اخبار فارس من افکار سنجی دانشکده انتشارات توانا فارس نوجوان

استانها

سخنگوی کمیسیون حماسه سیاسی دانشجویان:

خلق حماسه سیاسی لبیک حقیقی به ندای رهبری بود

سخنگوی کمیسیون حماسه سیاسی دانشجویان و جوانان مستقل سراسر کشور گفت: خلق حماسه سیاسی ملت ایران در 24 خرداد ندای واقعی و لبیکی حقیقی به منویات مقام معظم رهبری بود.

خلق حماسه سیاسی لبیک حقیقی به ندای رهبری بود

اشکان شکاری در گفت‌وگو با خبرنگار فارس در اردبیل، اظهار داشت: ملت ایران در 24 خرداد به انتخابی سرنوشت‌ساز و حرکتی مؤثر دست زدند که این حرکت دشمنان را غافلگیر و دوستداران نظام را خشنود کرده است.

وی تصریح کرد: در خلق حماسه سیاسی آنچه که یک اصل بی‌بدیل به شمار می‌رود حضور آگاهانه و با بصیرت ملت در صحنه دفاع از ارزش‌ها و دستاوردهای انقلاب اسلامی است که به حقیقت می‌تواند برای مستکبران روزگار یأس‌آور و ناامیدکننده باشد.

شکاری خاطر نشان کرد: در این صحنه عظیم و رویداد تاریخی نقش جوانان و دانشجویان به عنوان نسل سوم و چهارم انقلاب نقشی تعیین‌کننده بود که این حرکت خود می‌تواند دشمنان را مأیوس و دوستداران انقلاب را خشنود کند.

این مسئول در ادامه اضافه کرد: کمیسیون حماسه سیاسی جلوتر از سایر مجموعه‌ها و لیست‌های منتشر شده حمایتی از شورای شهر، لیست خود را در استان اردبیل نیز تعیین کرد به طوریکه از بین لیست ارائه شده هشت نفر برگزیده شدند که پنج نفر آنها برگزیده اصلی و سه نفر نیز به عنوان اعضای علی‌البدل می‌باشند.

وی بیان کرد: از بین راه‌یافتگان به شورای شهر اردبیل جواد زنجانی، حسین افسانه، زکی‌الله خوشبخت، اسفندیار هوشیار و علی هدایتی جزء منتخبان اصلی قرار دارند و از بین اعضای علی‌البدل نیز علیرضا سلیمانی، سید غنی فروزان و همچنین شهریار جلایی منتخبان لیست ستاد انتخاباتی کمیسیون حماسه سیاسی بودند.

شکاری یادآور شد:‌ کمیسیون مطالبات مردم را از منتخبان شورا به جد پیگیری می‌کند و اهداف و برنامه‌های پیشنهادی برای منتخبان شورای شهر اردبیل دارد.

سخنگوی کمیسیون حماسه سیاسی این برنامه‌های پیشنهادی را در محورهای مختلف و موضوعات فرهنگی، اجتماعی، هویت‌بخشی به برنامه‌ریزی فرهنگی شهری توسط متخصصان، ایجاد زیرساخت‌های گردشگری این شهر، مجموعه تفریحات شهری، برگزاری جلسات نقد و مناظره، ارتقای فرهنگ ترافیک و اجرای طرح تفصیلی شهر قرار داده است.

وی گفت: ایجاد شهر الکترونیک، ایجاد نظام پیشنهادات شهری، اصلاح نظام درآمدی شهرداری، اجرای طرح جامع آموزش شهروندی، اجرای طرح جامع پژوهش شهری و حرکت به سمت مدیریت یکپارچه شهری از مهم‌ترین برنامه‌های پیشنهادی کمیسیون حماسه سیاسی برای منتخبان دوره چهارم است.

شکاری افزود: امیدواریم منتخبان شورای شهر بتوانند وظیفه خود را در چارچوب قانون و مقررات به شایستگی انجام دهند تا رضایت مردم و مطالبات حقیقی آنها بیش از گذشته مورد توجه و دقت نظر قرار گیرد.

انتهای پیام/62001/ک30/چ3000

این مطلب را برای صفحه اول پیشنهاد کنید

اخبار مرتبط

نظرات
دیدگاه های ارسال شده توسط شما، پس از تایید توسط خبرگزاری فارس در وب سایت منتشر خواهد شد پیام هایی که حاوی تهمت یا افترا باشد منتشر نخواهد شد
Captcha
لطفا پیام خود را وارد نمایید.
پیام شما با موفقیت ثبت گردید.
لطفا کد اعتبارسنجی را صحیح وارد نمایید.
مشکلی پیش آمده است. لطفا دوباره تلاش نمایید.

پر بازدید ها

    پر بحث ترین ها

      بیشترین اشتراک

        اخبار گردشگری globe
        تازه های کتاب
        اخبار کسب و کار تریبون
        همراه اول