این هویت و غرور واقعی بیفزایند.

در بخشی از این پیام آمده است: کشورمان با تکیه بر جوانان فوتبالیست خود توانست علاوه بر غلبه به تیم کره جنوبی در خاک کشورش به عنوان تیم اول به جام جهانی صعود کند که این خود بارقه امید را در ورزش و تحول‌آفرینی در این حوزه فراهم کرده است.

این مسئول در ادامه پیام خود تاکید کرده است: جوانان و ورزشکاران با نقش‌آفرینی و حماسه‌سازی در این عرصه شور، شعف، وحدت و همدلی را در جامعه ساری و جاری کردند که امیدواریم با تلاش و همت مضاعف دیگر زمینه توسعه اقتصادی و خلق حماسه‌های دیگر در این سنگر بهتر از گذشته فراهم آید.

ایران باید قدر حضور در جام جهانی و بازی‌های قابل پسند را بداند

به گزارش خبرگزاری فارس از اردبیل، اما این پیروزی غرورآفرین واکنش دو سرمربی لیگ برتری در اردوی نیر را به همراه داشت.

سرمربی تیم تراکتورسازی تبریز در حالی که به شدت از پیروزی بازیکنان تیم ملی فوتبال ایران برابر کره جنوبی خشنود بود، گفت: بنده همان طوریکه در بررسی‌ها و تحلیل‌های خود عنوان کرده بودم تیم فوتبال ایران با این ظرفیت و موقعیت خوب در استفاده از بازیکنان مطرح و شناخت مناسب حریف توانست در اولسان کره جنوبی نتیجه قابل قبولی بگیرد که این کسب افتخار برای همه ما مایه غرور و عزت است.

مجید جلالی جام جهانی را یک ظرفیت خوب برای به نمایش گذاشتن توان فوتبال کشورمان در عرصه جهانی و بین‌المللی عنوان کرد و افزود: خود این عرصه می‌تواند فوتبال ما را دوباره احیا کرده و حتی در سطح باشگاهی زمینه یک تحول واقعی و شور و نشاط خاص را فراهم آورد.

وی تصریح کرد: ‌برای برزیل باید به دنبال بازی فوتبال واقعی باشیم و با تدارکی مناسب در جام جهانی حاضر شده تا از جایگاه فوتبال ایران و آسیا دفاع کنیم.

این کارشناس و مربی فوتبال خاطر نشان کرد: ما نباید کوچک‌ترین فرصت و لحظات به دست آمده در حوزه برنامه‌ریزی و حضور کادر فنی را در حفظ آمادگی تیم از دست بدهیم چرا که نیاز اساسی تیم ما برای جام جهانی، برنامه‌ریزی دقیق است که با رفع مشکلات و دغدغه‌ها می‌توان در این زمینه موفق عمل کرد.

جام جهانی آوردگاه نمایش اقتدار فوتبال ایران

اما سرمربی تیم صبا باطری قم نیز در سخنانی اضافه کرد: تیم فوتبال ایران با هوشمندی و زیرکی از حریف خود امتیاز گرفت و مقتدرانه به جام جهانی صعود کرد.

محمد مایلی‌کهن یادآور شد: در این شرایط همه باید متحد و همدل پای کار بیاییم و در یک سالی که فرصت برای حضور در جام جهانی داریم از تمام ظرفیت‌ها و توانمندی‌ها بهره بگیریم تا زنگ تفریح برای تیم‌های دیگر در جام جهانی نباشیم.

وی در پایان گفت: در این زمینه آنچه که بسیار مهم و ارزشمند به نظر می‌رسد پیامد این پیروزی‌ها است که یک شور و نشاط خاص را در جامعه به وجود آورده و سبب شده تا روحیه افراد جامعه متفاوت‌تر از گذشته باشد.

انتهای پیام/62006/ک40

این مطلب را برای صفحه اول پیشنهاد کنید

اخبار مرتبط

نظرات
دیدگاه های ارسال شده توسط شما، پس از تایید توسط خبرگزاری فارس در وب سایت منتشر خواهد شد پیام هایی که حاوی تهمت یا افترا باشد منتشر نخواهد شد
Captcha
لطفا پیام خود را وارد نمایید.
پیام شما با موفقیت ثبت گردید.
لطفا کد اعتبارسنجی را صحیح وارد نمایید.
مشکلی پیش آمده است. لطفا دوباره تلاش نمایید.

پر بازدید ها

    پر بحث ترین ها

      بیشترین اشتراک

        اخبار گردشگری globe
        تازه های کتاب
        اخبار کسب و کار تریبون
        همراه اول