اخبار فارس من افکار سنجی دانشکده انتشارات توانا فارس نوجوان

استانها

فرمانده نیروی انتظامی گچساران:

زلزله حماسه سیاسی قلب تل‌آویو و واشنگتن را به درد آورد

فرمانده نیروی انتظامی گچساران گفت: سونامی و زلزله حماسه سیاسی ایرانیان قلب تل‌آویو و واشنگتن را به درد آورد.

زلزله حماسه سیاسی قلب تل‌آویو و واشنگتن را به درد آورد

به گزارش خبرگزاری فارس از گچساران، سرهنگ قدرت‌الله بیعت‌اصل امروز در جمع خبرنگاران این شهرستان گفت: مردم بصیر، شجاع، متدین و ولایتمدار گچساران در تمام ادوار تاریخ انقلاب اسلامی پیشتاز و سرآمد هستند.

وی افزود: گچسارانی‌ها بار دیگر فرمان و تأکید رهبری مبنی بر خلق حماسه سیاسی را نصب‌العین قرار داده و با حضور پرشور خود در انتخابات حماسه‌آفرینی کردند.

مشارکت گچسارانی‌ها در انتخابات تحسین‌برانگیز است

فرمانده نیروی انتظامی گچساران با تقدیر و تشکر از حضور پرشور مردم گچساران در همایش بزرگ انتخابات ادامه داد: اینجانب به عنوان سرباز و خادم مردم گچساران در نیروی انتظامی این شهرستان حضور و مشارکت همراه با دوستی، انسجام و برادری در انتخابات را تحسین می‌کنم.

وی یادآور شد: یکی از فراگیرترین و گسترده‌ترین انتخابات انقلاب اسلامی در حالی به وقوع پیوست که تمامی سردمداران کفر و الحاد و دشمنان اسلام در تلاش برای کمرنگ کردن حضور مردم با استفاده از شبهه‌افکنی، اختلاف قومیتی، ناامنی و حاشیه‌سازی بودند.

بیعت‌اصل ادامه داد: تدابیر و درایت مقام معظم رهبری و بصیرت‌مندی مردم سبب ایجاد و خلق حضوری حداکثری، سونامی و زلزله‌ای سیاسی شد که در کمتر از 24 ساعت امواج آن دنیا را در نوردید و قلب تل‌آویو و واشنگتن را مورد هدف قرار داد.

حماسه سیاسی روز نعمت فرزندان انقلاب بود

وی تأکید کرد: حضور حماسی ملت همیشه در صحنه ایران اسلامی به‌ویژه گچسارانی‌ها سبب خرسندی دوستان نظام و انقلاب شد و علیرغم تهدیدات کودکانه دشمنان هیچ‌گونه خللی در روند برگزاری انتخابات ایجاد نشد.

بیعت‌اصل عنوان کرد: مردم جشن پیروزی و خلق حماسه سیاسی را در روز 24 خردادماه بر پا کردند به همین دلیل خلق این حماسه بزرگ را به رهبر معظم انقلاب و مردم ولایتمدار گچساران تبریک می‌گویم و معتقد هستم 24 خردادماه روز نعمت برای فرزندان انقلاب و روز نکبت برای دشمنان و معاندان انقلاب اسلامی است.

انتهای پیام/82014/م30/پ3003

این مطلب را برای صفحه اول پیشنهاد کنید
نظرات
دیدگاه های ارسال شده توسط شما، پس از تایید توسط خبرگزاری فارس در وب سایت منتشر خواهد شد پیام هایی که حاوی تهمت یا افترا باشد منتشر نخواهد شد
Captcha
لطفا پیام خود را وارد نمایید.
پیام شما با موفقیت ثبت گردید.
لطفا کد اعتبارسنجی را صحیح وارد نمایید.
مشکلی پیش آمده است. لطفا دوباره تلاش نمایید.

پر بازدید ها

    پر بحث ترین ها

      بیشترین اشتراک

        اخبار گردشگری globe
        تازه های کتاب
        اخبار کسب و کار تریبون
        همراه اول