اخبار فارس من افکار سنجی دانشکده انتشارات توانا فارس نوجوان

استانها

فارس گزارش می‌دهد

ادای حق حماسه سیاسی توسط مردم/ مسئولان برای حماسه اقتصادی بپاخیزند

مردم همانند گذشته وظیفه خود را با حماسه‌آفرینی در انتخابات به درستی انجام دادند و این بار نوبت مسئولان است که پا را فراتر گذاشته و با حماسه اقتصادی خود رونق بیشتری به خانه‌ها و سبد خانوار ببخشند.

ادای حق حماسه سیاسی توسط مردم/ مسئولان برای حماسه اقتصادی بپاخیزند

به گزارش خبرنگار خبرگزاری فارس از ساری، انتخابات یکی از مهم‌ترین عرصه‌های سیاسی در هر کشور است که ملت آن می‌توانند با حضور خود در پای صندوق‌های رای میزان علاقه‌مندی به نظام و مسئولان را نشان دهند.

هر چه انتخابات در کشوری پرشورتر باشد مسئولان ارشد آن کشور در عرصه‌های بین‌المللی و جهانی می‌تواند بیشتر از دیگران حرف‌های خود را به کرسی بنشانند، دیگر کشورها اعتبار بیشتری به آنها بخشیده و آن کشور نیز قدرت چانه‌زنی بهتری داشته باشد.

 کشورمان در 24 خرداد ماه دو انتخابات بزرگ یازدهمین دوره ریاست جمهوری و چهارمین دوره شورای اسلامی شهر و روستا را پشت‌سر گذاشته که در برخی شهرهای ایران اسلامی نیز شاهد برگزاری انتخابات میاندوره‌ای مجلس شورای اسلامی بودیم.

این بار نیز با وجود تبلیغات وسیع و گسترده اجانب و استکبارگران مردم ایران پرشورتر از همیشه وارد صحنه شدند و با حضور حماسی خود در سال حماسه سیاسی و حماسه اقتصادی حماسه‌ساز بودند.

مردم همانند گذشته این بار نیز وظیفه خود را با حماسه‌آفرینی به درستی انجام دادند و این بار نوبت مسئولان است که باید پا را فراتر گذاشته و با حماسه اقتصادی خود رونق بیشتری به خانه‌ها و سبد خانوار ببخشند.

کاش همیشه انتخابات بود! جمله تعجب برانگیزی است ولی دلایل خاص خود را دارد.

ایام انتخابات و تبلیغات کاندیداها که به طور غیررسمی حتی قبل از آغاز سال 92 رونق گرفته بود عرصه‌ای زیبا و دلچسب بود.

روزهایی که مردم و مسئولان در کنار هم به گفت‌وگو مشغول بودند و پای درد و دل و ناگفته‌های هم می‌نشستند.

ایامی که دیگر مردم مجبور نبودند برای دیدار با مسئولانی که هفته‌ها باید پشت درب دفترشان با هزار تمنا به دست و پا می‌افتادند، رو به خواهش ببرند زیرا این بار کاندیداهای مورد نظر در محلات مختلف پاسخگوی مردم بوده و با جان و دل پای صحبت‌ها می‌نشیند.

گمانم همه افراد کمتر از یک ماه گذشته را به یاد دارند، ایام تبلیغات و شور انتخاباتی که به کشورمان رنگ و بوی دیگری بخشید و سرزندگی، طراوت و نشاط سیاسی را در بین مردم جامعه و حتی خانواده‌ها احیا کرد.

روزهایی که حتی مسئولان ارشد کشوری وزارتخانه‌های مختلف و ارگان‌های متعدد در بخش‌های متفاوت ایران اسلامی بین مردم شهرها می‌رفتند و سعی داشتند به هر نحوی با کوچک‌ترین فرد نشست‌ها نیز دیدار صمیمانه‌ای داشته باشند.

در این بین باید متذکر شویم آن دسته از کاندیداهایی که به هر شکلی در ایام انتخابات و روزهای تبلیغات سعی داشتند مردمی بودن خود را به ملت اثبات کنند و این بار به کرسی مسئولیت نشسته‌اند به یاد داشته باشند این مردم همان مردم روزهای قبل بوده و آنها نیز باید همانند روزهای قبل مانده و تغییر در خود نبینند.

مردم انتظار دارند مسئول همیشه پاسخگو باشد، درب اتاقش برای آنها باز باشد، همیشه با جان و دل پای صحبت‌ها و مشکلات آنها بنشینند، با حساسیت پیگیر کارهای‌شان باشد و بدون در نظر گرفتن روابط بر ضوابط مصلحت عموم را در نظر بگیرد که البته این خواسته‌ها به حق بوده و از مطالبات مردم است.

ما هم امیدواریم رئیس جمهور منتخب، اعضای شورای اسلامی شهر و روستا و نمایندگان میاندوره‌ای مجلس بتواند در مدت خدمت خود خدمتگذاری به ملت را بزرگترین فعالیت خود بدانند و همیشه همدم رنج‌ها و مشکلات مردم باشند.

---------------------------------

یادداشت از قربانعلی مسافر

--------------------------------

انتهای پیام/86012/ح40/ض1002

این مطلب را برای صفحه اول پیشنهاد کنید
نظرات
دیدگاه های ارسال شده توسط شما، پس از تایید توسط خبرگزاری فارس در وب سایت منتشر خواهد شد پیام هایی که حاوی تهمت یا افترا باشد منتشر نخواهد شد
Captcha
لطفا پیام خود را وارد نمایید.
پیام شما با موفقیت ثبت گردید.
لطفا کد اعتبارسنجی را صحیح وارد نمایید.
مشکلی پیش آمده است. لطفا دوباره تلاش نمایید.

پر بازدید ها

    پر بحث ترین ها

      بیشترین اشتراک

        اخبار گردشگری globe
        تازه های کتاب
        اخبار کسب و کار تریبون
        همراه اول