اخبار فارس من افکار سنجی دانشکده انتشارات توانا فارس نوجوان

استانها

دبیرکل تشکل‌های اسلامی دانشجویی و فارغ‌التحصیلان لرستان:

حماسه سیاسی 24 خرداد، لبیک مردم به رهبری بود

دبیرکل تشکل‌های اسلامی دانشجویی و فارغ‌التحصیلان لرستان گفت: حماسه سیاسی 24 خرداد، لبیک مردم به رهبری بود.

حماسه سیاسی 24 خرداد، لبیک مردم به رهبری بود

 به گزارش خبرگزاری فارس از خرم‎آباد، ابراهیم بارانی بیرانوند عصر امروز در جمع خبرنگاران در خرم‎آباد گفت: حماسه 24 خرداد دارای دو بعد حضور حداکثری، عمومی و انتخاب رئیس جمهور جدید بود.

وی اظهار داشت: همانطور که امام خامنه‎ای (مدظله‌العالی) در مرقد امام خمینی (ره) فرمودند، هر برگ رأی به هرکدام از نامزدهای مورد تأیید شورای نگهبان، رأی به تأیید و تثبیت نظام مقدس جمهوری اسلامی و باعث خنثی شدن توطئه‎های دشمنان در دلسرد کردن مردم برای حضور در پای صندوق‌های رأی بود، بنابراین حضور 73 درصدی مردم در حماسه سیاسی 24 خرداد، لبیک مردم به رهبری و برگ برنده نظام در برابر مدعیان دروغین مردم‌گرایی و دموکراسی در کشورهای غربی است.

دبیرکل تشکل‌های اسلامی دانشجویی و فارغ‌التحصیلان لرستان ادامه داد: میزان مشارکت در هیچ کدام از کشورهای مدعی دموکراسی به اندازه حضور مردم ما در 24 خرداد نیست، این پیروزی بزرگ را به مردم و رهبر عزیز تبریک عرض می‌کنیم.

بارانی خاطرنشان کرد: بعد دیگر انتخابات، انتخاب حجت‌الاسلام حسن روحانی با رأی بسیار بالا به عنوان رئیس جمهور است، این انتخاب را هم به وی و طرفدارانشان تبریک عرض می‌کنم، گرچه وی مورد حمایت ما نبودند، اما حالا رئیس جمهور همه مردم و مورد حمایت همه مردم و مسئولان اعم از موافق و مخالفانشان در قبل از انتخابات است، حالا که با انتخاب رئیس جمهور فضای رقابت دوران تبلیغات هم پایان یافته است، ضرورت دارد تا همه در کنار هم به وی برای آبادانی مملکت کمک کنیم.

دبیرکل تشکل‌های اسلامی دانشجویی و فارغ‌التحصیلان استان لرستان تصریح کرد: ما اصولگرایان برعکس بداخلاقی‌های اصلاح‌طلبان در سال 88 همگی به ایشان تبریک گفته و از وی حمایت کردیم، اما در سال‌های 84 و 88 که محمود احمدی‌نژاد رأی بالایی را به دست آورد، نه تنها مخالفان وی و اصلاح‌طلبان تبریک نگفتند و اعلام حمایت نکردند، بلکه شیرینی حماسه بی‌نظیر مردم در سال 88 را با ادعاهای کذب خود به چالش کشاندند.

بارانی در پاسخ به سئوال خبرنگاری در مورد برخوردهای دوگانه اصلاح‌طلبان در دو انتخابات 88 و 92 گفت: گرچه اصولگرایان امسال به حسن روحانی رأی ندادند، اما برخلاف روش‌های عملی مدعیان مردم سالاری، اصولگرایان به رأی اکثریت احترام گذاشته و نتیجه انتخابات را که نماد مردم‌سالاری است، پذیرفتند، اما عده‌ای تمام‌خواه هستند که همه چیز را در خود خلاصه می‌کنند! اگر رأی نیاورند، همه چیز را زیر سئوال برده و نظام را به تقلب و دروغ متهم و دست در دست بیگانگان چه آشوب‌ها و چه داد و فریادها که به راه نمی‌اندازند! همچنان که در انتخابات و فتنه 88 گذشت؛ به زعم آنها مردم یعنی خودشان، حال اگر رأی نیاوردند، با غوغاسالاری و چماق و هیاهو و آشوب و تخریب همه چیز را به هم می‌ریزند و انگار نه انگار که در این مملکت مردم دیگری هم وجود دارند که طور دیگری فکر می‌کنند و آنها هم صاحب رأی هستند.

وی افزود: در انتخابات سال 88 عده‌ای غوغاسالار و تمامت‌خواه، بی‌نزاکتی را به جایی رساندند که پیروزی حضور بی‌سابقه 85 درصدی را که می‌توانست برگ برنده‌ای برای ما در جهان باشد، به تلخکامی فتنه و آشوب تبدیل کردند.

بارانی‌بیرانوند در پاسخ به سئوال دیگری در خصوص وظیفه کسانی که سیستم انتخاباتی کشور را درسال 88 زیرسئوال بردند، در صورتی که همان سیستم انتخاباتی سال 88، انتخابات امسال را هم برقرار کرد، اذعان داشت: آشوبگران و بانیان فتنه 88 اگر انصاف داشته باشند، باید از نظام و مردمی که حماسه‌های سیاسی 88 و 92 را خلق کردند و بدون هیچ تقلبی هر دو انتخابات را برگزار کردند، عذرخواهی کنند، چراکه نظام همان نظام و شورای نگهبان و دستگاه‌های مجری و ناظر و برگزارکننده انتخابات و راهکارهای انتخاباتی همگی همانی هستند که انتخابات 88 را برگزار کردند، همچنان که از بین بیش از36 میلیون رأی‌دهنده، 261هزار آرای روحانی در امسال گم نشد، 11 میلیون اختلاف رأی منتخب ملت با میرحسین موسوی در سال 88 هم در همین سیستم انتخاباتی به طور صحیح شمارش شد، اما چرا عده‌ای آن را نپذیرفتند، به دیدگاه‌های خودخواهانه و اتهامات کذب و ادعاهای دروغ‌شان در انتخابات 88 مربوط می‌شود، ضمن اینکه سلامت و صحت سیستم انتخاباتی کشور، در امسال برای آنها هم به اثبات رسیده است.

انتهای پیام/2304/ذ40/ظ1004

این مطلب را برای صفحه اول پیشنهاد کنید
نظرات
دیدگاه های ارسال شده توسط شما، پس از تایید توسط خبرگزاری فارس در وب سایت منتشر خواهد شد پیام هایی که حاوی تهمت یا افترا باشد منتشر نخواهد شد
Captcha
لطفا پیام خود را وارد نمایید.
پیام شما با موفقیت ثبت گردید.
لطفا کد اعتبارسنجی را صحیح وارد نمایید.
مشکلی پیش آمده است. لطفا دوباره تلاش نمایید.

پر بازدید ها

    پر بحث ترین ها

      بیشترین اشتراک

        اخبار گردشگری globe
        تازه های کتاب
        اخبار کسب و کار تریبون
        همراه اول