اخبار فارس من افکار سنجی دانشکده انتشارات توانا فارس نوجوان

استانها

فرمانده سپاه نمین:

جبهه استکبار بعد از خلق حماسه سیاسی سکوت مرگبار اختیار کرده است

فرمانده سپاه شهرستان نمین گفت: جبهه کفر و نظام استبدادی بعد از خلق حماسه عظیم سیاسی توسط ملت ایران سکوت مرگباری اختیار کرده و حاضر به تحلیل حضور آگاهانه مردم در صحنه نیستند.

جبهه استکبار بعد از خلق حماسه سیاسی سکوت مرگبار اختیار کرده است

به گزارش خبرگزاری فارس از اردبیل عظیم سرداری عصر امروز در آیین معارفه فرمانده حوزه مقاومت بسیج عنبران اظهار داشت: شرق و غرب که تا قبل از انتخابات با هیاهوی بسیار و شیوه‌های کثیف سعی می‌کردند انتخابات ایران را زیر سئوال برده و حقیقت حضور مردم را انکار کنند این بار در یک شکست واقعی به خوبی فهمیدند که آرای مردم دارای ارج و قرب است و برخلاف کسانی که شعار تقلب یا سوءاستفاده در انتخابات را می‌دادند، انتخابات کشورمان در اوج عظمت و ابهت برگزار شد که این نقطه قوت، صلابت و اقتدار برای ملت ایران است.

وی این پیروزی را نوعی مصونیت و صیانت برای ملت ایران توصیف کرد و افزود: ملت ایران در حالی خالق حماسه بی‌نظیر سیاسی بودند که تمام کینه‌‌توزان عالم در ماه‌های اخیر با بمباران تبلیغاتی و رسانه‌ای سعی در دلسرد و ناامید کردن مردم ایران داشتند اما در نتیجه خودشان به خفت و خواری افتادند.

سرداری از حضور پرشور اهالی نمین و عنبران در تمام صحنه‌ها و عرصه‌های انقلابی، دینی و مذهبی منطقه قدردانی کرد و ادامه داد: اینکه 86 درصد واجدان شرایط در عنبران به عنوان یک شهر سنی‌نشین به صلابت جمهوری اسلامی ایران و دفع تهدیدهای دشمنان رأی داده و حماسه‌ای جاودانه خلق کردند، جای شکر و سپاس واقعی را دارد.

این مسئول در ادامه تصریح کرد: با این حضور بالا همه دنیا فهمیدند که انتخابات ایران آزاد و مستقل است و امکان کوچک‌ترین تقلبی در آن وجود ندارد.

وی خاطر نشان کرد: رسالت امروز همه ما رسالت پیوستگی، وفاق و همدلی است که در این عرصه نباید کوچک‌ترین کدورت و رقابت در دل احزاب، گروه‌ها و کاندیداها باقی بماند.

به گزارش خبرگزاری فارس از اردبیل، فرمانده سپاه نمین اضافه کرد: همه ملت ایران به دولتی که خود به تشکیل آن رأی دادند، امید بستند تا بخشی از دغدغه‌ها و مشکلات معیشتی مردم برطرف شود و کشور در یک مسیر توسعه همه‌جانبه گام بردارد.

در این مراسم از زحمات ایرج ایمان فرمانده سابق عنبران قدردانی و علیرضا امین نسب به عنوان فرمانده جدید حوزه مقاومت بسیج عنبران معرفی شد.

انتهای پیام/62004‌/ش30/چ3000

این مطلب را برای صفحه اول پیشنهاد کنید

اخبار مرتبط

نظرات
دیدگاه های ارسال شده توسط شما، پس از تایید توسط خبرگزاری فارس در وب سایت منتشر خواهد شد پیام هایی که حاوی تهمت یا افترا باشد منتشر نخواهد شد
Captcha
لطفا پیام خود را وارد نمایید.
پیام شما با موفقیت ثبت گردید.
لطفا کد اعتبارسنجی را صحیح وارد نمایید.
مشکلی پیش آمده است. لطفا دوباره تلاش نمایید.

پر بازدید ها

    پر بحث ترین ها

      بیشترین اشتراک

        اخبار گردشگری globe
        تازه های کتاب
        اخبار کسب و کار تریبون
        همراه اول