اخبار فارس من افکار سنجی دانشکده انتشارات توانا فارس نوجوان

استانها

امام جمعه هیرمند:

حماسه سیاسی محصول جهاد اقتصادی است

امام جمعه هیرمند گفت: حماسه سیاسی نتیجه و محصول جهاد اقتصادی و در واقع اقتصاد مقاومتی است.

حماسه سیاسی محصول جهاد اقتصادی است

به گزارش خبرگزاری فارس از هیرمند، حجت‌الاسلام ابراهیم گزمه در جلسه گفتمان دینی با موضوع حماسه سیاسی و حماسه اقتصادی همزمان با هفته جهادکشاورزی ضمن تقدیر و تشکر از مردم شریف سیستان و مرزداران غیور شهرستان هیرمند و مسئولان اظهار داشت: ملت ما با خلق حماسه سیاسی در انتخابات یازدهمین دوره ریاست جمهوری و حضور حداکثری خود ثابت کردند که پایبند اسلام و انقلاب و پشتیبان ولایت فقیه هستند.

وی افزود: مردم با این حضور حماسی، مشت محکمی بر دهان یاوه‌گویان شرقی و غربی و به ویژه اسرائیل و آمریکای جهان خوار زدند.

امام جمعه هیرمند بیان کرد: حضور و مشارکت گسترده مردم ایران نشأت گرفته از بلوغ سیاسی و فکری مردم و مسئولان است و استفاده از تمامی ظرفیت‌ها برای پیشبرد اهداف اسلام و انقلاب کوشیدند و به نتیجه دلخواه رسیدند.

گزمه تصریح کرد: هر کسی با تأمل، تفکر و دقت می‌تواند به این نتیجه برسد که حماسه سیاسی نتیجه و محصول جهاد اقتصادی و در واقع اقتصاد مقاومتی است و نهادینه کردن آن در بین آحاد مردم وظیفه مهم و مؤثری بر دوش آنها است.

وی اذعان داشت: حماسه اقتصادی یعنی فراموش نکردن اقتصاد مقاومتی و اقتصاد مقاومتی یعنی شکستن تحریم‌ها و از بین بردن فشار اقتصادی که بر مردم در این مدت وارد شده است.

امام جمعه هیرمند گفت: مردم و مسئولان ما با بینش سیاسی و اقتصادی خود در انتخابات 24 خردادماه ثابت کردند که فشار تحریم‌ها هیچ گونه یأس و ناامیدی در افکار آنان ایجاد نکرده و همچنان پشتیبان اسلام، انقلاب و ولایت فقیه هستند.

انتهای پیام/75002/ب30/ث3001

این مطلب را برای صفحه اول پیشنهاد کنید

اخبار مرتبط

نظرات
دیدگاه های ارسال شده توسط شما، پس از تایید توسط خبرگزاری فارس در وب سایت منتشر خواهد شد پیام هایی که حاوی تهمت یا افترا باشد منتشر نخواهد شد
Captcha
لطفا پیام خود را وارد نمایید.
پیام شما با موفقیت ثبت گردید.
لطفا کد اعتبارسنجی را صحیح وارد نمایید.
مشکلی پیش آمده است. لطفا دوباره تلاش نمایید.

پر بازدید ها

    پر بحث ترین ها

      بیشترین اشتراک

        اخبار گردشگری globe
        تازه های کتاب
        اخبار کسب و کار تریبون
        همراه اول