اخبار فارس من افکار سنجی دانشکده انتشارات توانا فارس نوجوان

استانها

دبیر جمعیت آبادگران جوان چهارمحال و بختیاری:

پاسداری از حماسه سیاسی 92 نشانه بلوغ سیاسی ملت ایران است

دبیر جمعیت آبادگران جوان چهارمحال و بختیاری گفت: پاسداری از حماسه سیاسی 92 نشانه بلوغ و احترام به قانون و پاسداشت حق مردم است.

پاسداری از حماسه سیاسی 92 نشانه بلوغ سیاسی ملت ایران است

سجاد عباسی هفشجانی امروز در گفت‌و‌گو با خبرنگار فارس در شهرکرد با تبریک انتخاب حسن روحانی به عنوان یازدهمین رئیس جمهور کشور اظهار کرد: با حضور حماسی مردم کشور در 24 خرداد آقای حسن روحانی منتخب ملتی حماسه‌ساز شد.

وی افزود: به حرمت قانون و پاسداشت حق مردم، اقبال عمومی به تشکیل دولت تدبیر و امید را به مقام معظم رهبری، مردم کشور و به خود ایشان و هوادارانش تبریک می‌گوئیم.

عباسی تصریح کرد: در حالی که گزینه مورد حمایت جمعیت آبادگران استان برنامه‌محوری محسن رضایی بود اما خوشحالیم با حرکت به سمت رقابت در چارچوب اصول و مبانی انقلاب از آرای رقیبمان آن چنان که از وطن و ناموسمان دفاع می‎کنیم، دفاع کردیم.

دبیر جمعیت آبادگران چهارمحال و بختیاری ادامه داد: از آرای رقیب خود دفاع کردیم تا روی فتنه‌گران ناجوانمرد فتنه 88 و دشمنان بهروزی این مردم را سیاه کرده و با اثبات بلوغ سیاسی ملت ایران پاسدار حماسه سیاسی 92 و راستی و درستی انقلاب اسلامی خود باشیم.

عباسی با بیان اینکه هر رای حماسه 24 خرداد، نشانه وفاداری ایرانیان به میهن و انقلابشان است، خاطرنشان کرد: امید می‎رود دکتر حسن روحانی رئیس جمهور منتخب مردم در راستای عمل به وعده‌های انتخاباتی خود موفق باشد و تلاش خود را در راستای رفع موانع پیش روی این سرزمین به کار گیرد.

وی در ادامه با اشاره به انتخاب پنج تن از کاندیداهای ائتلاف فراگیر جمعیت آبادگران این استان در انتخابات شورای شهر شهرکرد، افزود: انتظار می‎رود این پنج نفر به همراه سایر اعضای منتخب شورای شهر شهرکرد بتوانند موانع توسعه شهری را برطرف و در ایجاد شهرکردی آبادتر تلاش کنند.

انتهای پیام/68004/صا20/پ3003

این مطلب را برای صفحه اول پیشنهاد کنید
نظرات
دیدگاه های ارسال شده توسط شما، پس از تایید توسط خبرگزاری فارس در وب سایت منتشر خواهد شد پیام هایی که حاوی تهمت یا افترا باشد منتشر نخواهد شد
Captcha
لطفا پیام خود را وارد نمایید.
پیام شما با موفقیت ثبت گردید.
لطفا کد اعتبارسنجی را صحیح وارد نمایید.
مشکلی پیش آمده است. لطفا دوباره تلاش نمایید.

پر بازدید ها

    پر بحث ترین ها

      بیشترین اشتراک

        اخبار گردشگری globe
        تازه های کتاب
        اخبار کسب و کار تریبون
        همراه اول