اخبار فارس من افکار سنجی دانشکده انتشارات توانا فارس نوجوان

استانها

امام جمعه اردبیل:

دولت آینده امیدی که در دل ملت ایجاد شده زنده نگه دارد

نماینده ولی فقیه در استان و امام جمعه اردبیل گفت: دولت آینده باید با کار و تلاش و حل مشکلات اساسی مردم امیدی را که در دل آنها زنده شده، زنده و باقی نگه دارد.

دولت آینده امیدی که در دل ملت ایجاد شده زنده نگه دارد

به گزارش خبرگزاری فارس از اردبیل، حجت‌الاسلام سید حسن عاملی عصر امروز در دیدار اعضای ستاد انتخابات حسن روحانی رئیس جمهور منتخب در اردبیل، اظهار داشت: انتخابات اخیر در کشورمان نمایش واقعی از عزت، اقتدار و صلابت ایرانیان در عرصه جهانی و بین‌المللی بود که همه بدخواهان این نظام را به هذیان‌گویی و عقب‌نشینی واقعی واداشته است.

وی تصریح کرد: دنیا در حالی به ابهت حضور مردم و انتخابات با شکوه غبطه می‌خورد که قهرمان اصلی این پیروزی را باید مردم ولایتمداری دانست که از ولی امر مسلمین اطاعتی محض کرده و در انتخابات راه روشن و عزتمندانه را برای این سرزمین رقم زدند.

عاملی خاطر نشان کرد: با پایان رقابت‌های انتخاباتی امروز در کشور دیگر مهلت و مجالی برای خصومت، دشمنی، کینه‌توزی و کدورت وجود ندارد بلکه فرصت مودت، مهربانی، وحدت و همدلی است که همه گروه‌ها و برجستگان کشور و مدیران دلسوز باید در صحنه باشند و رئیس جمهور منتخب را در پیشبرد امور یاری کنند.

این مسئول اضافه کرد: در انتخابات 24 خرداد ملت ما مسیر عزت‌مندانه خود را بار دیگر در برابر فزون‌طلبان روزگار ترسیم کردند و چند قدم بزرگ در مسیر بلوغ سیاسی و حرکت تاریخ‌ساز خود برداشتند که قطعاً در این زمینه نقش رسانه‌ها و آگاهی‌بخشی برای مشارکت بالای مردم شاخص و ممتاز بوده است.

وی بیان کرد: بر همه واجب است که با همکاری و همراهی با رئیس جمهور آینده و کنار گذاشتن هرگونه رقابت و برخی تمایلات فردی همکاری نزدیکی را با دولت داشته باشند چرا که ملت ما به دولت آینده امید بستند که نباید این امید آنها به یأس و ناامیدی تبدیل شود.

به گزارش خبرگزاری فارس از اردبیل، امام جمعه اردبیل در ادامه یادآور شد: در سطح استانی نیز از دولت آینده انتظار می‌رود شایسته‌ترین و مجرب‌ترین افراد را در مسئولیت‌ها و پست‌های کلیدی این استان انتخاب کرده و به کار گیرند تا مبادا به خاطر منافع برخی‌ها منافع ملی به خطر بیفتد.

عاملی در پایان سخنان خود گفت: جامعه‌ای به مرز بلوغ، رشد و بالندگی حقیقی می‌رسد که در آن تمام منیت‌ها و دودستگی‌ها کنار گذاشته شود و با بهره‌گیری از تمام ظرفیت‌ها شایسته‌ترین افراد در مسند مسئولیت قرار گیرند.

انتهای پیام/62001/ک30

این مطلب را برای صفحه اول پیشنهاد کنید

اخبار مرتبط

نظرات
دیدگاه های ارسال شده توسط شما، پس از تایید توسط خبرگزاری فارس در وب سایت منتشر خواهد شد پیام هایی که حاوی تهمت یا افترا باشد منتشر نخواهد شد
Captcha
لطفا پیام خود را وارد نمایید.
پیام شما با موفقیت ثبت گردید.
لطفا کد اعتبارسنجی را صحیح وارد نمایید.
مشکلی پیش آمده است. لطفا دوباره تلاش نمایید.

پر بازدید ها

    پر بحث ترین ها

      بیشترین اشتراک

        اخبار گردشگری globe
        تازه های کتاب
        اخبار کسب و کار تریبون
        همراه اول