اخبار فارس من افکار سنجی دانشکده انتشارات توانا فارس نوجوان

استانها

نماینده مردم سنندج، دیواندره و کامیاران در مجلس مطرح کرد

حل مشکلات دولت‌های گذشته در دولت آینده با انتخاب فردی توانمند

نماینده مردم شهرستان‌های سنندج، دیواندره و کامیاران در مجلس گفت: مردم از بین نامزدهای ریاست جمهوری باید فردی را انتخاب کنند که بتواند مشکلات دولت‌های گذشته را رفع نماید.

حل مشکلات دولت‌های گذشته در دولت آینده با انتخاب فردی توانمند

سید احسن علوی امروز در گفت‌وگو با خبرنگار فارس در سنندج با اشاره به اهمیت حضور و مشارکت مردم در انتخابات 24 خردادماه جاری اظهار کرد: حضور در این انتخابات فرصتی طلایی است تا اینکه مردم بتوانند فرد اصلح را انتخاب کرده و سرنوشت خود را به وی واگذار کنند.

وی، حضور مردم استان کردستان در صحنه سیاسی انتخابات 24 خردادماه جاری را بخشی از پازل حماسه سیاسی دانست و بیان کرد: حضور مردم در پای صندوق‌های اخذ رأی به منزله حضور در نبرد با دشمنان نظام جمهوری اسلامی است و تمام کشورها و افرادی که مخالفین نظام اسلامی منتظرند که ببینند که این انتخابات چگونه برگزار می‌شود.

نماینده مردم شهرستان‌های سنندج، دیواندره و کامیاران در مجلس شورای اسلامی افزود: تمام شبکه‌های ماهواره‌ای در این شرایط حساس انتخاباتی روی قومیت‌های ایران و از جمله مناطق کردنشین و سیستان و بلوچستان زوم کرده‌اند و می‌خواهند با برنامه‌های تبلیغاتی سوء فضای انتخاباتی را متشنج و حضور مردم را کم‌رنگ جلوه دهند.

علوی با تأکید بر اینکه تمامیت ارضی و مسئله سیاسی انتخابات برای همه مهم و حائز اهمیت است، عنوان کرد: انتخاب رئیس جمهور اصلح و کارآمد برای سکانداری دولت آینده در نظام جمهوری اسلامی برای مردم خیلی مهم است و مردم سعی خواهند کرد با توجه به شاخص‌های مدنظرشان رئیس جمهور منتخب خود را با درایت و آگاهی انتخاب کنند. 

از حرف تا عمل شوراهای اسلامی فاصله نباشد

وی در ادامه به برگزاری انتخابات چهارمین دوره شوراهای اسلامی شهر و روستا همزمان با انتخابات رئیس جمهوری اشاره کرد و اذعان داشت: آنچه در این انتخابات بسیار مهم است، این است که شوراها از جنس مردم است و افرادی که انتخاب می‌شوند، باید توسعه سیاسی، اقتصادی و فرهنگی استان را پیش ببرند.

نماینده مردم سنندج، دیواندره و کامیاران در مجلس شورای اسلامی تأکید کرد: مردم سعی کنند کسانی را به عنوان شورا انتخاب کنند که حرف و عمل آنان یکی باشد و درد مردم را از نزدیک ببینند.

علوی در ادامه با اشاره به اهمیت این دوره از انتخابات نسبت به سایر انتخابات‌های دیگر کشورمان، تصریح کرد: این دوره از انتخابات با توجه به فشارها و تحریم‌های اقتصادی تحمیل شده علیه کشورمان و ازدیاد دشمنان از اهمیت خاصی برخوردار است که مشارکت حضور مردم می‌تواند تمامی آن فشارها را بی‌اثر کند.

وی با اشاره به تأکیدات مقام معظم رهبری و نامگذاری امسال با عنوان سال حماسه سیاسی و حماسه اقتصادی و اهمیت این قضیه از سوی معظم‌له، افزود: حضور مردم در انتخابات جمعه این هفته با ایجاد وحدت و همبستگی جواب غیرمستقیمی برای تحریم‌های اقتصادی کشورمان و خاری در چشم دشمنان خواهد بود.

نماینده مردم شهرستان‌های سنندج، دیواندره و کامیاران در مجلس شورای اسلامی در پایان ابراز امیدواری کرد: با سرکار آمدن دولت جدید مسیر حل مشکلات اقتصادی حاکم بر کشور هموار شود و دولت آینده استراتژیکی مهم برای پیشرفت و تعالی کشورمان و همچنین رفع مشکلات بیکاری جوانان داشته باشد.

انتهای پیام/79005/ذ30/ژ1001

این مطلب را برای صفحه اول پیشنهاد کنید
نظرات
دیدگاه های ارسال شده توسط شما، پس از تایید توسط خبرگزاری فارس در وب سایت منتشر خواهد شد پیام هایی که حاوی تهمت یا افترا باشد منتشر نخواهد شد
Captcha
لطفا پیام خود را وارد نمایید.
پیام شما با موفقیت ثبت گردید.
لطفا کد اعتبارسنجی را صحیح وارد نمایید.
مشکلی پیش آمده است. لطفا دوباره تلاش نمایید.

پر بازدید ها

    پر بحث ترین ها

      بیشترین اشتراک

        اخبار گردشگری globe
        تازه های کتاب
        اخبار کسب و کار تریبون
        همراه اول