اخبار فارس من افکار سنجی دانشکده انتشارات توانا فارس نوجوان

استانها

مردم ورامین تاکید کردند

دولت آینده زمینه تأسیس استان خرداد با محوریت ورامین را فراهم آورد

راهپیمایان 15 خرداد ورامین در پایان راهپیمایی با قرائت قطعنامه‌ای در پنج بند خواستار شدند: دولت آینده زمینه تأسیس استان خرداد با محوریت ورامین را فراهم آورد.

دولت آینده زمینه تأسیس استان خرداد با محوریت ورامین را فراهم آورد

به گزارش خبرگزاری فارس از جنوب استان تهران، مردم غیور،‌شجاع و ولایت‌مدار شهرستان ورامین همزمان با قیام 15 خرداد به راهپیمایی پرداختند.

وارثان قیام 15 خرداد پس از راهپیمایی قطعنامه‌ای را صادر شد را قرائت کرده و با تکبیرهای خود آن را تائید کردند.

متن این قطعنامه که توسط شورای هماهنگی تبلیغات اسلامی شهرستان ورامین تهیه شده است به شرح زیر است:

باسلام و درود به پیشگاه حضرت ولی‌عصر (عج)، خداوند را شاکریم که پنجاهمین سالروز قیام خونین 15خرداد 42 را در حالی گرامی می‌داریم که فریادهای الهی و خروش عاشورایی شهیدان 15 خرداد همچنان به گوش می‌رسد و امروز حرکت خدایی آنان شرق و غرب جهان را تحت تأثیر خود قرار داده است. امسال سالگرد شهادت شهدای 15خرداد با سالگشت شهادت باب الحوائج الی‌الله حضرت موسی بن جعفر (ع) مقارن شده، همان امام بزرگواری که فرمود «مردی از قم برمی‌خیزد و مردم را به سوی حق دعوت می‌کند، گروهی همراه او هستند که همچون پاره‌های آهن محکم می‌باشند. طوفان حوادث آنها را از پای در نمی‌آورد و از جنگ خسته نمی‌شوند و توکلشان بر خداست.

خدا را چگونه شکر کنیم در عصری زندگی می‌کنیم که خداوند به ما امام روح‌الله الموسوی الخمینی را ارزانی کرد، آن بت شکن دوران که عصای موسوی‌اش سحرة فرعونیان زمان را نابود کرد و با تبر ابراهیمی‌اش کاخ‌های مستکبران را ویران ساخت و به گرد او مردانی آهنین، با ایمانی استوار جمع شدند و عاشورایی دیگر را برپا کردند و کربلایی دوباره ساختند.

سلام و درود به روح مطهر تمام شهدای تاریخ از کربلای حسینی تا عاشورای خمینی، سلام بر معصومشاهی و خانی، درود بر رجبی و اردستانی، سلام بر طباطبایی، عرب مقصودی و مهابادی و سایر شهدای گمنام و مظلوم 15خرداد.

امروز وارثان شهدای 15خرداد آمده‌اند پس از 50سال، برای بار دیگر با آرمان‌های آنان تجدید میثاق کنند. ما شرکت کنندگان در راهپیمایی نیم قرن حماسه 15 خرداد قطعنامه راهپیمایی را به شرح زیر اعلام می‌کنیم.

1- شهدای 15خرداد شهیدان راه ولایت فقیه بودند، آنهابه فریادهای کوبنده امام و مرجع تقلید خویش لبیک گفتند، ما نیز امروز برای بار دیگر اعلام می‌کنیم ولایت فقیه میراث ارزشمند آن عزیز سفر کرده و حقیقت قرآن و مکتب اهل بیت علیهم‌لسلام است، ما مراتب اطاعت و حمایت خود را از مقام معظم رهبری اعلام داشته و هرگونه تحرک جهت تضعیف این جایگاه رفیع را به شدت محکوم می‌کنیم.

2- در آستانه انتخابات ریاست جمهوری اسلامی ایران و شوراهای اسلامی قرار داریم. حضور در انتخابات به‌عنوان یک تکلیف شرعی و انقلابی برهمگان واجب است، ضمن درخواست از کاندیداهای محترم انتخابات برای نصب العین قراردادن رهنمودهای مقام معظم رهبری، اعلام می‌کنیم مردم مومن و انقلابی ایران اسلامی بار دیگر با حضور پرشور در انتخابات و انتخاب اصلح توطئه‌های دشمنان خارجی و مزدوران داخلی را خنثی خواهد کرد.

3- ملت ایران همواره نشان داده که برسر اصول و ارزش‌های امام و انقلاب با هیچ‌کس معامله نخواهد کرد، به عوامل استکبار جهانی اعلام می‌داریم، شیرینی انتخابات را به کام ملت ایران تلخ نکنند و درصورت بروز هرگونه اقدام که با منافع ملی و انقلابی ملت ایران سازگار نباشد مردم مومن و انقلابی همانند فتنه سال 88 باتمام وجود در مقابل فتنه‌گران و منحرفان ایستادگی خواهد کرد.

4- پس از گذشت نیم قرن از حماسه 15خرداد، موج بیداری اسلامی سراسر جهان اسلام را فراگرفته و خواب راحت را از سران استکبار ربوده است. ما حمایت کامل خود را از حرکت عظیم ملت مسلمان بحرین و شیعیان حجاز اعلام داشته و ضمن محکوم کردن سکوت مجامع بین‌المللی در برابر جنایات آل سعود و آل خلیفه، تفکرات متحجرانه و منحط وهابیت را ناشی از انزوای اسلام آمریکایی دانسته و حمایت خویش را از ملت مظلوم و مسلمان سوریه اعلام می‌داریم.

5- ورامین شهر شهیدان 15 خرداد پیشگام در ولایت‌مداری است باید از ارزش‌های دینی و انقلابی این دیار پاسداری کنیم. ما ضمن درخواست از مسئولان جهت حفاظت از فرهنگ دینی این شهر و برخورد با مظاهر علنی فساد و بدحجابی که چهره ارزشمند این دیار را مخدوش می‌سازد و با تقدیر از خدمات نظام اسلامی در طول سه دهه گذشته به این منطقه از دولت می‌خواهیم به وعده‌های خود جهت رشد و توسعه این شهر و تقلیل نرخ بیکاری و رفع مشکلات مردم عامل بوده و انشاء‌اله دولت فعلی و دولت آینده زمینه را جهت تأسیس استان خرداد با محوریت این شهرستان جهت ادای حق مردم انقلابی این دیار فراهم آورند.

راهپیمایان نیم قرن 15 خرداد ورامین با فریادهای تکبیر خود تمام بندهای قطعنامه مذکور را تایید کردند. 

انتهای پیام/2462/ی30/پ3003

این مطلب را برای صفحه اول پیشنهاد کنید

اخبار مرتبط

نظرات
دیدگاه های ارسال شده توسط شما، پس از تایید توسط خبرگزاری فارس در وب سایت منتشر خواهد شد پیام هایی که حاوی تهمت یا افترا باشد منتشر نخواهد شد
Captcha
لطفا پیام خود را وارد نمایید.
پیام شما با موفقیت ثبت گردید.
لطفا کد اعتبارسنجی را صحیح وارد نمایید.
مشکلی پیش آمده است. لطفا دوباره تلاش نمایید.

پر بازدید ها

    پر بحث ترین ها

      بیشترین اشتراک

        اخبار گردشگری globe
        تازه های کتاب
        اخبار کسب و کار تریبون
        همراه اول