اخبار فارس من افکار سنجی دانشکده انتشارات توانا فارس نوجوان

استانها

جانشین سپاه بویین زهرا:

توطئه‌های نظام سلطه با خلق حماسه سیاسی در نطفه خاموش شد

جانشین سپاه ناحیه امام حسین (ع) شهرستان بویین زهرا گفت: توطئه‌های نظام سلطه علیه ملت ایران با خلق حماسه سیاسی در نطفه خاموش شد.

توطئه‌های نظام سلطه با خلق حماسه سیاسی در نطفه خاموش شد

یوسف ابوی امروز در گفت‌وگو با خبرنگار فارس در قزوین اظهار داشت: مردم با حضور گسترده و حماسی برای تعیین سرنوشت کشور خود، اعتماد کامل به نظام و رهبری را ثابت کردند و به بیگانگان فهماندند که به اعتقادات و آرمان‌های خود پایبند هستند.

ابوی با بیان اینکه مردم با حضور خود نشان دادند که ذره‌ای از این اعتقادات و آرمان‌ها فاصله نگرفته‌اند، افزود: حضور حداکثری مردم برای شرکت در انتخابات ریاست جمهوری گرچه در داخل ایران امری چندان غیرعادی و عجیب محسوب نمی‌شود؛ اما در سطح بین‌المللی مردم با خلق این حماسه سیاسی تمام توطئه‌های نظام سلطه را در نطفه خاموش کردند و با حضور خود درسی فراموش‌نشدنی به استکبار جهانی دادند.

وی تصریح کرد: مردم با حضور گسترده خود حماسه سیاسی خلق کردند و اینک نوبت رئیس جمهور منتخب مردم است که با توجه به حماسه سیاسی در دهه پیشرفت و عدالت، در راستای پیشرفت و شکوفایی اقتصادی و اجرای عدالت گام بردارد و حماسه اقتصادی را با مدیریت خود محقق کند.

وی بیان کرد: رئیس جمهور منتخب باید با توجه به اعتماد مردم و مسائل اقتصادی موجود، برای سامان دادن به وضعیت فعلی از افراد مجرب و توانمند برای مدیریت کشور استفاده کند و با ارائه خدمات به ویژه در حوزه اقتصاد در حوزه مهم و خطیر ریاست جمهوری قدرشناس اعتماد مردم باشد.

جانشین سپاه ناحیه امام حسین (ع) به نقش مردم در صحنه‌های حساس انقلاب اشاره کرد و گفت: سرمایه اصلی نظام مردم هستند و مردم در همه صحنه‌ها، وفاداری و ارادت خود به نظام را ثابت کرده‌اند و همین وفاداری سبب شده که پس از گذشت سه دهه از عمر انقلاب، نظام با این سرمایه اصلی در سطح جهان بدرخشد و الگوی دیگر کشورهای منطقه و جهان قرار گیرد.

انتهای پیام/77008/ط30/ظ1004

این مطلب را برای صفحه اول پیشنهاد کنید

اخبار مرتبط

نظرات
دیدگاه های ارسال شده توسط شما، پس از تایید توسط خبرگزاری فارس در وب سایت منتشر خواهد شد پیام هایی که حاوی تهمت یا افترا باشد منتشر نخواهد شد
Captcha
لطفا پیام خود را وارد نمایید.
پیام شما با موفقیت ثبت گردید.
لطفا کد اعتبارسنجی را صحیح وارد نمایید.
مشکلی پیش آمده است. لطفا دوباره تلاش نمایید.

پر بازدید ها

    پر بحث ترین ها

      بیشترین اشتراک

        اخبار گردشگری globe
        تازه های کتاب
        اخبار کسب و کار تریبون
        همراه اول