اخبار فارس من افکار سنجی دانشکده انتشارات توانا فارس نوجوان

استانها

معاون فرماندار فیروزکوه:

ولایت‏محوری و مردم‏داری انتظار مردم از رئیس دولت آینده است

معاون برنامه‏ریزی و اداری - مالی فرماندار فیروزکوه گفت: تأسی به ولایت مطلقه فقیه و مردم‏داری انتظار مردم از رئیس دولت آینده است.

ولایت‏محوری و مردم‏داری انتظار مردم از رئیس دولت آینده است

اسماعیل اسفندیار امروز در گفت‏وگو با خبرنگار فارس در شرق استان تهران با اشاره به فرا رسیدن 24 خرداد و زمان خلق حماسه سیاسی اظهار داشت: در طول 35 سال گذشته پس از پیروزی انقلاب شکوهمند اسلامی، مردم در انتخابات مختلف حضور خود را بروز دادند و در همه صحنه‏ها شاهد حضور گسترده، بابصیرت و آگاهانه ملت بوده و هستیم.

وی ابراز امیدواری کرد؛ با حضور گسترده، پرشور و آگاهانه مردم در این دوره از انتخابات، دل حضرت ولی عصر(عج) شاد و منویات مقام معظم رهبری در این عرصه محقق شود.

معاون برنامه‏ریزی و اداری - مالی فرماندار فیروزکوه خاطرنشان کرد: انتظار ما از رئیس جمهور آینده نظام اسلامی این است که در وهله نخست تابع خط ولایت مطلقه فقیه باشد.

وی افزود: مردم‏داری، توجه به تمامی اقشار و فراهم کردن امکانات رفاهی برای همه گروه‏های جامعه، دیگر مقوله‏هایی است که از بالاترین مقام اجرایی کشور انتظار می‏رود.

اسفندیار تصریح کرد: برنامه‏محوری در عرصه‏های فرهنگی، اجتماعی و اقتصادی که امروز دغدغه اصلی مقام عظمای ولایت است و حتی دشمنان مترصد آن هستند که با استفاده از حربه اقتصادی به نظام اسلامی ضربه بزنند، باید در صدر اقدامات و برنامه‏ریزی‏های رئیس جمهور آینده قرار داشته باشد.

وی یادآور شد: رئیس جمهور در اجرای برنامه‏های خود باید تیمی منسجم، کارشناس، کارکشته و مجرب انتخاب کند.

معاون برنامه‏ریزی و اداری - مالی فرماندار فیروزکوه افزود: رئیس جمهوری آینده با پرهیز از جناح بازی و سیاسی‏کاری، وحدت تمامی طوایف و گروه‏ها را در راستای آرمان‏های انقلاب و امام راحل بیش از پیش تحکیم بخشد.

انتهای پیام/2568/ب۳۰ 

این مطلب را برای صفحه اول پیشنهاد کنید
نظرات
دیدگاه های ارسال شده توسط شما، پس از تایید توسط خبرگزاری فارس در وب سایت منتشر خواهد شد پیام هایی که حاوی تهمت یا افترا باشد منتشر نخواهد شد
Captcha
لطفا پیام خود را وارد نمایید.
پیام شما با موفقیت ثبت گردید.
لطفا کد اعتبارسنجی را صحیح وارد نمایید.
مشکلی پیش آمده است. لطفا دوباره تلاش نمایید.

پر بازدید ها

    پر بحث ترین ها

      بیشترین اشتراک

        اخبار گردشگری globe
        تازه های کتاب
        اخبار کسب و کار تریبون
        همراه اول