اخبار فارس من افکار سنجی دانشکده انتشارات توانا فارس نوجوان

استانها

معاون استاندار سمنان:

حماسه سیاسی مقدمه‏ای برای خلق حماسه اقتصادی شد

معاون سیاسی ـ امنیتی استاندار سمنان گفت: حماسه سیاسی ملت ایران در انتخابات مقدمه‏ای برای خلق حماسه اقتصادی شد.

حماسه سیاسی مقدمه‏ای برای خلق حماسه اقتصادی شد

به گزارش خبرگزاری فارس از استان سمنان، ظهر امروز با حضور معاونان استاندار سمنان، مسئولان بخش کشاورزی استان، جمعی از مدیران استان و بهره‏برداران بخش کشاورزی از 50 نمونه برتر بخش کشاورزی استان تجلیل شد.

معاون سیاسی ـ امنیتی استاندار سمنان در این مراسم گفت: با حماسه سیاسی خلق شده و حضور 72 درصدی مردم در انتخابات، شرایط خوبی در بعد داخلی و خارجی برای کشور ایجاد شده است که هم برای داخل کشور و هم خارج کشور پیام داشت.

علیرضا خلخالی افزود: خلق این حماسه سیاسی مقدمه‏ای برای خلق حماسه اقتصادی است که نقش تولیدکنندگان به‌ویژه کشاورزان در آن بی‏بدیل است.

معاون سیاسی ـ امنیتی استاندار سمنان عنوان کرد: با استفاده از منابع و تسهیلات ارزان در نظر گرفته شده از سوی دولت، این حماسه نیز خلق خواهد شد و کسانی که در حوزه تولید و اقتصاد باید نقش ایجاد کنند، وظیفه مهمی دارند.

اختصاص 6 هزار میلیارد ریال به طرح توسعه کشاورزی در سمنان

مدیر شعب بانک کشاورزی استان سمنان نیز در این مراسم گزارشی از خدمات ارائه شده به کشاورزان و امتیازات لازم به کشاورزان نمونه در زمینه سقف تسهیلات ضمانتی، صدور کارت ناظر یک ساله، پرداخت حق بیمه به صورت اقساط و با تخفیف 10 درصدی ارائه کرد.

محمدرضا حاتمی افزود: در سال‌جاری تسهیلات خوبی برای بخش کشاورزی و طرح توسعه در اختیار بانک است که از محل مصوبات سفر چهارم و منابع بانک حدود شش هزار میلیارد ریال به این امر اختصاص یافته است.

در پایان مراسم، با حضور مسئولان علاوه بر 50 تولیدکننده نمونه برتر بخش کشاورزی از 10 معاون، مدیر و صنف کارهای کشاورزی و ... برتر نیز تجلیل شد.

انتهای پیام/2249/م30/ث3001

این مطلب را برای صفحه اول پیشنهاد کنید
نظرات
دیدگاه های ارسال شده توسط شما، پس از تایید توسط خبرگزاری فارس در وب سایت منتشر خواهد شد پیام هایی که حاوی تهمت یا افترا باشد منتشر نخواهد شد
Captcha
لطفا پیام خود را وارد نمایید.
پیام شما با موفقیت ثبت گردید.
لطفا کد اعتبارسنجی را صحیح وارد نمایید.
مشکلی پیش آمده است. لطفا دوباره تلاش نمایید.

پر بازدید ها

    پر بحث ترین ها

      بیشترین اشتراک

        اخبار گردشگری globe
        تازه های کتاب
        اخبار کسب و کار تریبون
        همراه اول