اخبار فارس من افکار سنجی دانشکده انتشارات توانا فارس نوجوان

استانها

مدیریت شهری جنوب تهران:

تحقق حماسه سیاسی منشا خیر و برکت برای کشور است

مدیریت شهری جنوب شرق تهران با اشاره به حضور پرشور مردم در انتخابات گفت: تحقق حماسه سیاسی منشا خیرات و برکات برای کشور است.

تحقق حماسه سیاسی منشا خیر و برکت برای کشور است

به گزارش خبرگزاری فارس از جنوب استان تهران، احمد صفوی امروز در مراسم تجلیل از جانبازان ضمن تبریک اعیاد شعبانیه گفت: حضور مردم شریف در صحنه انتخابات و خلق حماسه سیاسی لبیکی بود به فرمایشات مقام معظم رهبری که امسال را سال «حماسه سیاسی و اقتصادی» نامیدند.

مدیریت شهری جنوب شرق تهران افزود: به لطف و فضل الهی و همت مردم، حماسه سیاسی به عنوان یکی از دو موضوع مهم سال جاری تحقق پیدا کرد و امیدواریم این امر برای نظام سیاسی، کشور و مردم منشاء خیر و برکت بوده و منشاء ظهور حماسه اقتصادی نیز شود.

وی در ادامه خطاب به جانبازان شاغل در منطقه 20 گفت: حضور شما عزیزان در میدان‌های دفاع مقدس، عزت و ثبات بیشتری به نظام اسلامی بخشید و با ایثاری که در عرصه‌های مختلف داشتید فضای مناسب‌تری جهت خدمت‌گزاری به مردم فراهم شده است.

صفوی افزود: حضور جانبازان در یک مجموعه می‌تواند موجبات تحول و اصلاح امور شود و امیدواریم این روحیه بسیجی روز به روز افزایش یافته و در قسمت‌های مختلف سازمان تعمیم پیدا کند.

در ادامه مراسم، محمد خوش‌اقبال قائم‌مقام منطقه نیز طی سخنانی ضمن تبریک روز جانباز یادآور شد: باعث افتخار است که در منطقه‌ای خدمت می‌کنیم که شهردار منطقه از جانبازان دفاع مقدس هست و تلاش خستگی‌ناپذیر وی الگویی برای همه ما است.

گفتنی است، در این مراسم که به همت اداره امور ایثارگران منطقه برگزار شد، جانبازان شاغل در منطقه به بیان دیدگاه‌ها و نقطه نظرات و همچنین درخواست‌های خود پرداختند و در پایان با اهدای هدایایی از آنان تقدیر به عمل آمد. 

انتهای پیام/2462/ط20/پ3003

این مطلب را برای صفحه اول پیشنهاد کنید

اخبار مرتبط

نظرات
دیدگاه های ارسال شده توسط شما، پس از تایید توسط خبرگزاری فارس در وب سایت منتشر خواهد شد پیام هایی که حاوی تهمت یا افترا باشد منتشر نخواهد شد
Captcha
لطفا پیام خود را وارد نمایید.
پیام شما با موفقیت ثبت گردید.
لطفا کد اعتبارسنجی را صحیح وارد نمایید.
مشکلی پیش آمده است. لطفا دوباره تلاش نمایید.

پر بازدید ها

    پر بحث ترین ها

      بیشترین اشتراک

        اخبار گردشگری globe
        تازه های کتاب
        اخبار کسب و کار تریبون
        همراه اول