اخبار فارس من افکار سنجی دانشکده انتشارات توانا فارس نوجوان

استانها

دبیر مشاوران محسن رضایی:

خبرگزاری فارس پیشتاز رسانه‌ها در تحقق حماسه سیاسی بود

دبیر مشاوران انتخاباتی محسن رضایی گفت: خبرگزاری فارس پیشتاز رسانه‌ها در تحقق حماسه سیاسی بود.

خبرگزاری فارس پیشتاز رسانه‌ها در تحقق حماسه سیاسی بود

حجت‌الله هاشم‌بیگی امروز در گفت‌وگو با خبرنگار فارس در ایلام اظهار داشت: بدون تردید خبرگزاری فارس با تلاش شبانه‌روزی خود در عرصه تولیدات خبری در حوزه انتخابات توانست بار دیگر جایگاه وزین خود را به رخ رسانه‌های داخلی و خارجی بکشاند.

وی ادامه داد: خبرگزاری فارس در کلان و در استان ایلام با پوشش بیطرفانه اخبار و رویدادهای همه نامزدهای انتخاباتی با هر گرایش سیاسی و مستقل توانست کارنامه درخشانی از فعالیت‌های خود را ارائه کند.

این فعال سیاسی و مدرس دانشگاه اضافه کرد: خبرگزاری فارس در ایلام به تنهایی در بین دیگر رسانه‌های خبری به پوشش اخبار همه نامزدهای انتخاباتی پرداخت و توانست برگ زرین دیگری را در کارنامه حرفه‌ای دست‌اندرکاران این رسانه وزین و قابل اعتماد قرار دهد.

هاشم‌بیگی تصریح کرد: مردم و نخبگان و مخاطبین این رسانه وزین به خوبی به یاد دارند که تنها خبرگزاری فارس در این راه بزرگ و عظیم پا نهاد و توانست در خلق حماسه سیاسی که از مطالبات اصلی مقام معظم رهبری بود جایگاه ویژه خود را نشان دهد.

دبیر مشاوران انتخاباتی محسن رضایی گفت: بنده به نمایندگی از جانب محسن رضایی نامزد یازدهمین دوره انتخابات ریاست جمهوری از همه دست‌اندرکاران این رسانه وزین تقدیر و تشکر کرده و برای مسئولان و کارکنان این رسانه پویا و پرنشاط آرزوی موفقیت و سربلندی دارم.

انتهای پیام/2246/ک20/ف4004

این مطلب را برای صفحه اول پیشنهاد کنید
نظرات
دیدگاه های ارسال شده توسط شما، پس از تایید توسط خبرگزاری فارس در وب سایت منتشر خواهد شد پیام هایی که حاوی تهمت یا افترا باشد منتشر نخواهد شد
Captcha
لطفا پیام خود را وارد نمایید.
پیام شما با موفقیت ثبت گردید.
لطفا کد اعتبارسنجی را صحیح وارد نمایید.
مشکلی پیش آمده است. لطفا دوباره تلاش نمایید.

پر بازدید ها

    پر بحث ترین ها

      بیشترین اشتراک

        اخبار گردشگری globe
        تازه های کتاب
        اخبار کسب و کار تریبون
        همراه اول