اخبار فارس من افکار سنجی دانشکده انتشارات توانا فارس نوجوان

استانها

رئیس مجمع عاشقان حضرت محسن(ع):

جشن «جوان و خلق حماسه سیاسی» در قم برگزار می‌شود

رئیس مجمع عاشقان حضرت محسن(ع) گفت: جمعه این هفته جشن بزرگ جوانان و خلق حماسه سیاسی در فرهنگسرای قم برگزار می‌شود.

جشن «جوان و خلق حماسه سیاسی» در قم برگزار می‌شود

به گزارش خبرگزاری فارس از قم، سید مجید رضوی پیش از ظهر امروز در نشست خبری جشن جوانان و رونمایی از کارت الکترونیک جوان اظهار کرد: برگه‌هایی به منظور ارائه تخفیف در مراکز فرهنگی و هنری و ورزشی در اختیار جوانان تا 29 سال قرار می‌گیرد و این برگه‌ها طی هفته جوان تخفیف بیشتری خواهند داشت.

وی صدور کارت الکترونیک جوان در استان قم را مورد توجه قرار داد و افزود: این طرح با همکاری اداره کل ورزش و جوانان استان قم صادر شده و صاحبان این کارت‌ها می‌توانند از تخفیف‌های در نظر گرفته شده در مراکز طرف قرارداد بهره‌مند شوند.

رئیس مجمع عاشقان حضرت محسن(ع) با بیان اینکه کارت‌های الکترونیکی امکان هماهنگی با یکی از کارت‌های عضو شتاب را دارند گفت: جوانان می‌توانند کارت خود را با یکی از شماره حساب‌های دلخواه بانکی مرتبط ساخته و از این پس امور مالی خود را از طریق کارت الکترونیک جوان انجام دهند.

وی ادامه داد: جمعه این هفته جشن بزرگ جوانان و خلق حماسه سیاسی در فرهنگسرای قم برگزار می‌شود و طی آن از کارت الکترونیک جوان رونمایی خواهد شد ضمن اینکه صدور آنی کارت نیز در همین همایش صورت می‌گیرد.

رضوی با بیان اینکه کارت‌های الکترونیک جوان در سراسر کشور اعتبار دارند گفت: بیش از 2 هزار و 700 مرکز برای پذیرش این کارت‌ها قرارداد امضا کرده‌اند.

رئیس مجمع عاشقان حضرت محسن(ع) افزود: هزینه صدور کارت طی هفته جوان 50 هزار ریال و در سایر ایام 100 هزار ریال خواهد بود.

وی با اشاره به برگزاری هشتمین جشن جوانان طی سال جاری در قم بیان داشت: مجمع عاشقان حضرت محسن با 137 هزار عضو بزرگ‌ترین تشکل مذهبی ایران محسوب می‌شود؛ جشن جوانان توسط کانون این تشکل برگزار خواهد شد.

رضوی از اجرای برنامه‌های شاد در جشن مذکور خبر داد و افزود: سخنرانی، مداحی و شعرخوانی از دیگر برنامه‌های این جشن خواهند بود.

انتهای پیام/78004/صا20/چ3000

این مطلب را برای صفحه اول پیشنهاد کنید
نظرات
دیدگاه های ارسال شده توسط شما، پس از تایید توسط خبرگزاری فارس در وب سایت منتشر خواهد شد پیام هایی که حاوی تهمت یا افترا باشد منتشر نخواهد شد
Captcha
لطفا پیام خود را وارد نمایید.
پیام شما با موفقیت ثبت گردید.
لطفا کد اعتبارسنجی را صحیح وارد نمایید.
مشکلی پیش آمده است. لطفا دوباره تلاش نمایید.

پر بازدید ها

    پر بحث ترین ها

      بیشترین اشتراک

        اخبار گردشگری globe
        تازه های کتاب
        اخبار کسب و کار تریبون
        همراه اول