اخبار فارس من افکار سنجی دانشکده انتشارات توانا فارس نوجوان

استانها

نماینده مردم یزد و صدوق در مجلس:

حماسه مردم تحسین برانگیز بود/ دولت آینده خدمتگزار صدیق ملت باشد

نماینده مردم یزد و صدوق در مجلس، حماسه مردم در 24 خرداد را تحسین برانگیز دانست و گفت: مردم در انتخابات 24 خرداد حماسه‌ای بی‌نظیر خلق کردند و حماسه آنها جهان را بهت‌زده کرد.

حماسه مردم تحسین برانگیز بود/ دولت آینده خدمتگزار صدیق ملت باشد

محمدصالح جوکار امروز در گفت‌وگو با خبرنگار فارس در یزد اظهار داشت: در شرایط بسیار حساس و خطرناکی قرار داشتیم؛ یعنی دقیقا همان پیچ تاریخی که مقام معظم رهبری به آن اشاره داشتند اما خوشبختانه، رهنمودهای ارزشمند مقام معظم رهبری و پیروی مردم از ایشان همچنین بصیرت، احساس مسئولیت و وطن‌دوستی مردم ایران زمین به ویژه مردم دارالعباده یزد، کشور سرافراز اسلامی ایران را از پیچ خطرناک به سلامت عبور داد.

وی افزود: مردم با وجود اینکه دغدغه‌های بسیاری داشتند و طی ماه‌های اخیر فشار تحریم‌ها بر آنها شدت گرفته بود، با این وجود از حمایت میهن اسلامی خود عقب ننشستند و بار دیگر به صحنه آمدند و حماسه سیاسی که مدنظر مقام معظم رهبری بود را رقم زدند.

*حضور مردم در انتخابات پشتوانه محکمی برای دولت آینده است

جوکار ادامه داد: حضور مردم در این انتخابات، پشتوانه محکمی برای دولت آینده است و دولت باید این حضور را قدر بداند و به فکر رفع دغدغه‌ها و مشکلات مردم باشد.

عضو کمیسیون امنیت ملی مجلس شورای اسلامی با بیان اینکه 24 خرداد 92 نیز مانند بسیاری دیگر از وقایع نظیر 9 دی، 22 بهمن 91 و ... نقطه عطف انقلاب اسلامی و یک فرصت برای نظام و مسئولان است و شایسته است دولت آینده نیز از این فرصت بهترین بهره‌برداری را بکند.

*مسئولان پاسخ اعتماد مردم را بدهند

وی تصریح کرد: مسئولان موظفند پاسخ اعتماد مردم، حمایت آنها و پای کار بودن آنها را بدهند و در نخستین گام، مشکلات اقتصادی مردم، گرانی، بیکاری و تورم را برطرف کنند.

جوکار همچنین با اشاره به دستاوردهای خارجی و بین‌المللی انتخابات 24 خرداد و حضور گسترده مردم، عنوان کرد: این حضور فرصتی برای ساماندهی سیاست خارجی است زیرا همه دنیا می‌داند که امروز نیز مانند گذشته، مردم حامی اصلی دولت و نظام خود هستند.

وی این پشتوانه را بسیار ارزشمند خواند و افزود: این پشتوانه حاصل بصیرت و بیداری مردم و رهنمودهای به هنگام و مدبرانه مقام معظم رهبری است.

*در شرایطی که دنیا در انتظار گسست بین ملت ایران بود مردم معادلات دنیا را به هم ریختند

جوکار تصریح کرد: در شرایطی که همه دنیا به ویژه دشمنان اسلام و ایران در انتظار گسستی عظیم بین ملت ایران بودند، مردم با حضور پرشکوه خود پای صندوق‌های رای، دوباره این معادلات را به هم ریختند و دنیا را در حیرت فرو بردند.

عضو کمیسیون امنیت ملی مجلس شورای اسلامی خاطرنشان کرد: در مجموع انتخابات 24 خرداد و حضور پرشکوه و بانشاط مردم، دستاوردهای بسیاری را به دنبال داشت که مهم‌ترین دستاورد آن، یک گام به عقب راندن دشمن بود.

جوکار اظهار داشت: مردم دوباره ثابت کردند که هستند،‌ بیدارند و بهای سنگینی که برای انقلاب پرداختند را به این سادگی‌ها از دست نمی‌دهند زیرا بهای این انقلاب، خون جوانان آنها بوده و امروز نیز آنها ادامه دهنده راه ایثارگرانی هستند که سال‌ها پیش آنها نیز حضوری جدی در صحنه کشور داشتند.

انتهای پیام/2464/ش40/ظ1004

این مطلب را برای صفحه اول پیشنهاد کنید
نظرات
دیدگاه های ارسال شده توسط شما، پس از تایید توسط خبرگزاری فارس در وب سایت منتشر خواهد شد پیام هایی که حاوی تهمت یا افترا باشد منتشر نخواهد شد
Captcha
لطفا پیام خود را وارد نمایید.
پیام شما با موفقیت ثبت گردید.
لطفا کد اعتبارسنجی را صحیح وارد نمایید.
مشکلی پیش آمده است. لطفا دوباره تلاش نمایید.

پر بازدید ها

    پر بحث ترین ها

      بیشترین اشتراک

        اخبار گردشگری globe
        تازه های کتاب
        اخبار کسب و کار تریبون
        همراه اول